Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

quote:Etosha schreef op 18 november 2007 @ 19:50:

Ach, ik heb gekozen. Ik vlieg de 9e januari.

Ik lees mee, echt waar, elke dag maar schrijven....'t komt er niet meer van. Ik gok erop dat het binnenkort weer wat rustiger wordt hierzo, ik hoop ik hoop ik hoop, en dat ik dan weer rustig kan komen buurten.
Haha Etosha dit vind ik nou echt Girlpower! Je krijgt hier zeker véél energie van, zo'n keuze? (ikke wel en 't is nog wel jouw keuze haha)
Nah, ik schijt wel in mijn broek hoor. Straks heb ik geen baan na 12 maart, dan heb ik wel een vet probleem! Maar het ging me echt te ver om nu nog tot juli te moeten wachten. En echt: zelfs een weekje mocht niet! Ze is gewoon jaloers, de vrijgezelle ouwe taart. ;)
Voor je verstand: Hou je er ook rekening mee dat je ook per 9 januari geen baan meer kan hebben?

Voor je gevoel: Lekker, eindelijk een datum.
Fille, wie gehtst der Berliner?
Goeie keuze Etosha. Keistoer!

Wat Kjong ongeveer ook zegt: ik zou proberen per na je vakantie weg te zijn bij je baan, niet tot maart wachten. Word je alleen maar ongelukkiger van. En aangezien 't vorige keer met solliciteren zo goed ging, moet dat nu toch ook geen groot probleem zijn?
Ja, daar hou ik rekening mee. Sterker nog: mijn baas wees me daar hedenochtend even fijntjes op (al schreeuwend aan de telefoon). Ik heb de rechtsbijstandverzekering inmiddels al ingeschakeld.

En ik ga nu op zoek naar een baan.
Oh, ik zat bij Volkskrant Banen te kijken en ik heb al drie erg passende vacatures gevonden! Zo mijn CV even updaten en dan kan het schrijven beginnen. Aanpakken vandaag!
eej, we hebben een plaatje!
Mhm. Niet alle plaatjes werken. Dus maar even een neutrale genomen.

Fille heeft inderdaad een andersoortige (simpeler) opzet van forum. Neem alleen al het feit dat ze met 102% kan wijzigen...

Maar goed. Er is een plaatje. En zo met de jouraanlmeneer ernaast is het net echt het 8uurjournaal.

Etosha, ik heb vanmorgen mijn cv op de nat.vac.bank gezet, en nu al 4 telefoontjes binnen (uitzend/detacheringsbureau's weliswaar, maar toch!). Heb zelf nog niets hoeven doen behalve data noteren.
quote:kjong schreef op 19 november 2007 @ 11:29:

Fille heeft inderdaad een andersoortige (simpeler) opzet van forum. Dus het klopt dat er ook ergens WOEI! staat?

(niet dat ik twijfel aan de verstandelijke vermogens van Fille hoor, maaaar...

geen plaatjes kunnen plakken was geheel geloofwaardig, toen het WOEI!!! verhaal kwam, begon ik de geloofwaardigheid toch iets in twijfel te trekken.)

Dat is wel het betere solliciteren!
Mijn CV staat op monsterboard en de nat.vac.bank en ik heb net 4 open sollicitaties de deur uitgedaan.

Maar het schiet nog niks op.

Kjong, in welke branche zoek jij? Ik zo beperkt en het is helemaal moeilijk door wat in de achterkamer staat, met al die mensen op diezelfde functies in een provinciestad.
Jobtrack.

Volkskrant.

Werk.nl.

(Zie achterkamer)
Ik ga voor garfield!
Hey dames, ik vind de eerste 't leukst!

Heb een verloren uurtje en ga dat even gebruiken om te gaan hardlopen, ik ben echt lekker begonnen (maar weet tegelijkertijd dat als ik 't een week niet doe ik meteen he-le-maal geen zin meer heb). Bisous!
Die klotebaby. Schrik me iedere keer dat ik hier voorbij kom zeilen met mijn muisaanwijspijltjedinges een hoedje.
Baby?
Als je geluid uitstaat heb je geen last van die baby

Bij mij is hij trouwens sowieso weg maar okee.
Ja, bij mij was ie ook weg en toen opeens was ie er weer.

Kjong: rechts bovenaan staat een advertentie soms met een baby en als je die advertentie per ongeluk met je muis 'raakt', begint die baby opeens hartverscheurend en oorverdovend te krijsen.
ik vind Garfield leuk. En de longdistancerelationguide ook. Leuker dan Garfield trouwens.

Wordt dit iets democratisch? En wie bepaalt dan wie mee mag stemmen?
Ik vind die eerste met dat hartje ook leuk hoor.
Etosha, stoere beslissing, ik vind het knap van je. Lukt het een beetje met solliciteren?

Enne, ik vind het eerste plaatje het leukst
Joehoe fille, een plaatje. 'k Vind die eerste wel mooi...

@Etosha: Het komt allemaal wel goed!!!

Hier was het dit weekend toch ff schrikken. M'n mannetje kwam online zaterdagavond: Politie is bij ons geweest. Ze zeiden dat ik het land niet meer in mocht en hij moest gisteren op het bureau komen. Ik lag zoiezo al plat van het lachen, want die kl**tzakken zijn gewoon aan het bluffen... Ze hebben mij al zoveel keer proberen te overtuigen m'n mannetje te laten vallen en het feit dat we al zolang samen blijven, werkt blijkbaar heel erg op hun zenuwen. Ik balen want gisteren moest ik werken van 8 tot 22u, dus eigenlijk nergens een gaatje om m'n mannetje te kunnen bellen, heb dan maar van m'n GSM gebeld. (mag wel voor een keertje). Hij was dus gisteren op het commissariaat geweest en ze begonnen weer te lullen: "Waar is ze?", "Waarom zijn jullie nog niet getrouwd?", "Ze heeft het recht niet om steeds te pendelen tussen België en Marokko"... blablablabla.. Gelukkig deze keer een beetje minder vernederend dan de laatste keer. Ze probeerden m'n mannetje op z'n paard te zetten, maar het is hen niet gelukt. Hij heeft hen gezegd dat ik in België zit om m'n papieren voor m'n huwelijk te verzamelen en ze hebben gezegd dat zodra ik toekom in Marokko ik me moet gaan aanmelden op het bureau. Tjah, ze hebben daar niks beters te doen dan al anderhalf jaar ons pesten en uit elkaar te drijven. Maar wij zullen overwinnen

@Iedereen: Alles güt???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven