3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:04:

[...]



EHHHHH (toeter)... dit antwoord was: Fout! Toen ik keek was het goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Ha, maar we hebben een bewegende OP!!
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:04:

ik nog 26 en dan 18000 postings

Moet ook nog wel lukken Friezz!!!



Wat een feestdag vandaag met al die jubilarisseraressen!!
haha had hetzelfde plaatje uitgezocht.



HNT!
Alle reacties Link kopieren
goeie OP Friezje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hoe zijn we eigenlijk zo snel aan nr 65 gekomen? Heeft er weer iemand zitten trilvingeren?
Alle reacties Link kopieren
ik heb het gevoel alsof het al heel laat is, maar het is pas 10 uur
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Chris, geen trilvingers
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:05:

Ha, maar we hebben een bewegende OP!!Ohhh ik zie het nu pas... wat gaaf!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:07:

Hoe zijn we eigenlijk zo snel aan nr 65 gekomen? Heeft er weer iemand zitten trilvingeren?Nee, dit was ouderwetse O&N
Alle reacties Link kopieren
Niemand mocht gaan slapen Chris of gaan plassen. We moesten allemaal verplicht blijven van Fries
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:07:

Hoe zijn we eigenlijk zo snel aan nr 65 gekomen? Heeft er weer iemand zitten trilvingeren?Echt niet!! Gewoon alles met het handje gedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:07:

[...]



Ohhh ik zie het nu pas... wat gaaf!!Ja leuk he!
Alle reacties Link kopieren
Fries was heel streng hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Fries me zo voor straf naar bed stuurt
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 10 september 2010 @ 22:07:

Niemand mocht gaan slapen Chris of gaan plassen. We moesten allemaal verplicht blijven van Fries



Zie, nou heb ik het weer gedaan!

Wat heeft iedereen tegen mij, vanavond!!!



Ik ga wel ergens anders heen hoor!
quote:josje37 schreef op 10 september 2010 @ 22:08:

Ik denk dat Fries me zo voor straf naar bed stuurt Denk je dat of hoop je dat?
Alle reacties Link kopieren
Zeg bi, moet jij niet eens naar een psycholoog?
quote:Gravinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:00:

Daar zijn we weer! Niet verboden voor trilvingers in de op?



Happy New Topic!



Waar is de champie?



champie voor graaf!



Alle reacties Link kopieren
Josje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:09:

[...]





Zie, nou heb ik het weer gedaan!

Wat heeft iedereen tegen mij, vanavond!!!



Ik ga wel ergens anders heen hoor! Laterrrsssss
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 10 september 2010 @ 22:08:

Ik denk dat Fries me zo voor straf naar bed stuurt Ik ga je toverstaffen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het Bi
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 10 september 2010 @ 22:07:

Niemand mocht gaan slapen Chris of gaan plassen. We moesten allemaal verplicht blijven van Fries



En niemand dacht eraan mij nog even te roepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven