Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
woensdag 15 september 2010 om 20:24
Hey Dames,
Ben ik eindelijk weer, vandaag op het werk, teringdruk. Maar gisteren was ik uiteindelijk ook pas om 8 uur naar huis. Vandaag ook. (Maar dat is alvast ter compensatie voor dinsdag as, dan gaan we nl naar de Efteling)
En grrt 2 nagels kwijt, of inmiddels 3, had ook bedacht om Movie Star van Essence te gaan lakken, of ik dat nog red weet ik niet. Mn goede lamp is kapot. (Moet ik eerst de rest nog korter snoeien en dan lakken...
Haha goed zo Veronique, ik ben nog niet zo ver, maar heb me dr eigenlijk ook nog niet in verdiept. Lol.
Ben ik eindelijk weer, vandaag op het werk, teringdruk. Maar gisteren was ik uiteindelijk ook pas om 8 uur naar huis. Vandaag ook. (Maar dat is alvast ter compensatie voor dinsdag as, dan gaan we nl naar de Efteling)
En grrt 2 nagels kwijt, of inmiddels 3, had ook bedacht om Movie Star van Essence te gaan lakken, of ik dat nog red weet ik niet. Mn goede lamp is kapot. (Moet ik eerst de rest nog korter snoeien en dan lakken...
Haha goed zo Veronique, ik ben nog niet zo ver, maar heb me dr eigenlijk ook nog niet in verdiept. Lol.
woensdag 15 september 2010 om 20:29
Glitter, wat schommelt dat bij je zeg, die drukte!
Leuk, een tripje naar de efteling Personeelsuitje of iets anders?
Even een dilemma..... Ik had met een vriendinnetje afgesproken voor een borrel (die ik zou betalen) maar zij heeft zoals nogal vaak gebeurt de afspraak weer eens afgezegd. Is het nu heel duivels om dat geld aan die lipspheres te besteden?
Leuk, een tripje naar de efteling Personeelsuitje of iets anders?
Even een dilemma..... Ik had met een vriendinnetje afgesproken voor een borrel (die ik zou betalen) maar zij heeft zoals nogal vaak gebeurt de afspraak weer eens afgezegd. Is het nu heel duivels om dat geld aan die lipspheres te besteden?
woensdag 15 september 2010 om 20:38
De drukte schommelt in het slechte geval per dagdeel. En bij heel mooi weer, dan zie je meestal ook weinig clienten.
Personeelsuitje de Efteling, daarna nog met zn alle uit eten. Heb er nu al zin in.
@Zwup ik zou dat geld gewoon uitgeven, heeft vriendinnetje dikke vette pech en ik zou haar de volgende keer laten betalen omdat ze af blijft zeggen.
Personeelsuitje de Efteling, daarna nog met zn alle uit eten. Heb er nu al zin in.
@Zwup ik zou dat geld gewoon uitgeven, heeft vriendinnetje dikke vette pech en ik zou haar de volgende keer laten betalen omdat ze af blijft zeggen.

woensdag 15 september 2010 om 20:46
Nou ik ben deze week gewoon om half 9 begonnen, dus dat is echt overdreven lang. (We zitten met 3 zieken, 1 vakantieganger en ik ben de enige allrounder en ken van bijna alle clienten toch wel een behoorlijke achtergrond dus ja dan ben je weleens de sjaak)
Normaal werk ik van half 9 tot 6, 4 dagen per week.
Ik ga mn nagels vijlen zodat het een beetje even lang kort is.
Normaal werk ik van half 9 tot 6, 4 dagen per week.
Ik ga mn nagels vijlen zodat het een beetje even lang kort is.

donderdag 16 september 2010 om 09:15
Goedemorgen
Andere keer afspreken met je vriendin natuurlijk Zwup
Eigenbelang eerst
Balen Glitter dat je een paar nagels kwijt bent....bah.
Ik zit te twijfelen of ik van die gel zal bestellen ( voor nepnagels) en dan gewoon over mijn eigen nagels een laagje aanbrengen gewoon voor de sterkte van mijn nagels, zo'n lamp is 35 euro, die ben ik dan ook nodig.
Andere keer afspreken met je vriendin natuurlijk Zwup
Eigenbelang eerst
Balen Glitter dat je een paar nagels kwijt bent....bah.
Ik zit te twijfelen of ik van die gel zal bestellen ( voor nepnagels) en dan gewoon over mijn eigen nagels een laagje aanbrengen gewoon voor de sterkte van mijn nagels, zo'n lamp is 35 euro, die ben ik dan ook nodig.
donderdag 16 september 2010 om 10:51
Goeiemorgen!
Fijn dat je pakje binnen is Elle! Bevallen de lakjes of heb je nog niet geprobeerd?
Leuk idee van de gel. Ik zou alleen niet weten of dat goed te doen is. Je moet ook de bovenkant van je nagel goed prepareren`hè?
Glitter, ik voel me al een stuk beter. Het emmertje was gelukkig nergens voor nodig.
Elle, ik lag gister opeens in een innige omhelzing met de wc-pot Zomaar uit het niks. (staat op het nachtbrakers-topic)
Fijn dat je pakje binnen is Elle! Bevallen de lakjes of heb je nog niet geprobeerd?
Leuk idee van de gel. Ik zou alleen niet weten of dat goed te doen is. Je moet ook de bovenkant van je nagel goed prepareren`hè?
Glitter, ik voel me al een stuk beter. Het emmertje was gelukkig nergens voor nodig.
Elle, ik lag gister opeens in een innige omhelzing met de wc-pot Zomaar uit het niks. (staat op het nachtbrakers-topic)