Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou meiden, ik ga er vandoor, ben gesloopt...

lekker slapen allemaal!
Zo, ik kom op het juiste moment even kijken, zie ik!

GEFELICITEERD RISSIE!!! Leuk hoor! Een broertje of zusje voor Mark!

Verder even geen berichten hier, ik heb het even te druk. Blijkbaar ligt er toch een omslagpunt bij 'van 2 naar 3' ofzo want hiervoor had ik het nooit druk.

Nouja, het wordt vanzelf weer vakantie!

Rissie, wat een leuk nieuws! GEFELICITEERD!!!
Ik moet weg, ik moet weg, heb Krabbelgruppe.

Maaarrrrrrrr wat less ik NU???

RISSIE VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
Goedemorgen!

Ik dacht: ik zal weer eens ff kijken of er nog hot news is en ja hoor, met mn neus in de boter!

Rissie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?

Ik ga weer, heb mega veel werk thuis liggen. Vorige week buikgriep gehad en ik ben nu pas weer een beetje mensch.
Haai, ben aan het blijlezen van het weekend (als ik er niet ben wel lekker kletsen he, kunnen jullie wel?!). Nu op blz 5 maar dat jullie even weten dat ik niets weet van Suus 'dr geheim, haha! Ik heb een vermoeden. Maar mss wordt het ergens op blz 4 tm 1 nog onthuld...

Oh, en yess, ik heb eindelijk m'n lootje, hahaaaa!
quote:Jinny schreef op 18 november 2007 @ 13:28:

[...]

Dat had ik ook al bedacht... Hihihihi, zou wat zijn ja. Maar nee...
Heb je het inmiddels gelezen, klopte het met je vermoeden?

4 juli, mooie datum hoor! Lekker ook midden in de zomer. Daar hoopte ik met Sam ook op. Ach, in Nederland weet je het nooit, misschien is het in april wel stralend en regent het in juli.
Jaahaaaaaa! Ris, van harte gefeliciteerd! Wat leuk wat leuk wat leuk! Hebben jullie het al verteld aan familie en vrienden?

Hi hi, toevallig (hoewel, toevallig.. )dat Suus en ik het er vrijdag nog over hadden wie er allemaal "bezig" zijn, en zij noemde jou, wist ik helemaal niet, dus ik dacht idd meteen aan jou!
Zo hee. Wat een nieuws. Leuk leuk.

Redelijk rustig weekend. Zaterdag naar H. Mare was niet helemaal in 'dr doen en vond het helemaal niks op de boot. Huilen huilen huilen... Dus ik ben maar aan land gebleven met 'r. Wat weer een boel verdriet opleverde omdat papa zomaar verdween. Op de kade was het heeeeel druk, vond ze ook niks. Zijn maar even stukje gaan fietsen en boodschapjes gaan doen. Hele Sinterklaas niet gezien dus . Ze roept wel telkens Pinterpaas Boot en Sarte Piet.

Gster nog even lekker naar het strand geweest.

Vanochtend om 7 uur de deur uit en om kwart voor 10 (!) op kantoor. Weet meteen weer waarom ik nooit met 't ov reis. K-zooi.

Goed, ik ga prpberen er een nuttige dag van te maken!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ris Gefeliciteerd meid!!!! Leuk leuk leuk!
Ik kots met je mee!
Gefeliciteerd Rissie!!!!! Leuk voor je. Ik lees nog niemand die het over de huwelijksnacht heeft? Waarom denk ik daar nu weer aan? )

Star, meekotsen? Oh, jij heb natuurlijk dat virus van Ceetje.. Sterkte meid!

Starman nog fit?
Oeeee je trapte er bijna in Compu
Gisteren een beetje mot gehad samen (w.s. spanningen) en ik zat ff te janken. Normaal doe ik dat buiten gezichtsveld van CG, maar het ging even niet anders.

Ze zat me toch raar aan te kijken! En ging een beetje de clown uithangen, zodat ik weer vrolijk zou gaan zijn. Mijn hart brak een beetje en ik voelde me reteschuldig!

(ruzie uitgepraat, excuses en afgezoend)
Compu, wat naar dat je spanningen had, maar wel fijn dat het er uit is! voor jou.

Rissie, hoe voel je je eigenlijk? Ben je beroerd, moe? (Afgezien van blij uiteraard he )

Bam, u rules! \\:-)// Heel lief van je.

Star, is Ceetje weer helemaal de oude?
Wat lief van CB dat ze mama probeerde weer aan het lachen te krijgen. Poepie.

Ceetje beetje irritanterig nog, maar wel naar schooltje geweest. Ik heb het nu te pakken. O joy.
Star, getsie, waarhebbulastvan?
Cin, sterkte met de drukte. Vast ook wel veel volddoening en gezelligheid!

Mickey, waar ben je toch?

Noosje, ik zag je voorbij flitsen. Hoe gaat het nu met je?

Amalia, hoe bevalt het leven als werkloze vrouw?
Hai!

Zag leuk nieuws voorbijkomen; Rissie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je verder goed?

Hou het verder kort, ben erg moe en niet helemaal lekker en ga nu naar bed, wilde alleen Ris even feliciteren.

Hier ook een zieke Kevin, vreselijk verkouden en er komt zelfs steeds allemaal viezigheid uit z'n oogjes. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem.

Alvast welterusten allemaal!
Goedemorgen, zo wij zijn ook weer terug van wegggeweest. Was heerlijk! We hebben het super getroffen met het weer en zijn heerlijk uitgewaaid.

Is wat druk op het werk dus later meer, dan zal ik ook alle paginas even bijlezen.

Maar Rissie gefeliciteerd!!!!
He jek Star, da's niet fijn. Redelijke nacht gehad?

Och Compu, daar breekt je hart idd van, zo'n klein aapie dat je dan probeert op te vrolijken. Nooit leuk, spanningen en tranen, maar kleine troost: ik las laatst dat het helemaal niet erg is als kindjes merken dat papa en mama ook wel eens verdriet hebben of boos zijn (zo lang ze ook maar zien dat het weer goed komt). Van zogenaamd perfecte ouders die alles onder controle hebben, daar krijgen ze maar faalangst van. Beetje kort door de bocht natuurlijk, maar ik vond het wel een interessante gedachte...

CD, beterschap voor ziekige Kevin en een extra vaatje energie en vitamientjes voor jou!

Kokos, wat een leuke foto's van Lianne op de groep! Lekker meiske is het toch!

Mmm. Sinds kort een enthousiaste Surinaamse kantinemeneer hier die met de lunch allemaal spannende gerechten serveert. Goed initiatief. Nadeel is wel dat het hier om half 9 al naar knoflook, gebakken uitjes en exotische kruiden ruikt. Beetje heftig wel op de nuchtere maag...
He haai Enka, dacht zondag met dat ooie weer nog aan jullie. Lekker hoor! Nog bij puppie geweest? Werk ze...
Goedemorgen!!

Compu: Ruzie maken is nooit leuk, maar zolang je het bijlegt met elkaar. Ik kan me helemaal vinden in de woorden van Hel.

Ha Cd, u was er ook weer even. Beterschap voor de kleine man.

Als ze ziek zijn zijn ze nog een stuk vermoeiender.

Suze: Al een goed gesprek geha dmet man?, ik snap zijn denkwijze ook niet helemaal, en jou gevoelens des te meer. Het komt vast goed.

Kleurplaten actie is een succes, leuk hoor al die post, voel me net sinterklaas;)

Jinny: Graag gedaan!!

Bridges: Hoe is het?, beetje bijgekomen van de moeheid?. En hoe gaat het met je vriendin, gaat alles goed?.

Mamax: Mooie foto's van de kleine Max, leuke stoere fiets ook zeg.

Ik vind het zo al heftig, om zulke dingen te zien, dus als je het zelf meegemaakt hebt zal dat nog vele malen erger zijn. Dikke knuffel voor jou.

Star: Beterschap!

Hel: Klinkt wel goed die gerechten, geef mij zo,n kok;)

Mickey: Gaat alles wel goed?

Noosje: fijn dat je weer wat mens bent. Hoe gaat het verder?
Jin, zelfde als Ceetje denk ik. Buikloop en hartstikke misselijk. Fijn. NOT

En nee Hel, geen redelijke nacht gehad. Gisteravond leek het goed te gaan en vannacht was het helaas weer feest. Grmbl.

Oooooo lekkere Surinaamse hapjes voor de lunch? Jammie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven