respect op het forum deel 31492
vrijdag 10 september 2010 om 23:45
quote:Garden_of_Sarah schreef op 10 september 2010 @ 23:42:
Wanneer gaat jouw op weg, BA?
Niet.
Dat heb ik 1x 2x gedaan en zoveel commentaar op gehad dat ik het niet weer doe.
Ook mensen die ineens weg zijn en dan met een verse nick terugkomen, vind ik ook zo laf he.
Doe dat toch niet, weg is weg, blijf dan ook weg!
Wanneer gaat jouw op weg, BA?
Niet.
Dat heb ik 1x 2x gedaan en zoveel commentaar op gehad dat ik het niet weer doe.
Ook mensen die ineens weg zijn en dan met een verse nick terugkomen, vind ik ook zo laf he.
Doe dat toch niet, weg is weg, blijf dan ook weg!
vrijdag 10 september 2010 om 23:46
vrijdag 10 september 2010 om 23:46
Ik beken . Ik heb onlangs de OP's van twee eeuwenoude (ouder dan 2 jaar) topics gedelete. Dat was ten tijde van de knopjesgate. Ik heb toen e.e.a teruggelezen en me afgevraagd van welke dingen ik het naar zou vinden als iemand uit mijn naaste omgeving het zou lezen. Dat waren die twee topics dus. Ben ik nu respectloos?
The time is now
vrijdag 10 september 2010 om 23:50
quote:rosanna08 schreef op 10 september 2010 @ 23:46:
Boro, gefeliciteerd Nee joh , mafkees. Das mijn fake b-day, moek nog even bij de boerderij zetten zag ik net. Dat heb ik gedaan omdat ik door iemand perse niet herkend wil worden, en ik bang was ( Ben ) dat zij ook op FB zit Vandaar. Maar ik moest wel lachen toen ik net de felicitaties zag. Voel me wel een beetje schuldig nu. Mss dat ik als troost mijn colls eruit gooi zometeen
Boro, gefeliciteerd Nee joh , mafkees. Das mijn fake b-day, moek nog even bij de boerderij zetten zag ik net. Dat heb ik gedaan omdat ik door iemand perse niet herkend wil worden, en ik bang was ( Ben ) dat zij ook op FB zit Vandaar. Maar ik moest wel lachen toen ik net de felicitaties zag. Voel me wel een beetje schuldig nu. Mss dat ik als troost mijn colls eruit gooi zometeen
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
vrijdag 10 september 2010 om 23:57