Het Theehuis
maandag 19 november 2007 om 18:25
Naaaah het is nog steeds niet geweldig maar ik was vanmiddag de administratie aan het doen en heb nu een ordner helemaal vol met sollishit van UWV/CWI/Oude werk/reintegratiescheisse. Dan belden ze ook nog van UWV dat ik bezoek thuis kon verwachten en dat ze dan mijn brieven en afwijzingen moesten zien. Nou geen probleem hoor heb alles hier liggen maar ik heb daar echt geen zin in, ben geen kleuter.
Hij stelde bedrag voor, ik zei doe je het ook voor dit bedrag, hij even rekenen en zei ja prima. In eerste instantie een halfjaarcontract dus desnoods meteen na 3 maanden weer beginnen met solliciteren en hopen op wat anders.
Maar heb zo'n zin om morgen te bellen en dat ik al die zooi weg kan gooien. Nemo is beetje boos. kreeg net hysterische aanval het was bijna eng. ga even met hem op de bank zitten boekje lezen.
Hij stelde bedrag voor, ik zei doe je het ook voor dit bedrag, hij even rekenen en zei ja prima. In eerste instantie een halfjaarcontract dus desnoods meteen na 3 maanden weer beginnen met solliciteren en hopen op wat anders.
Maar heb zo'n zin om morgen te bellen en dat ik al die zooi weg kan gooien. Nemo is beetje boos. kreeg net hysterische aanval het was bijna eng. ga even met hem op de bank zitten boekje lezen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 19 november 2007 om 19:25
Achterlijk topic, dat van Orgineel. CTG apparaten zijn niet leuk, in het ziekenhuis bevallen als je dat niet wilt ook niet. Maar zij gaat wel érg ver. Jemig, ik heb de laatste paar weken van mijn zwangerschappen zo'n beetje permanent zo'n ding omgehad, zo erg dat mijn buik vervelde van alle gel die ze erop smeerden.
Maar goed, domme mensen hou je altijd.
Maar goed, domme mensen hou je altijd.
maandag 19 november 2007 om 21:01
Dom gedrag dekt de lading niet van de opmerkingen van Origineel. Ik vond het ook meer dan kut dat ik moest worden ingeleid en dat al die verpleegstertjes aan me zaten. En mag ik dan nog even melden dat ik kaal werd geschoren en een klisma kreeg?! Alles aan mijn bevalling was k.u.t. en heb er echt nog steeds een enorm slecht gevoel over.
Maar.....
BOEIUH!! Mijn zoon is gezond ter wereld gekomen en dát is het belangrijkste!
Ignorent cow, dat vind ik van haar
Maar.....
BOEIUH!! Mijn zoon is gezond ter wereld gekomen en dát is het belangrijkste!
Ignorent cow, dat vind ik van haar