3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:15:

Maar dat klopt niet altijd hoor, de dagen die in je profiel staan.

Ik ben vorig jaar in augustus lid geworden en ik heb er volgens mij langer staanstaat 1 jaar en 292 dagen, das langer dan 1 jaar en 1 maand
Alle reacties Link kopieren
Ieb, wat een gave taart!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 september 2010 @ 22:16:

ha bankje! Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen we de hond aan het uitlaten waren zei HIH ineens: bankje. Ik keek nog ff om en dacht hoe kan hij dat nou weten. Sufkop als ik ben! Hoezo forumminded??
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:13:

[...]



Ehhh ja... maar ehh.... dat is van de tijd dat ik nog in de winkel zat en me verveelde en veelvuldig mn ei kwijt moest vanwege een nogal lastige periode in mn prille leventje

Het gemiddelde van de laatste maanden is beduidend minder hoor!



Hoef ik nou niet naar een shrink?



Pril? Je bent toch al 40?



En nee. Zo valt het wel mee. Zeker naast die 30000 van Roos.

Ik heb wel respect voor jullie. Ik zit na 3 jaar pas op 4500 ofzo. En dan vind ik al dat ik veel forum.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



En gefeliciteerd Roos



Ik had telefoon maar zag een ouderwetse O&N leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bi, je moet me dat farmville toch eens uitleggen. Ik wil ook een boerderij.
Alle reacties Link kopieren
Pff nog even een glaasje bluswater hoor
Alle reacties Link kopieren
ik heb 2510 postings in 175 dagen, valt best mee, moet eens wat meer schrijven!
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:17:

[...]





Pril? Je bent toch al 40?



En nee. Zo valt het wel mee. Zeker naast die 30000 van Roos.

Ik heb wel respect voor jullie. Ik zit na 3 jaar pas op 4500 ofzo. En dan vind ik al dat ik veel forum.

Al 40?????



Ik ben pas 41!! Lekker doorgaan zo.. daar maak je vrienden mee joh!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:04:

[...]





In mijn geval duurt dat niet lang....







04 is je geboortejaar?

Als in 1904??
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 22:21:

[...]





04 is je geboortejaar?

Als in 1904??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas 900 postings
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:18:

Bi, je moet me dat farmville toch eens uitleggen. Ik wil ook een boerderij.Ga naar www.facebook.com en maak een account.

Ga naar www.zynga.com en klik op Farmville



Voila... en je hebt een boerderij!



Zoek in de vriendenzoeker mij op Bianca Veertig.. en je hebt er een bovenste beste buur bij! See you op de boerderie
Alle reacties Link kopieren
En zoek Gravinnetje erbij en je hebt de allerbeste buur.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 22:21:

[...]

04 is je geboortejaar?

Als in 1904??



Zouden jullie vreemd van staan te kijken... Forummen met een oudje. Nee, 04 als in geboortedag.



Maar gezien mijn 'kreupele' status, is het verzorgingstehuis niet ver weg meer.

Mijn ex-lief zei pas - toen hij mijn stok zag - dat ik ook best een rollator kon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog maar 262 dus wat zeurt iedereen nou toch dat ik teveel forum?
Alle reacties Link kopieren
ik ben lekker farmhandjes aan het verzamelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ga gelijk kijken...
quote:zusenzoo schreef op 10 september 2010 @ 22:21:

Ik heb pas 900 postingsja zo ken ik het ook!
Alle reacties Link kopieren
Jij loopt sowieso een paar weken achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:24:

[...]





Mijn ex-lief zei pas - toen hij mijn stok zag - dat ik ook best een rollator kon doen.Tuuluk niet, met een rollator kan je niet meppen!
Tanden gepoetst, naar de wc geweest, uitgekleed, oogkapje HIH afgedaan, slaapmed. ingenomen. Ik ben er klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 22:25:

ik ben lekker farmhandjes aan het verzamelen



Astenblaft.
Alle reacties Link kopieren
Trusten IBI!



Hoeveel postings heb ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt op het moment helemaal emotioneel en week als ik aan Ukkepop denk of naar haar kijk, zou dat ermee te maken dat ze bijna jarig is ofzo? (het is natuurlijk ook het allermooiste en liefste meisje van de wereld samen met haar zus maar dat terzijde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven