3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:09:

Zeg bi, moet jij niet eens naar een psycholoog?Ehhh... verklaar u nader?? Zie jij iets wat ik niet zie???
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:09:

[...]





Zie, nou heb ik het weer gedaan!

Wat heeft iedereen tegen mij, vanavond!!!



Ik ga wel ergens anders heen hoor!



Neeeeeeeeeeeeeeeee



Ik vind jou nog wel lief!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik haal de OP wel weg! Doen jullie het maar lekker zelluf
Alle reacties Link kopieren
"schenkt een BB in voor Friez"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:poppedotje schreef op 10 september 2010 @ 22:10:

[...]





Neeeeeeeeeeeeeeeee



Ik vind jou nog wel lief!!!SlijmerT !!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur mezelf maar naar bed als Fries het niet doet. Tot morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:10:

[...]



Ehhh... verklaar u nader?? Zie jij iets wat ik niet zie???



Nou, 19000 post in 1 jaar en 2 maanden. Dat klinkt bijzonder ernstig

Alle reacties Link kopieren
* sluit de computer nu echt af *
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:10:

[...]





En niemand dacht eraan mij nog even te roepen?

ik kon je niet vinden!
Alle reacties Link kopieren
30000!!!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:11:

[...]



SlijmerT !!



Nou en?



Ik meen het wel!



En ik vind jou ook lief puh
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 22:12:

30000!!!!!!! Jeej!!!
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:11:

[...]





Nou, 19000 post in 1 jaar en 2 maanden. Dat klinkt bijzonder ernstig



Ehhh ja... maar ehh.... dat is van de tijd dat ik nog in de winkel zat en me verveelde en veelvuldig mn ei kwijt moest vanwege een nogal lastige periode in mn prille leventje

Het gemiddelde van de laatste maanden is beduidend minder hoor!



Hoef ik nou niet naar een shrink?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 22:12:

30000!!!!!!!
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 22:12:

30000!!!!!!! Gefeliciteerd Roosje!!! In hoeveel tijd hebbie dat voor elkaar gebokst??
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:13:

[...]



Gefeliciteerd Roosje!!! In hoeveel tijd hebbie dat voor elkaar gebokst??2 jaar en 231 dagen
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 22:12:

30000!!!!!!!



gefeliciteerd!



Alle reacties Link kopieren
Maar dat klopt niet altijd hoor, de dagen die in je profiel staan.

Ik ben vorig jaar in augustus lid geworden en ik heb er volgens mij langer staan
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:14:

[...]





2 jaar en 231 dagen

Pfoe hee Roos... dan heb je ook aardig door zitten rammelen!!





Leuke taart IBI... dat hebbie snel gemaakt!
ha bankje! Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen we de hond aan het uitlaten waren zei HIH ineens: bankje. Ik keek nog ff om en dacht hoe kan hij dat nou weten. Sufkop als ik ben!
Alle reacties Link kopieren
Roos wow 30.000
Alle reacties Link kopieren
in 2 jaar en 231 dagen en dat is een gemiddelde van 32 postings per dag



valt best mee toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mag ik nu even mn komkommers oogsten please? Anders wordt het zo'n prutzooi op mn land



Ik kom straks weer terug, ik zeg alvast truste tegen degenen die slapen gaan Truste!!



Tegen de rest zeg ik: Tot zowwww
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:15:

[...]



Pfoe hee Roos... dan heb je ook aardig door zitten rammelen!!





Leuke taart IBI... dat hebbie snel gemaakt!Ik had gisteren al gezien dat het er bijna aan zat te komen. Attent he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven