Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Lost vind ik ook niet leuk.

Motto zegt genoeg dacht ik
@Zwup, ohh ik was ff bang dat het jouw nagels waren, ik vind ze ook te lang aar goed ieder zn ding.

Bones vind ik wel leuk en verder kijk ik eigenlijk niets echt. Ik blijf er niet voor thuis en als ik het mis is het jammer. NCIS kijk ik weleens, CSI nooit meer.

Lost trok ik ook niet, net als 24.

En Ellen, owhh DHL werkt dus ook niet, ik zal eens kijken waar mijn pakje hangt...moet ook met DHL komen.
Pakje is door chauffeur opgehaald en wordt naar sorteercentrum gebracht...wachten dus.
Vraagt zich af aan welke knopjes Ellen gezeten heeft...is er iets ontploft?
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 14 september 2010 @ 20:28:

Pakje is door chauffeur opgehaald en wordt naar sorteercentrum gebracht...wachten dus.Hier dus ook
Nee, gelukkig zijn het niet die van mij. Ik heb ze nooit zo lang. Voor die tijd zijn ze al lang afgebroken En het is idd niet mooi.

Owja, 24 is ook niet te doen idd.

Ga nu fijn naar Cougar Town kijken. Das ook hele foute tv
Ow, geen Cougar Town maar Desperate Housewives
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 14 september 2010 @ 20:29:

Vraagt zich af aan welke knopjes Ellen gezeten heeft...is er iets ontploft?Je kunt beter vragen aan welke knopjes niet
Hahaha, vertel Elle. We worden steeds nieuwsgieriger!
Hahaha ik heb gewoon een knopjestik.

Ik moet op alle knopjes drukken en dan gaat het wel eens mis.

Sportschool in het duister, stroomuitval in een warenhuis, knopje van de pc die vast blijft zitten en ik dus in 1 topic 64 keer hetzelfde bericht heb geplaatst etc. etc.

Briljant Elle! Ik moet nog het hardste lachen om 64 keer hetzelfde bericht
quote:Zwup schreef op 14 september 2010 @ 20:44:

Briljant Elle! Ik moet nog het hardste lachen om 64 keer hetzelfde bericht Ja....vandaar dat ik dat maar als motto hier geplaatst heb
Zit je nu in zo'n dwangbuisje met je handen op je rug Ellen?
Gelukkig niet Glitter

Ik ben mijn nagels aan het lakken.

Op het idee gekomen door de plaatjes van Indigo, ik heb ook een grijs kleurtje opgedaan, London's Weather Forecast van Catrice.....tis toch pestweer
Je motto is idd heel toepasselijk dan
Ik heb ook gelakt, het de miss helen lak nog niet gegoogelt, maar geprobeerd zelf te fotograferen... Niet zo mooi geworden. Nu probeerde ik de foto in te voegen, maar moet ik een url invoeren, huh? Het staat gewoon op mijn computer! Niks geen url.
Het is in ieder geval een Hema lak, Miss Helen longlasting 103, een soort wit parelmoer kleur.
Je moet even een account aanmaken bij photobucket ofzo... en dan kan je ze hier gewoon neergooien.
Jeetje wat ben ik een digibeet... Ik ga morgen even kijken. Bedankt.
Welterusten meiden!
Welterusten Indigo!
Slaap lekker Indigo
Goedemiddag!!!!

Nog niemand wakker??? Ik dacht heb pauze, geen collega's te bekennen, kan ik rustig even bijlezen... maar dr valt gewoon niets te lezen.
Hallo meiden!

Ik heb 6 dagen terug bij Transdesign Opi nagellakjes gekocht en betaald met mijn net gekoppelde bankrekening aan een Paypalaccount. De betaling is inmiddels maandag al afgeschreven maar als ik inlog op Transdesign staat er nog 'payment on pending' en on hold ofzoiets? is dat normaal?
Rustig dagje hier inderdaad Glitterzzz. Hoe is het op je werk vandaag?

Blauwbloempje, ik kan je helaas niet helpen.

Mijn french houdt het niet meer, ik ga aan het lakken, maar dat betekent weer....kiezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven