Het Theehuis
maandag 19 november 2007 om 13:03
Meneer heeft dus nog niet gebeld, Vish? Hmmm, die houdt het dus nog even spannend.
Beterschap Star! Rot dat je zo ziek bent.
* gooit wat vitamientjes richting Star zonder in de besmettingszone te komen *
Tony even op de bank geparkeerd met koekje en tv. Hoop dat hij me heeeeeel eventjes met rust laat!
Beterschap Star! Rot dat je zo ziek bent.
* gooit wat vitamientjes richting Star zonder in de besmettingszone te komen *
Tony even op de bank geparkeerd met koekje en tv. Hoop dat hij me heeeeeel eventjes met rust laat!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 19 november 2007 om 15:42
Beterschap, Vish
Achter jou had ik het dan weer wél gezocht, Pep
Vish, spannend dus nog, hoop dattie zo belt met goed nieuws. En als Diri dan even politiek in gaat of goede petitie doet krijgen we een gratis Swiffer, joechee
Eow, nog steeds alles goed met Juno? Doet ie braaf heel goed z'n best?
Ik moet even snel verder, want arbeiteritus
Achter jou had ik het dan weer wél gezocht, Pep
Vish, spannend dus nog, hoop dattie zo belt met goed nieuws. En als Diri dan even politiek in gaat of goede petitie doet krijgen we een gratis Swiffer, joechee
Eow, nog steeds alles goed met Juno? Doet ie braaf heel goed z'n best?
Ik moet even snel verder, want arbeiteritus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 19 november 2007 om 16:10
maandag 19 november 2007 om 16:40
Hopelijk is dit inderdaad net het laatste zetje wat onze Held nodig heeft om het vanaf nu heel goed te doen!!
Kut zeg, rel gemist. En voel nu érg de drang om trut te vertellen dat ik met 38 weken binnen 24 uur van licht verhoogde bloeddruk naar sky high bloeddruk inclusief foute bloedwaarden en slecht hartritme van Wup ging. Maar doe het niet. Maar ben wel bóós nu!!
Kut zeg, rel gemist. En voel nu érg de drang om trut te vertellen dat ik met 38 weken binnen 24 uur van licht verhoogde bloeddruk naar sky high bloeddruk inclusief foute bloedwaarden en slecht hartritme van Wup ging. Maar doe het niet. Maar ben wel bóós nu!!
maandag 19 november 2007 om 17:00
quote:peppie schreef op 19 november 2007 @ 16:40:
Hopelijk is dit inderdaad net het laatste zetje wat onze Held nodig heeft om het vanaf nu heel goed te doen!!
Kut zeg, rel gemist. En voel nu érg de drang om trut te vertellen dat ik met 38 weken binnen 24 uur van licht verhoogde bloeddruk naar sky high bloeddruk inclusief foute bloedwaarden en slecht hartritme van Wup ging. Maar doe het niet. Maar ben wel bóós nu!! pep, dit is nou precies wat ik haar probeer duidelijk te maken. Ach ja, zinloos al die voorbeelden. Ze pikt het toch niet op.
Kut zeg, rel gemist. En voel nu érg de drang om trut te vertellen dat ik met 38 weken binnen 24 uur van licht verhoogde bloeddruk naar sky high bloeddruk inclusief foute bloedwaarden en slecht hartritme van Wup ging. Maar doe het niet. Maar ben wel bóós nu!! pep, dit is nou precies wat ik haar probeer duidelijk te maken. Ach ja, zinloos al die voorbeelden. Ze pikt het toch niet op.
maandag 19 november 2007 om 17:44
OOOOOO
Voor Vishnu!! Goehoeeeed!!! Gefeliciteeeeeerd!!
En dus ook al je eisen ingewilligd? Jij schopt kont!
En Juno, ook een cheer voor jou! Kom op lieverd!!
Star, fijn dat je van de wc af bent. Heb alleen eerste pag van dat topic meegekregen, maar inderdaad, wat dom!
Zo nu snel Chica halen en naar huis!
Tot later lieverds!
Voor Vishnu!! Goehoeeeed!!! Gefeliciteeeeeerd!!
En dus ook al je eisen ingewilligd? Jij schopt kont!
En Juno, ook een cheer voor jou! Kom op lieverd!!
Star, fijn dat je van de wc af bent. Heb alleen eerste pag van dat topic meegekregen, maar inderdaad, wat dom!
Zo nu snel Chica halen en naar huis!
Tot later lieverds!
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 19-11-2007 17:44
Reden: behang perfectionering
Reden: behang perfectionering
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook