Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag!

Vanochtend lekker uitgeslapen, dus ik voel me weer een stuk beter (lees; minder pessimistisch). Ik ga me nog maar niet wagen aan het programma, maar voor de rest gaat het wel. Oma heeft eergisteren een punctie gehad, dus dat is afwachten tot eind van de week. Opa is zich rot geschrokken. Dacht net als wij aan Alzheimer. Oma sliep wel veel meer dan anders (16-18 uur), maar aangezien ze altijd al redelijk lui (ze is wel heel lief hoor!) is geweest, was dat niet heel raar.

Grote Geheimen hier lees ik. Misschien moeten we het combineren, Hel gaat trouwen!

Max en man hebben vanmorgen koekjes gebakken terwijl Sam en ik slaap aan het inhalen waren. Man is nu z'n zus aan het helpen met klussen en ik zou daar met de jongens en de koekjes heenlopen als Max wakker is. Zouden ze het merken als de bak nog maar halfvol is?

Kokos, hoe is je zolder geworden? Het werd een logeerkamer toch?

Suze, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, maar als het verstandiger is te wachten... Ben je alweer ongesteld geweest?

Naatie, ik hoorde laatst op de radio dat Microsoft iets om te dichten had uitgevonden. Je geeft dan een woord in en dan geeft hij alle woorden die daar op rijmen. Anders zet je de strekking op de groep, gaan we gezellig met z'n allen rijmen!

Star, hoe is het met Ceetje?
quote:Star schreef op 18 november 2007 @ 14:05:

Oeeee hebben ze ook Turkse pizza? Ook zo lekker. Pruimentaart, goed voor ontlastingdietijdenszwangerschaptochnietzogoedloopt Moet je maximale dosis ijzertabletten slikken, dan is het een echt drama
Haai Mamax,

Wat leuk koekjes bakken! Gezellig zeg. Ik denk dat niemand het merkt als er minder in zitten en dus meer in jouw buik.
Probleem is alleen dat man ze zelf gebakken heeft en dus waarschijnlijk wel geteld... Ik heb er net 3 gegeten omdat de deksel niet op het doosje paste , de rest bewaar ik toch maar.

Dat pruimengeval wordt ik trouwens niet heel jaloers van, maar Bienenstich, Mohnstrudel of Quarkplunder wordt ik wel groen van!
Of Kaesekuchen!
Of die lekkere duitse broodjes!
Of die lekkere duitse vleeswaren

Of die lekkere citroenthee

Of die lekkere Doministeine

Soms zou ik best met je willen ruilen... Maar dan net lang genoeg om boodschappen te doen !
Pepernoten, stroopwafels, hagelslag, pannenkoeken, vlokken, echte Hollendse frieten, kaaaaassoufleeeeeeeeeees!, Hollandse tijdschriften etcetcetc Soms zou ik wel met jullie willen ruilen haha.
quote:Jinny schreef op 18 november 2007 @ 15:10:

Pepernoten, stroopwafels, hagelslag, pannenkoeken, vlokken, echte Hollendse frieten, kaaaaassoufleeeeeeeeeees!, Hollandse tijdschriften etcetcetc Soms zou ik wel met jullie willen ruilen haha.Die miste ik inderdaad ook dat ik in Duitsland woonde. En ik had een paar pakken Knorr Kip Tandoori mee !
Ha, ventje is wakker, ga gauw op stap met m'n koekjes! Tot later!!
Zo Doe Maar was echt helemaal geweldig!! Super gaaf

En Daniël was ook helemaal leuk

Ik weet ut, Ik weet ut, Ik weet ut
Nou zal ik op deze saaie zondagavond het geheimpje onthullen dan??? Of jullie nog even laten gissen... val bijna van mijn stoel van het lachen, hihi
quote:Rissie78 schreef op 18 november 2007 @ 20:57:

Nou zal ik op deze saaie zondagavond het geheimpje onthullen dan??? Of jullie nog even laten gissen... val bijna van mijn stoel van het lachen, hihiWat jij ook al een geheim?? Of ben JIJ het geheim???
jij gaat niet ons geheim verklappen hoor Ris, dat kan je niet maken
ik ben het geheim
quote:bambino schreef op 18 november 2007 @ 21:03:

jij gaat niet ons geheim verklappen hoor Ris, dat kan je niet makenbijna 2 dagen spanning moet genoeg zijn
ssssssssssssssssssssssssssst nouuuuuu
Bam, weet jij ook HET geheim? Ben ik dan de enige die niet HET geheim weet?
quote:bambino schreef op 18 november 2007 @ 21:07:

ssssssssssssssssssssssssssst nouuuuuuoch als niemand er is, zijn we zo weer een week verder voordat ik me kan melden
troost je, je bent niet de enige hoor Naat.

Maar ik weet ut lekker.
Nou als het jullie geheim is, gok ik erop dat jullie allebei zwanger zijn!
quote:naatie schreef op 18 november 2007 @ 21:08:

Bam, weet jij ook HET geheim? Ben ik dan de enige die niet HET geheim weet? hihi leuk hè geheimpjes
Ja geheimpjes zijn leuk, maar wel pas als je het weet!!!

Hihi.. nou veel plezier met jullie geheimpjes, ik ga ff bankhangen.

Doei doei
Wie weet Naatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven