help! ( denk hoofdletters )

14-09-2010 02:06 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek het volgende ; een man. Een beetje een leuke, bemiddelde ( in de broek en in de portefeuille ) man. Niet te oud, niet te jong. Sportief, maar mag niet van voetbal houden.



Als dat geregeld is ( graag een beetje snel ) dan kunnen we wel een huis gebruiken.

Vrijstaand, graag. Met nieuwe keuken en badkamer.

Voor niet meer dan 350 euro per maand. Overnamekosten zitten er niet in ( tenzij jullie iets voor ons kunnen betekenen ).



Dan een bruidsjurk. Een S'je; klassiek model. Niet meer dan 45 euro. Wel nieuw.

Wil er nog iemand een tasje en een sluier aan me doneren? En zoek meteen even waar ze bruidsschoenen verkopen; Google levert niets op.



Na het trouwen willen we natuurlijk een groots feest. 100 Man. In het zaaltje naast de kerk. Eigenlijk is het meer de scouting....... Warm en koudbuffet. Budget; 75 euro.

Dus kom maar op met die lekkere, maar makkelijke recepten. ( ik kan namelijk niet koken. Mede door mijn dubbelendwarse hernia en geperforeerde blaas ( oorlogswond ) waardoor ik zeik uit alle standen ). Misschien dat iemand het leuk lijkt om vrijwillig de catering op zich te nemen? En van wie kan ik 96 borden lenen?



Eens kijken......wat verder? O ja, een eicel of een draagmoeder. Wie biedt zich aan?

Er is vast ook nog wel iemand die een leuke geboortekaartje kan ontwerpen. En laten drukken. Postzegels betalen we zelf.



Nou, ik ga nu naar bed...... graag veel tips.

Met plaatjes en de sites en de prijzen en hoe ik er heen moet rijden graag even bij vermeld.



O ja, ik kan niets op komen halen, maar ik heb een kraan vol met water .



Ik zoek ook nog een naam voor mijn Duitse Staander.

Graag 1.000.000 héle stoere, Duitse namen. Voor morgenochtend. Zelf denk ik aan " Stippie " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid1van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij het lezen van de topictitel al dat 'ie van jou zou zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage schreef op 14 september 2010 @ 02:15:

[...]



Heb je niet liever dat we het komen brengen dan?



O, ships, ja..........ik ben toch zo'n gekke griet. Ik ga het even veranderen.



Of weet je......laat maar staan. Lul d'r wel een punt aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 september 2010 @ 02:16:

Ik dacht bij het lezen van de topictitel al dat 'ie van jou zou zijn Nou ja, zeg!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 02:17:

[...]





Nou ja, zeg!!!Sjah, reputaaasie hè, dan krijg je dat
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 september 2010 @ 02:20:

[...]





Sjah, reputaaasie hè, dan krijg je dat



Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.

Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?

Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........

En anders sla je mijn topic toch gewoon over?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 02:24:

[...]





Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.

Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?

Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........

En anders sla je mijn topic toch gewoon over?





Tsss, niet meteen zo gaan katten hoor.

Er zijn hier heel veel mensen die je willen helpen, maar jij zet meteen je stekels uit.



Maar goed, ik ben de lulligste niet:

Duitse hondennamen
Alle reacties Link kopieren
Nou, laat maar Soleil; daar heb ik toch helemaal niks aan. Ik dacht dat ik een hele lijst met namen te zien zou krijgen.

Moet ik nog zelf gaan zoeken. En ik wou naar bed. Heb mijn slaap hard nodig. ( Iemand die een lattenbodem over heeft? Ik kan hem ruilen tegen een zelfgebakken cake )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wil er iemand een cake voor me bakken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja hallo zeg, ik ben je werkster niet natuurlijk. Je kunt toch wel iets zelf doen? Wat ben jij een huilie.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 14 september 2010 @ 02:31:

Ja hallo zeg, ik ben je werkster niet natuurlijk. Je kunt toch wel iets zelf doen? Wat ben jij een huilie.



Jij weet helemaal niet wat ik allemaal heb meegemaakt.\

Gaat dat altijd zo hier?



Heb jij dan misschien 4 eieren voor me?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, je mag mijn man wel hebben! Ik kan nu even geen foto plakken, maar hij is lang, slank en heeft donker haar. Hou je van snorren? Hij heeft een eigen hotel, daarmee heb je dan ook gelijk je vrijstaande huis en je trouwlocatie met kok en geweldig bedienend personeel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sybil schreef op 14 september 2010 @ 02:33:

Nou, je mag mijn man wel hebben! Ik kan nu even geen foto plakken, maar hij is lang, slank en heeft donker haar. Hou je van snorren? Hij heeft een eigen hotel, daarmee heb je dan ook gelijk je vrijstaande huis en je trouwlocatie met kok en geweldig bedienend personeel.



Hoeveel borden zijn er in dat hotel?

Want ik wil niet te snel ja zeggen. Misschien dat er morgenochtend nog betere aanbiedingen komen.

Maar ik hou het in gedachten.



Wat zou je er voor terug willen? Een cake? Een zo goed als nieuwe lattenbodem?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een nieuwe pruik? Ik raak wat uitgekeken op mijn kapsel en verven lukt ook al niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, er zijn wel meer mensen hier die veel hebben meegemaakt. Dat geeft je nog geen vrijbrief voor zulk gedrag.



En hier gaat dat altijd zo ja, behalve als je bij het groepje hoort. Maar zo kom jij nooit bij het groepje natuurlijk.



Raap je ze zelf even?

Ze liggen er wel al een tijdje, vandaar het blauwige denk ik.

Maar ach, een gegeven paard zul je niet in de bek kijken toch?



Alle reacties Link kopieren
O, en borden genoeg al willen er soms wel wat sneuvelen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ga er ook nog maar een nachtje over slapen, het is de hoogste tijd. Peuk uit, krullers in en hup naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 02:24:

[...]





Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.

Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?

Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........

En anders sla je mijn topic toch gewoon over?goh je OP staat er nog!
Alle reacties Link kopieren
Zoek eigenlijk ook wel een vent dus mocht die n leuke broer hebben dan hoor ik het graag thankssss
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
BGB, een tip voor het voorgerecht. Koop een paar grote pakken cup-a-soup. Verdeel ieder zakje over 2 kommen (zo bespaar je toch wat geld) en giet er gekookt water over. Smullen maarrrrrrrrrrrrrrrrr..............



Voor je Duitse staander denk ik aan Heino. Dan weet je iig zeker dat hij altijd weer terug komt, mocht hij weglopen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Milobiyu, een broer niet, maar we hebben hier nog wel een hele leuke vrijgezelle ober rondlopen. Hij is uit Barcelona!
Alle reacties Link kopieren
Whahahahaha! v



Oeps BGB ik voel me aangesproken. Je hebt juist voor mij zo goed gegoogled.......



Ik zal niet meer posten vlak voor ik naar bed ga, goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven