And this is the END
zondag 8 augustus 2010 om 15:53
Ben boos, verdrietig en teleurgesteld.............
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:03
Zet zoveel mogelijk dingen zwart-op-wit. Ik ben nu weer chagrijnig omdat ex weigert te betalen (de helft) voor de schoolkosten van de oudste twee (680 euro en 260 euro en daar dan de helft van). We hebben (mondeling (dom!! weet ik, achteraf..) afgesproken toen hij net een week er vandoor was met gezamenlijke collega en er nog een klein zweempje schuldgevoel tussen zijn verliefdheden kierde, dat we, zoals altijd al, ieder de helft van grote rekeningen zouden betalen en dat ik af zou zien van pa en verrekening van allerlei voordelen die hij van mijn geld had gehad.
Nou, het is nu anderhalf jaar later en hij betaalt al een jaar niet meer mee aan grote rekeningen (lenzen, brillen, pianoles, drumles enz.) (En dan heb ik het niet eens over fietsen e.d.) Hij doet wel leuke dingen met de kinderen als het uitkomt: verre vakanties. En lekker naar NY met nieuwe vriendin. En nu kreeg ik net een mailtje dat hij met oudste zoon naar fitness wil en een overzicht van de tarieven (iets van 40 euro per maand). Huh? Hoezo? Ga ik daarvoor betalen dan, als hij dat verzint? Zoon kan ook een krantenwijk nemen. Of naar school fietsen. Of gaan skeeleren of voetballen. Maar ik moet dan wel weer correct/ kort/ zakelijk/ niet emotioneel reageren. Heb ik geen zin in. Ik heb het niet verzonnen nl....
Het irritante vind ik dan dat ik het weer van mijn rug af moet laten glijden/verwerken. Bedenken waar ik bang voor ben/ boos over ben/ van baal enz. En dat lukt wel weer hoor. Maar ook dat is een emotionele aanslag. Terwijl ik na anderhalf jaar regelmatig het idee heb dat ik wat minder in de emotionele achtbaan vertoef. Ik wil eigenlijk gewoon nooit meer iets met die man te maken hebben (terwijl ik hem en zijn nieuwe vlam elke dag op mijn werk moet zien...).
Nou, het is nu anderhalf jaar later en hij betaalt al een jaar niet meer mee aan grote rekeningen (lenzen, brillen, pianoles, drumles enz.) (En dan heb ik het niet eens over fietsen e.d.) Hij doet wel leuke dingen met de kinderen als het uitkomt: verre vakanties. En lekker naar NY met nieuwe vriendin. En nu kreeg ik net een mailtje dat hij met oudste zoon naar fitness wil en een overzicht van de tarieven (iets van 40 euro per maand). Huh? Hoezo? Ga ik daarvoor betalen dan, als hij dat verzint? Zoon kan ook een krantenwijk nemen. Of naar school fietsen. Of gaan skeeleren of voetballen. Maar ik moet dan wel weer correct/ kort/ zakelijk/ niet emotioneel reageren. Heb ik geen zin in. Ik heb het niet verzonnen nl....
Het irritante vind ik dan dat ik het weer van mijn rug af moet laten glijden/verwerken. Bedenken waar ik bang voor ben/ boos over ben/ van baal enz. En dat lukt wel weer hoor. Maar ook dat is een emotionele aanslag. Terwijl ik na anderhalf jaar regelmatig het idee heb dat ik wat minder in de emotionele achtbaan vertoef. Ik wil eigenlijk gewoon nooit meer iets met die man te maken hebben (terwijl ik hem en zijn nieuwe vlam elke dag op mijn werk moet zien...).
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:26
quote:hollebollegijs schreef op 31 augustus 2010 @ 16:42:
[...]
Je hebt groot gelijk, je kunt zelfs een aanvullende uitkering
aanvragen.
Allimentatie wordt wel meegenomen in een aanvraag voor
een uitkering.
Toevallig heb ik de papieren 2 maanden geleden ingevuld
toen mijn ex een uitkering aanvroeg.
Nee dat ga ik niet doen hoor een aanvulling aanvragen.
Ik denk dat ik het met alles bij elkaar wel rdt.
Dan maar iets minder dan voorheen, het is niet anders.
Ga er vanuit dat mijn meiden niks te kort zullen komen
[...]
Je hebt groot gelijk, je kunt zelfs een aanvullende uitkering
aanvragen.
Allimentatie wordt wel meegenomen in een aanvraag voor
een uitkering.
Toevallig heb ik de papieren 2 maanden geleden ingevuld
toen mijn ex een uitkering aanvroeg.
dinsdag 31 augustus 2010 om 19:32
Ja Gianna, dat is klote. Partnerali is niet echt voor mij, wil ik ook niet.
Maar de kinderen zijn ook van hem. Misselijkmakend vind ik het als de ex moeilijk gaat doen over betalingen daarvoor.
Dan ben je het predikaat "vader" absoluut niet waard.
Uit ervaring weet ik dat ik de ali vast laat leggen bij de rechter. Voorkomt een hoop sores eventueel. Maar eigenlijk moet ht niet nodig zijn, voor niemand.
Maar het is een ding om mee te nemen voor de info donderdag
"grote kosten delen(naar draagkracht natuurlijk)
Ga puinruimen hier en dames naar boven gooien
Maar de kinderen zijn ook van hem. Misselijkmakend vind ik het als de ex moeilijk gaat doen over betalingen daarvoor.
Dan ben je het predikaat "vader" absoluut niet waard.
Uit ervaring weet ik dat ik de ali vast laat leggen bij de rechter. Voorkomt een hoop sores eventueel. Maar eigenlijk moet ht niet nodig zijn, voor niemand.
Maar het is een ding om mee te nemen voor de info donderdag
"grote kosten delen(naar draagkracht natuurlijk)
Ga puinruimen hier en dames naar boven gooien
woensdag 1 september 2010 om 07:41
quote:waaromdan schreef op 31 augustus 2010 @ 19:26:
[...]
Het zou mooi zijn als je het alleen red maar de gemeente
doet gewoon veel voor je als je een uitkering hebt.
Je kan dan bijvoorbeeld een computer of koelkast krijgen
en ze weten beter de weg als je voor onverwachte hoge
kosten komt te staan.
Doe jezelf niet te kort, je hebt er tenslotte jaren belasting voor
betaald.
[...]
kosten komt te staan.
betaald.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 1 september 2010 om 08:03
Maar ik werk natuurlijk gewoon, een aanvulling zou kunnen maar dan ben ik wel verplicht te solliciteren en dat ga ik niet doen.
De toeslagen hbe ik natuurlijk recht op en had vna mijn buurvrouw al een folder gekregen waar ik moest zijn voor eventuele hulp van de gemeente.
Gisteravond belde EX om te vragen of ik een pakketje had ontvangen. Wel de "breng-brief" zei ik.
Of ik vandaag al ging werken, maar mijn baas zei dat ik maandag pas hoef te komen
"Oh, je neemt het er wel van" zei hij
Heb hem een veeg uit de pan gegeven dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien, niet zijn pakkie aan.
En dat IK thuis moet zijn omdat hij zijn "oppasdag" heeft volgepland met afspraken
EI
De toeslagen hbe ik natuurlijk recht op en had vna mijn buurvrouw al een folder gekregen waar ik moest zijn voor eventuele hulp van de gemeente.
Gisteravond belde EX om te vragen of ik een pakketje had ontvangen. Wel de "breng-brief" zei ik.
Of ik vandaag al ging werken, maar mijn baas zei dat ik maandag pas hoef te komen
"Oh, je neemt het er wel van" zei hij
Heb hem een veeg uit de pan gegeven dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien, niet zijn pakkie aan.
En dat IK thuis moet zijn omdat hij zijn "oppasdag" heeft volgepland met afspraken
EI
woensdag 1 september 2010 om 08:15
waaromdan... Wat een narigheid.
Ik zit er ook middenin.. En ik weet niet goed hoe ik los moet komen van (ex)man... Ik hou nog te veel van hem ook al gedraafd hij zich als een eikel. En mijn 2 kleintjes die maar heen en weer geslingerd worden...
Ik heb verder nog niet veel uitgezocht. Binnenkort maar een afspraak maken bij een bemiddelaar.
Ik zit er ook middenin.. En ik weet niet goed hoe ik los moet komen van (ex)man... Ik hou nog te veel van hem ook al gedraafd hij zich als een eikel. En mijn 2 kleintjes die maar heen en weer geslingerd worden...
Ik heb verder nog niet veel uitgezocht. Binnenkort maar een afspraak maken bij een bemiddelaar.
woensdag 1 september 2010 om 08:37
@Vivalina, voor mij het zelfde gevoel hoor.
Houd ook nog steeds van hem , maar heb me voorgenomen om me in ieder geval tegenover hem sterk te doen voorkomen.
Zit in twijfel, hij gaat vanmiddag met de meiden naar het ziekenhuis om opa te bezoeken. Ik ben dan hier en ga aan het eten beginnen.........Zal ik hem vragen mee te eten???
Was gisteren beetje verbaasd aan de tel. maar kon nog net op tijd de sterke IK te voorschijn halen. Zei ook tegen hem dat ik me niet met zijn zaken bemoei dus hij ook niet met de mijne.
Hij was er stil van.
Zorg er trouwens ook wel voor dat ik als eerste ophang, klinkt lullig maar voelt heerlijk.
Heb gisteren wel al gereageerd op woningen maar als je het aantal reacties bekijkt zakt de moed wer diep hoor!
Staat er een leuke woning, is hij qua huur 11,00 te duur.............dan is het onnodig te reageren, dat is dan balen.
Zo nog maar even op de site kijken of re nog meer tussen staan.
Vivalina, ga het wel regelen allemaal ook al hoop je nog zo op van alles. Goed beslagen ten ijs te komen kan geen kwaad, succes
Houd ook nog steeds van hem , maar heb me voorgenomen om me in ieder geval tegenover hem sterk te doen voorkomen.
Zit in twijfel, hij gaat vanmiddag met de meiden naar het ziekenhuis om opa te bezoeken. Ik ben dan hier en ga aan het eten beginnen.........Zal ik hem vragen mee te eten???
Was gisteren beetje verbaasd aan de tel. maar kon nog net op tijd de sterke IK te voorschijn halen. Zei ook tegen hem dat ik me niet met zijn zaken bemoei dus hij ook niet met de mijne.
Hij was er stil van.
Zorg er trouwens ook wel voor dat ik als eerste ophang, klinkt lullig maar voelt heerlijk.
Heb gisteren wel al gereageerd op woningen maar als je het aantal reacties bekijkt zakt de moed wer diep hoor!
Staat er een leuke woning, is hij qua huur 11,00 te duur.............dan is het onnodig te reageren, dat is dan balen.
Zo nog maar even op de site kijken of re nog meer tussen staan.
Vivalina, ga het wel regelen allemaal ook al hoop je nog zo op van alles. Goed beslagen ten ijs te komen kan geen kwaad, succes
woensdag 1 september 2010 om 12:37
In deze regio springen ook de tranen in je ogen als je de huur ziet.
Het is gek misschien maar met deze woning heb ik ook niks meer, daar is te veel gebeurd.... Ik kan hem ook niet kopen trouwens.
Eigenlijk voel ik me best onprettig, ik post steeds hoe graag ik alleen verder wil en jullie willen juist zo graag verder kunnen met je man. Ondanks dat mijn situatie heel anders dan die van jullie, voel ik me bijna "slecht"
Het is gek misschien maar met deze woning heb ik ook niks meer, daar is te veel gebeurd.... Ik kan hem ook niet kopen trouwens.
Eigenlijk voel ik me best onprettig, ik post steeds hoe graag ik alleen verder wil en jullie willen juist zo graag verder kunnen met je man. Ondanks dat mijn situatie heel anders dan die van jullie, voel ik me bijna "slecht"
woensdag 1 september 2010 om 12:47
quote:hollebollegijs schreef op 01 september 2010 @ 07:41:
[...]
kosten komt te staan.
betaald.Een koelkast krijg je echt niet omdat je een uitkering hebt HBG,daarbij moet je minstens 3 jaar in de bijstand zitten wil je al eventueel geld voor witgoed krijgen.
[...]
kosten komt te staan.
betaald.Een koelkast krijg je echt niet omdat je een uitkering hebt HBG,daarbij moet je minstens 3 jaar in de bijstand zitten wil je al eventueel geld voor witgoed krijgen.
woensdag 1 september 2010 om 13:22
@ ronniemitchel, dat zal gerust en hoop ook niet dat ik het nodig ga hebben.
Ik doelde eigenlijk meer op de belastingtoeslagen die ik ga krijgen als ik echt alleen ben. Dan ga ik het misschien net redden, zal geen vetpot worden. Als ik dan meer ga werken en minder ga verdienen dan dat ik toeslagen krijg en ik raak daar een groot deel van kwijt dan vind ik dat zonde.
Voorlopig zit ik nog hier....................en dat zal nog wel even duren!!
Ik doelde eigenlijk meer op de belastingtoeslagen die ik ga krijgen als ik echt alleen ben. Dan ga ik het misschien net redden, zal geen vetpot worden. Als ik dan meer ga werken en minder ga verdienen dan dat ik toeslagen krijg en ik raak daar een groot deel van kwijt dan vind ik dat zonde.
Voorlopig zit ik nog hier....................en dat zal nog wel even duren!!
woensdag 1 september 2010 om 17:48
Welgeteld één uurtje heeft hij met zijn dochters doorgebracht, in het ziekenhuis bij hun opa...................
Meneer denkt waarschijnlijk dat hij met kadootjes uit een ver land de dames kan paaien. Helaas zijn ze daar te oud voor.
Misschien kom ik jullie vrijdag van school halen
Misschien kom ik zaterdag kijken naar het sporten
Misschien......................
Ik ben boos, heel boos en zo vreselijk diep teleurgesteld.
Is dit nou de man die zo vreselijk blij was met alletwee zijn dochters, die alles voor ze over had???
Waar the F** is die gebleven??? Verdwenen met het opzetten van zijn bedrijf??? Alles heeft die klootzak stuk gemaakt en waarom?
Omdat het niet ging zoals hij vond dat het hoorde
Kotsmisselijk word ik ervan.
Omdat hij alles goed wil regelen wilde ik ook niet moeilijk gaan doen maar vanaf morgen gelden MIJN regels.
Kinderen halen/brengen naar school en er ZIJN voor ze.
Kan of wil je dat niet dan houdt het op.
Als je niet van plan bent tijd en energie in je kinderen te steken dan laat je het maar helemaal en ben je niet meer nodig.
Meneer denkt waarschijnlijk dat hij met kadootjes uit een ver land de dames kan paaien. Helaas zijn ze daar te oud voor.
Misschien kom ik jullie vrijdag van school halen
Misschien kom ik zaterdag kijken naar het sporten
Misschien......................
Ik ben boos, heel boos en zo vreselijk diep teleurgesteld.
Is dit nou de man die zo vreselijk blij was met alletwee zijn dochters, die alles voor ze over had???
Waar the F** is die gebleven??? Verdwenen met het opzetten van zijn bedrijf??? Alles heeft die klootzak stuk gemaakt en waarom?
Omdat het niet ging zoals hij vond dat het hoorde
Kotsmisselijk word ik ervan.
Omdat hij alles goed wil regelen wilde ik ook niet moeilijk gaan doen maar vanaf morgen gelden MIJN regels.
Kinderen halen/brengen naar school en er ZIJN voor ze.
Kan of wil je dat niet dan houdt het op.
Als je niet van plan bent tijd en energie in je kinderen te steken dan laat je het maar helemaal en ben je niet meer nodig.
woensdag 1 september 2010 om 22:40
donderdag 2 september 2010 om 16:26
Nou. het script is weer veranderd!!!
Althans, dat is wel de bedoeling vna ex.
Met de verjoop vna het huis houden we wellicht een schuld over.
Nu gaat hij proberen het te kopen, ook goed.
Want een woning huren wordt voor hem erg duur, vrije sector.
Verder is en blijft hij heel schappelijk.
alleen had de boekhouder gezegd dat een bedrag van 130 p.kind aan ali normaal was
Die is niet goed hoor...............
Heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik daar niet mee accoord ga en dat het ook gerechterlijk kan worden bekeken. Aangezien hij goede winst heeft gemaakt de afgelopen jaren hebben de meiden wel recht op iets meer.
Ga weer rondje sporten(rijden)
Althans, dat is wel de bedoeling vna ex.
Met de verjoop vna het huis houden we wellicht een schuld over.
Nu gaat hij proberen het te kopen, ook goed.
Want een woning huren wordt voor hem erg duur, vrije sector.
Verder is en blijft hij heel schappelijk.
alleen had de boekhouder gezegd dat een bedrag van 130 p.kind aan ali normaal was
Die is niet goed hoor...............
Heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik daar niet mee accoord ga en dat het ook gerechterlijk kan worden bekeken. Aangezien hij goede winst heeft gemaakt de afgelopen jaren hebben de meiden wel recht op iets meer.
Ga weer rondje sporten(rijden)
donderdag 2 september 2010 om 17:45
quote:Monique_64 schreef op 02 september 2010 @ 17:26:
oiiiinnnk 130 per kind?? Ik verslik me bijna zeg! Die is zeker niet goed!!!
Als hij de woning kan kopen, kan hij jou ook uitkopen dan?
Dat wordt berekend via de Tremanormen, toevallig heb ik
die molen net doorlopen.
Ik betaal met een modaal inkomen 165,- voor 1 kind.
Je ex mag namelijk ook kosten opgeven, zo mag hij reiskosten
opgeven, een cursus (beroepskosten) en een bepaald bedrag
voor de dagen dat de kinderen bij hem zijn.
Hij zal de truukjes niet kennen, zijn advocaat kent
ze gegarandeerd
oiiiinnnk 130 per kind?? Ik verslik me bijna zeg! Die is zeker niet goed!!!
Als hij de woning kan kopen, kan hij jou ook uitkopen dan?
Dat wordt berekend via de Tremanormen, toevallig heb ik
die molen net doorlopen.
Ik betaal met een modaal inkomen 165,- voor 1 kind.
Je ex mag namelijk ook kosten opgeven, zo mag hij reiskosten
opgeven, een cursus (beroepskosten) en een bepaald bedrag
voor de dagen dat de kinderen bij hem zijn.
Hij zal de truukjes niet kennen, zijn advocaat kent
ze gegarandeerd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 2 september 2010 om 19:27
Denk dat ex met salaris EN winst boven modaal zit.
Uitkopen hoeft niet, als hij het volgens de regels wilt doen moet IK hem geld geven. Er zit totaal (nog) geen overwaarde op het huis. Bij verkoop hebben we beide een schuld, als hij het huis neetmt heb ik geen schuld.
Zal even gaan zoeken waar ik zo goedkoop mogelijk een goede berekening kan laten maken voor de ali.
Het gaat mij er niet om om hem kaal te plukken maar hij mag wel flink in de buidel tasten voor zijn meiden
Ik ben vanmiddag zo brutaal geweest om mijn verjaardagskado op te eisen...........hij had me iets beloofd.
Heb het gekregen ook nog!!!!
Gaan nu samen naar een schoolinfo avond.....zware dag
Uitkopen hoeft niet, als hij het volgens de regels wilt doen moet IK hem geld geven. Er zit totaal (nog) geen overwaarde op het huis. Bij verkoop hebben we beide een schuld, als hij het huis neetmt heb ik geen schuld.
Zal even gaan zoeken waar ik zo goedkoop mogelijk een goede berekening kan laten maken voor de ali.
Het gaat mij er niet om om hem kaal te plukken maar hij mag wel flink in de buidel tasten voor zijn meiden
Ik ben vanmiddag zo brutaal geweest om mijn verjaardagskado op te eisen...........hij had me iets beloofd.
Heb het gekregen ook nog!!!!
Gaan nu samen naar een schoolinfo avond.....zware dag
donderdag 2 september 2010 om 23:30
@ Monique, word je niet gillend gek van dat wachten!!??
Ik zou daar persoonlijk niet tegen kunnen hoor.
Hoop voor jou en je zoon dat je snel iets hoort.
Moet eigenlijk naar mijn bed maar ja, slapen is lastig hoor.
Morgen haalt ex de meiden op van school, dus heb even een langere middag dan anders
Wat het weekend gaat brengen is nog een verrassing
Ik zou daar persoonlijk niet tegen kunnen hoor.
Hoop voor jou en je zoon dat je snel iets hoort.
Moet eigenlijk naar mijn bed maar ja, slapen is lastig hoor.
Morgen haalt ex de meiden op van school, dus heb even een langere middag dan anders
Wat het weekend gaat brengen is nog een verrassing
vrijdag 3 september 2010 om 00:02
vrijdag 3 september 2010 om 11:38
Ik kwam vanmorgen binnenvallen bij de huisarts, de wereld werd zwart....... Prima timing zeg!
Even bij zitten komen en mijn bloeddruk was inderdaad weer erg laag.
Ik werd doorgestuurd naar het lab om te prikken, een uitgebreid bloedonderzoek.
Nu aan de koffie met een vierkant hoofd waarmee ik vanavond nog mee moet gaan werken. Lastig!
Ik heb net gebeld met de makelaar en gezegd dat ik het wachten nu toch wel echt zat ben, iedere dag weer die onzekerheid.
Hij zou vandaag contact zoeken met Delta Loyd die volgens hem over het algemeen tijd genoeg hebben dus is de kans groot dat ik gewoon vandaag nog niks weet. Zenuwslopend!
Even bij zitten komen en mijn bloeddruk was inderdaad weer erg laag.
Ik werd doorgestuurd naar het lab om te prikken, een uitgebreid bloedonderzoek.
Nu aan de koffie met een vierkant hoofd waarmee ik vanavond nog mee moet gaan werken. Lastig!
Ik heb net gebeld met de makelaar en gezegd dat ik het wachten nu toch wel echt zat ben, iedere dag weer die onzekerheid.
Hij zou vandaag contact zoeken met Delta Loyd die volgens hem over het algemeen tijd genoeg hebben dus is de kans groot dat ik gewoon vandaag nog niks weet. Zenuwslopend!
vrijdag 3 september 2010 om 17:43
Jeetje Monique...............pas je wel goed op jezelf???
Hoop zo dat je snel iets hoort, geeft je denkelijk veel meer rust!
Schoolavond ging goed.
Vandaag heeft hij de meiden opgehaald vna scho
ol en net een weggebracht naar sporten.
Hebben nog even, als vanaouds!!, zitten kletsen over zijn werk enzo. Morgen zie ik hem weer dan moeten de meiden wedstrijden spelen..........................
Vind het niet makkelijk en het lijkt als hij hier is dat er niets is veranderd.
Hij had vandaag aan oudste gevraagd hoe het met MIJ ging zo alleen..............??? Goed, had ze gezegd.
Wat had hij dan verwacht, dat ik compleet zou instorten???
Ik overleef het wel, zal wel moeten.
Tijd om te gaan denken wat we gaa eten.
Hoop zo dat je snel iets hoort, geeft je denkelijk veel meer rust!
Schoolavond ging goed.
Vandaag heeft hij de meiden opgehaald vna scho
ol en net een weggebracht naar sporten.
Hebben nog even, als vanaouds!!, zitten kletsen over zijn werk enzo. Morgen zie ik hem weer dan moeten de meiden wedstrijden spelen..........................
Vind het niet makkelijk en het lijkt als hij hier is dat er niets is veranderd.
Hij had vandaag aan oudste gevraagd hoe het met MIJ ging zo alleen..............??? Goed, had ze gezegd.
Wat had hij dan verwacht, dat ik compleet zou instorten???
Ik overleef het wel, zal wel moeten.
Tijd om te gaan denken wat we gaa eten.
zondag 5 september 2010 om 08:40
Hoe gaat het met de andere dames die hier postte..en natuurlijk HBG?
Hier gaat het redelijk.
Meneer belde gisteren om af te zeggen om te komen kijken naar de meiden................Tja, hbe maar niets gezegd.
Verder kreeg ik nog een telefoontje waarin hij best wel tekeer ging, daarop antwoord gegeven en toen opgehangen.
Oudste wilde papa bellen, dus dat heeft ze gedaan.
Morgen weer werken, vind het helemaal niks om mijn kinderen dan alleen/bij hem te laten. Ik ga wel kijken hoe het loopt deze week en anders ga ik andere tijden werken.
Ga maar eens bedenkenwat we vandaag gaan doen..........
Hier gaat het redelijk.
Meneer belde gisteren om af te zeggen om te komen kijken naar de meiden................Tja, hbe maar niets gezegd.
Verder kreeg ik nog een telefoontje waarin hij best wel tekeer ging, daarop antwoord gegeven en toen opgehangen.
Oudste wilde papa bellen, dus dat heeft ze gedaan.
Morgen weer werken, vind het helemaal niks om mijn kinderen dan alleen/bij hem te laten. Ik ga wel kijken hoe het loopt deze week en anders ga ik andere tijden werken.
Ga maar eens bedenkenwat we vandaag gaan doen..........
zondag 5 september 2010 om 09:56