Het Theehuis
maandag 19 november 2007 om 21:48
maandag 19 november 2007 om 21:50
maandag 19 november 2007 om 21:53
maandag 19 november 2007 om 21:58
maandag 19 november 2007 om 22:05
Hahaha, da`s echt wel best slecht Kess .
Topic van FV is voor de verandering eens leuk: Forumlabielo`s op Overig.
Ga nu zo maar weer naar bed. Wupje ligt alweer de hele avond te kreunhuilen dus ik vrees.... En tot overmaat van ramp doet m`n rug piiiiijjjjjn . Doe mij es zo`n berber Inad!
Bis morgen!
Topic van FV is voor de verandering eens leuk: Forumlabielo`s op Overig.
Ga nu zo maar weer naar bed. Wupje ligt alweer de hele avond te kreunhuilen dus ik vrees.... En tot overmaat van ramp doet m`n rug piiiiijjjjjn . Doe mij es zo`n berber Inad!
Bis morgen!
maandag 19 november 2007 om 22:09
Erg he? Ik zie nu ineens ook echt een rode draad in mijn leven. Ik heb altijd dicht bij een pomp gewoond. Behalve toen ik in Amsterdam studeerde. Vandaar dat ik daar maar een jaar heb gezeten, natuurlijk. Werken moet ook dicht bij een pomp. En.....ik heb zelfs ooit een heus pompvriendje gehad!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 20 november 2007 om 00:17
quote:peppie schreef op 19 november 2007 @ 21:45:
Whahahahaha die geit!
Eigenlijk had er natuurlijk echter wel gezelligeit bij moeten staan
even bijlezen nog...ik heb tot 23.00 met wakker kind gezeten en daarna Lost gekeken. Chica moest steeds hoesten en vroeg steeds om water. Zielig. Trouwens, ze vroeg dus steeds om water en dat doet ze nu al twee dagen. Ze vraagt nog heel af en toe maar om BV. Zit nu al op 42 uur totaal zonder...afbouwen begint echt te lukken nu, afkloppen
Whahahahaha die geit!
Eigenlijk had er natuurlijk echter wel gezelligeit bij moeten staan
even bijlezen nog...ik heb tot 23.00 met wakker kind gezeten en daarna Lost gekeken. Chica moest steeds hoesten en vroeg steeds om water. Zielig. Trouwens, ze vroeg dus steeds om water en dat doet ze nu al twee dagen. Ze vraagt nog heel af en toe maar om BV. Zit nu al op 42 uur totaal zonder...afbouwen begint echt te lukken nu, afkloppen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 20 november 2007 om 00:20
quote:Kess schreef op 19 november 2007 @ 21:51:
Oudergesprekken? Jeetje, jij hebt echt een stomme baan!
shittt, hoor weer gehoest...
snelsnelll..
Eow, , naar van de transfusie, maar hopelijk inderdaad net zetje dat hij nodig heeft
Star, , beterschap!
Vish, moest zo lachen om je nieuwe onderschrift
even posten vast...
Oudergesprekken? Jeetje, jij hebt echt een stomme baan!
shittt, hoor weer gehoest...
snelsnelll..
Eow, , naar van de transfusie, maar hopelijk inderdaad net zetje dat hij nodig heeft
Star, , beterschap!
Vish, moest zo lachen om je nieuwe onderschrift
even posten vast...
dinsdag 20 november 2007 om 00:25
Oja, Pep, ik kan wel een Berber je kant op schoppen
Eow vindt um mooi en ik kan em best missen (ow das wel erg)
Beterschap voor rug en hoop dat Wup toch goed slaapt.
Laluna, naar van slechte start en dito dag. (berg alliteratie voor zo'n kort zinnetje ) Ik zou voor de Kess-oplossing gaan
oooowww
was net weer stil maar nu weer hoest...voorzie veel ellende...ga snel tandenpoetsen en bed in..
Eow vindt um mooi en ik kan em best missen (ow das wel erg)
Beterschap voor rug en hoop dat Wup toch goed slaapt.
Laluna, naar van slechte start en dito dag. (berg alliteratie voor zo'n kort zinnetje ) Ik zou voor de Kess-oplossing gaan
oooowww
was net weer stil maar nu weer hoest...voorzie veel ellende...ga snel tandenpoetsen en bed in..
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 20-11-2007 00:25
Reden: zet snel tiara nog even op!
Reden: zet snel tiara nog even op!
% gewijzigd