3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Effe ratelen roos.. mooi jubileum
Alle reacties Link kopieren
Ik pak ondertussen mijn tandenborstel er even bij, oké?
Waar kan ik dat zien van het aantal postings?
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 10 september 2010 @ 22:01:

[...]



Hoeveel zoveel ja, erg he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP Fries
Alle reacties Link kopieren
truste Vera, slaap lekker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:00:

Happy new topic!!!





Friezzzz.... de trilvingers!!! Ze staan er niet!!!



*kijkt om zich heen... waar is Spuka??*Ha staat er al in!
Alle reacties Link kopieren
Bianc, even klikken op het poppetje voor je nick
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee ik niet gek, ik hou van Tim Burton! En tsja, is een kerstfilm.. Lekker kijken dus!



Adios!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2510 berichten geplaatst, das best veul.... in zo'n korte tijd!
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:03:

[...]





Ha staat er al in!

Pfjew... muchos gracias!!!



*haalt opgelucht adem*
Alle reacties Link kopieren
19003 BI
Negentienduizend nul nul vier!
Alle reacties Link kopieren
Haha... Lieverts.. vind het wel even welletjes nu



Vond het een heerlijke ouderwetse 3000 avond O&N.. nu lezen en slapen... of wakker gemaakt worden
Alle reacties Link kopieren
Mosterd... Bitterballetje?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
en bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 21:58:

Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



In mijn geval duurt dat niet lang....



Ik dacht, kom, laat ik eens een heintje doen



Happy new topic
Alle reacties Link kopieren
ik nog 26 en dan 18000 postings
Alle reacties Link kopieren
Das ook niet vervelend wakker worden Freak
quote:josje37 schreef op 10 september 2010 @ 22:03:

19003 BIEHHHHH (toeter)... dit antwoord was: Fout!
Alle reacties Link kopieren
fijne avond nog Freakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haaai Chris!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aan het Heinen hoor
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Vera en Freak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven