Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, hoe was de verjaardag van Erin?

Suze, knappe J.! Heeft ze vriendinnetjes in groep twee?

Mal, was het logeren leuk?

Mamax, heb je ook een deegroller nodig voor het gladmaken van marsepein? Dat weet jij vast wel.

Bridges, he getsie over dood en zo van T. Inderdaad wat harder aanpakken en verder negeren?
een fles doet het ook goed hoor Jinny, weet ik uit ervaring
Ow Jin, naar nieuws en weerspannige schoonouders is niet leuk. Heb je wel je slag kunnen slaan bij de Hema?

Jaaaa Suus, vergeet ik ook nog jou helemaal te feliciteren met je knappe dochter! Lekker hoor, als ze nu fijn vooruit kan met nieuwe uitdagingen. Gaat ze dan ook naar een ander lokaal, andere juf? Spannend!
quote:Jinny schreef op 14 september 2010 @ 13:58:

Hel, ik weet niet of het "goedkope" schoenen waren, maar ik koop echt alleen goede merkschoenen van Geox oid voor ze. Bij de goedkopere schoenen hebben ze ook echt zere voeten. Ik heb een leuk paar van Dolcis liggen, maar oudste krijgt echt zere voeten altijd op die schoenen en op die van Geox nooit.Ik ben ook van de goede schoenen, maar bij de rommelmarkt laatst heb ik twee paar Geoxjes voor bijna nop weggedaan, vrijwel ongedragen. Nee joh, als ik zeker wist dat ze ze zou dragen, zou ik schoenen van 300 euro voor 'dr kopen, of ze nou paars, groen of zwart zouden zijn. Maar ik weet gewoon niet hoe ik er achter kan komen wat haar goed zit. Of dat ze zich loopt aan te stellen en ik gewoon m'n poot stijf moet houden (maar dat heb ik verschillende keren geprobeerd en dat leverde zulke drama's op dat ik dat ook niet over m'n hart kan verkrijgen).
Jinny, fijn dat het bezoek fijn was maar ook naar dat er naar nieuws was en dat bezoek schoonouders wat minder succesvol was.

Hel, wat een gedoe met die schoenen! Zou ik ook wel lichtelijk wanhopig van worden.

Nu we het over schoenen hebben, ik ga ook maar eens bellen met de orthopeed want de 9 maanden zitten er bijna op, dus we mogen nieuwe!

Mamax, hoe is het gegaan bij de oogarts?

Blegh meiden, ik ben het weekend gelukkig goed doorgekomen maar ik moet het de laatste 2 dagen weer echt bezuren

Nou ja donderdag zit ik op 11 weken, en ik zie wel verbetering als in niet elke dag misselijk, dus lang kan het niet meer duren toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mr J vanmorgen trouwens weer een flinke aanval, het is nu ongeveer eens per week, dus wel weer wat minder, maar het blijft toch heel sneu
Gets Jin, wat een hoop naar nieuws toch altijd bij jullie in familie

Fijn dat het wel leuk is geweest, nog naar de Hema geweest

Niks hoogsensitief dus, gewoon een lastpak

Mal, bah, niks aan dat gespuug.
quote:Star schreef op 14 september 2010 @ 15:39:

Mal, bah, niks aan dat gespuug.Maar zondag ging het gelukkig goed! Kon ik lekker meesnoepen van de taart en eitjes.
Ja mijn heerlijke retro-eitjes
Niks mis met retro-eitjes. En Mr J vond de retro plakjes worst ook goed
Ik ben gek op retro hapjes tegenwoordig, wraps zijn inmiddels ook al niet meer voor te schotelen
Kom net bij de oogarts vandaan, zit nu bij m'n ouders. Maar goed ook, thuis kan ik niet meer inloggen, vent heeft iets met de computer gedaan (zou het een hint zijn )

Mijn oudste kind is scheel en verziend. Hij heeft links +4.75 en rechts +4.50. Hij krijgt nu een bril met sterkte 4 en 3.75 omdat z'n ogen de rest zelf weer corrigeren. De + sterkte kan hij nog overheen groeien, dat scheelzien niet. Hopelijk wordt met bril het scheelzien weggehaald, is dat niet het geval, dan moet hij geopereerd worden. Al met al geen werelddrama, maar ik ben blij dat we naar het oogcentrum gegaan zijn. Zijn hier erg goed geholpen en ik heb een heel goed gevoel bij de orthoptiste.. Aangezien we bij haar onder controle blijven (hij kan nog een lui oog ontwikkelen) is dat wel fijn.

Jin, fijn dat je van je bliksembezoek genoten hebt, al was niet alles even leuk. Net wat Bam zegt, lucht gerust je hart op de groep (daar kan ik nog wel reageren )

Hel, ik ga voor de mannen altijd naar Nimco, daar worden de voetjes digitaal opgemeten, weten ze ook meteen wat de breedte is. Elke schoen die ze passen wordt ook opgemeten, dan weet je of ze er nog even in passen. Maar bij Maatje was dat ook zo toch? Dan zou ze bij mij gewoon pech hebben. Eventueel nog naar de sokken kijken en anders klaar hoor.
Wraps, zoooo 2009...

Had je gevulde eitjes? Lekker hoor!

Ha, vriend belt net, kind helemaal blij uit school: "De schoentjes zitten zooo lekker papa! En ik vind ze heel mooi.".

O, en de juf heeft ineens bruin haar.
Retro-eitjes zijn gevulde eitjes zeker? Lekker! Maar wraps en worstjes zijn ook lekker.
Jeetje zeg Mamax, dat is pittig, heeft hij nooit geklaagd over hoofdpijn? Dat arme mannetje.

Goed van de schoenen
quote:mamax schreef op 14 september 2010 @ 17:32:

Retro-eitjes zijn gevulde eitjes zeker? Lekker! Maar wraps en worstjes zijn ook lekker.Gevulde eieren inderdaad. En rookvlees met monchou enzo
Het zijn mijn kinderen niet hoor, die twee sardientjes-vretende monsters hier :puke:
Nee, maar bijna alle kinderen van die leeftijd hebben een + sterkte van 1 of 2. Tot +2 doen ze er ook niks aan.

Rookvlees met monchou ken ik niet, wel rookvlees met een partje gekookt ei erin. Hoe doe je hem met monchou?
Wat grappig dat bijna alle kinderen dat hebben, weet wat geleerd Bij min anderhalf zag ik al geen snars meer

Wanneer krijgt hij een bril aangemeten?

Gekookt ei had ik ook

Precies hetzelfde, maar dan met een stukje monchou er in.
Zaterdag gaan we naar de opticien. Maxi wil een paarse bril
Het zou hem nog staan ook denk ik
Jeetje Mamax, wat goed dat je naar dat oogcentrum bent geweest en wat goed dat juf aan de bel heeft getrokken (kan me voorstellen dat je het zelf pas veel later ontdekt)! Hoop dat 'ie het stoer vindt, een brilletje. M'n buurjongetje van bijna 3 heeft er een en die is er helemaal wijs mee (staat ook schattig trouwens). Hopelijk groeit hij over de verziendheid heen, en valt de scheelheid mee. Heeft hij ook nog een cylindrische afwijking?
Nee, maar ik weet niet of dat niet alleen bij - sterktes is? Man en ik hebben dat allebei wel bij onze - sterkte. Juf had niet aan de bel getrokken, dat is bij Mini en de logopedie

Orthoptiste zei wel dat Maxi nog wel goed diepte ziet en hoe langer je wacht met een bril, hoe minder dat wordt. Dat wordt dan als het ware uitgeschakeld door je hersenen. Maar eenmaal weg, komt het niet meer terug. Blij dus dat ik niet op het ziekenhuis gewacht heb!
Cilinder kan ook bij plus, heeft te maken met de bolling van je oog. Maar goed, dat maakt de opticien wel op uit het recept
Ah, ik dacht dat het juf was opgevallen dat hij met z'n ogen kneep? Hoe kwam je er dan bij om naar de ha te gaan (die je vervolgens als vervanger niet wilde doorverwijzen)?

Ja, kan je nagaan. Het zoveelste verhaal dat ik hoor van dingen die veel erger hadden uitpakken als mensen op aktie van de huisarts hadden gewacht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven