Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Mims heeft een baan!

Jawel, het is zo goed als rond....

Maar juist nu weet ik wat ik wil worden als ik later groot ben (en slank);

Catwoman!

Sjesses, wat is die Halle Berry sexy!
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh nee, staat niet in mijn profiel

info@aaibaar.nl

Proficiat Mims!
Hahaha, 'k voelde me al een megamuts dat ik je mailadres niet kon vinden.

Ben benieuwd wat je mij wilt vragen. Kennen we elkaar? Ben, afgezien van de afgelopen week, al een jaar of 4 niet meer op de Viva geweest. Maar het mailtje komt eraan.

Je bent toch geen vieze man he?

speciaal voor jou mims!!! Lieverd, van harte! Heb je een leuk salariseruit weten te halen/ Hoeveel uren ga je werken? Ik las dat je maandag al gaat beginnen, ik vind het echt zo supergaaf voor je!

Wààààt! whopke een vieze man???

Hoest met nugget, ook zo groot aan het worden zekers?
Woehoeoeoeoeoeoeoeoeoe, Mims, gefeliciteerd!!!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik zocht er zo een

speciaal voor Mims, hoera hoera!

En vond onderwijl nog een mooie:

Jippieee

Gefeliciteerd Mims!

Vraag me alleen af wat de link met Catwoman is??

Bentetje, we zijn 'betrapt', wat wil je nog meer weten?

En wat fijn dat 'wat voor Pimpel niet genoemd mag worden' gewoon met behulp van Luilak gaat worden, "wat voor Pimpel misschien best wel genoemd mag worden" Fijn!

En.. ohja, ik ben vandaag voor uitslag geweest in het ziekenhuis. 45 minuten fietsen voor gesprekje van 3 minuten: "u heeft geen meniere, nee, ik weet niet wat u dan heeft, ik denk dat u naar een neuroloog moet... " en toen weer 45 minuten terugfietsen. Gratis beweging, ja, dat wel, maar van mij had het ook bést telefonisch gemogen, zo.

Blij en niet blij, want wat is het dan? Hij begon al over hyperventilatie... spanning dus. Daar krijg ik ook een punthoofd van, dat al mijn klachten altijd ineens spanning zijn, volgens doktoren

Afijn

ik ga naar bed

alleen.. denk ik

morgen weer vroeg dag

Toedels!
Later is nu
Mims, goehoed!!! (Catwoman? Wáár? Ik wil ook zo'n pakje!!)
Heee, gefeliciteerd, Mims! Hoe voelt dat nou, heb je er zin in of zie je er beetje tegenop? Stomme vragen misschien maar kan me voorstellen dat het wat gek is, ineens weer aan het werk enzo.

En luilak! Ik 'ken' jou nog van een paar jaar geleden, hebben we poosje leuk gechat samen met Chica, weet je dat nog? Alles goed?

Fijn dat je onze Pimp kan helpen. (en dat jij ervan af bent)

Update in AK.
ik vraag me ook nog af wat voor baan het is, trouwens? Mims?
Later is nu
Pssst, Nef, je mag geen namen van artsen en behandelaars noemen op het forum. Moet je misschien even weghalen.

Vanmorgen intake gesprek voor Mootje bij de jeugdpsych. Was een prettig gesprek. Er volgt een plan van aanpak met waarschijnlijk in elk geval (dat ken nie) een intelligentie- en een concentratietest. Als het goed is ontvangen we het plan van aanpak binnen een paar weken.

De rest van de dag gewerkt (pffft) en vergadert op school van de Ootjes (ook pfffft). En nu ben ik moe en ga ik denk ik zo naar bed met een boek. Ben vorige maand al met Mav naar bed geweest. Dat komt volgend jaar wel weer.

Oh, very important, niet vergeten...

WHOEHAAA, Mims, van harte met je baan!!!! Super goed van je!!! Eventuele dubbele gevoelens mogen er gewoon zijn, maar ik ben haske trots op je!

Pim, ruimte voor angsten enzo mag er ook zijn. Niet voor schamen en niet weghalen maf wijf! I luv you!
Gefeliciteerd Mims! Top! Ken je welliswaar niet maar een nieuwe baan is altijd reden voor een feestje.

Bambi, helaas ben ik een draak als het gaat om onthouden. Sorry sorry, heel onattent. Chica zegt me nog wel wat. Hebben we toen niet een tijdje in het Spaans geschreven? (altans, jullie dan, ik hoogstens een poging tot)

Of op welk topic was dat?

Hier alles goed, bij jou dan? En ik zal Pimp weleens overhalen naar die angstpoli te gaan. Binnenkort komt ze met hele andere verhalen. Over is het bij mij nog niet, maar er valt nu goed mee te leven.

Weet nog niet helemaal hoe dat gaat met de smileys. 'T is schijnbaar kiezen of delen. Of topic of smileys.
Boehooeeee.. Luilak *zakdoek*, je herinnert je Chica nog wéheheheheéél! *snot*

Ik weet het ook niet meer, ergens op een Viva-MSN groep was 't en zéker niet in het Spaans. Verder dan 'dos cerveza' kom ik niet, in Spanjeland. Is ook niet nodig, ghe, naar Spanje ga je toch alleen voor zon en drank.

Wat zijn 'Ootjes', Meave? Zit me suf te piekeren.
JOEHOE!! Mims, wat goed!!! Ben nu wel heeeel erg benieuwd wat je gaat doen! Vertel eens eventjes in de AK. Ben je tevreden met wat je er uitgesleept hebt? Moest je nog erg onderhandelen?

Nef & Luilak, dank dank! Ik heb Nef inmiddels gemaild en ook even op die site gekeken. Tja... misschien is het wel wat voor me... Ben erg benieuwd naar de verhalen van Luilak in elk geval!

Meave, dank! I luv joe toe!
quote:Bambi schreef op 19 november 2007 @ 22:44:

Wat zijn 'Ootjes', Meave? Zit me suf te piekeren.

WHOEHAHAHAHA!!!

Meave, wat spannend trouwens die therapie met Mootje. Ben erg benieuwd.
Ik weet lekker wat Ootjes zijn \\:-)//

Mims wat goed. Gefeliciteerd zeg! En maandag al beginnen. Wat spannend. Hopelijk valt het je niet al te zwaar.

Pim, nergens voor schamen hoor. Dat jij er zo van in paniek raakt is toch ook hartstikke vervelend. Logisch dat je dat dan kwijt wilt. Fijn om te horen dat het een eenmalige actie was.
Mims, van mij ook van harte gefeliciteerd met deze ontzettend grote en dappere mijlslaarzenstap!!

Pim, ontvangen en doorgestuurd. Hoop echt dat je hier wat aan hebt. Paniek is killing, weet er alles van.

En nu je er al gelezen hebt, zal ik de link aanpassen en de namen weghalen.
Dank...

Catwoman was vanavond op de televisie. Ik denk dat ik morgen maar begin te oefenen met mijn nieuwe loopje; heupwiegen, heupwiegen.

Heeft er nog iemand een kinky lasso voor me?

(baan is bij bijbaantoko, maar dan op kantoor. Secretariaatswerk, maar dan in de meest brede zin van het woord, voor 24 uur, dus nog twee dagen met Mops. En ondanks slechts drie werkdagen ga ik er financieel nog op vooruit ook...alhoewel achteruit niet echt mogelijk was natuurlijk)
Wow wat fijn Mims. Lekker dat er financieel wat meer ruimte komt zonder dat je daarvoor al te veel zonder Mops moet zijn.
Goed zeg, Mims!!

Zohee, niet een klein beetje irritant dat ik niet weet wat 'Ootjes' zijn en dat die nog een school hebben ook.. OOooh, wacht, Mootje en Jootje!

Zooo mén....

null

*krult maar weer 'ns heel onnozel een blonde lok om haar vinger*
Goh, hijgend Hert, hippe bikini.....
Ik dacht dat privefoto's verboden waren op het forum.

~ikganietballetjespelenikganietballetjespelenikganietballetjespelen

Stelletje jatmoosen.~

Ik ga zo naar bed. Morgen een produktieve dag.

Chip een vaccin.

Ik hopelijk een baan.

Maar in elk geval een nog mooier lief smoeltje door de plastieke chirurg.

~nietvergetendatkjongenoverblijftnietvergetendatkjongenoverblijft~
quote:Bambi schreef op 19 november 2007 @ 23:40:

Ik was 2 ons afgevallen vandaag bij de WW. Nog 350 ons te gaan en dan zie ik er toch wel bijna uit als deze blonde?

Mag ik even zeggen wat een wereldwijven die Cheersgirls toch zijn. Verhaal in Ak van herts' plan, Mims een baan, Kjong tuulk ook bijna baan, Bloes die, lief as ever, Mims is gaan knuffelen, Pimpel die denkt dat ze niet stoer is maar dat wel is, Meave die helemaal goed bezig is geweest vandaag, Madootje die niet blond blijkt te zijn, Dream met dr wel niet meniere, Lil die altijd lief en attent is en wijze woorden heeft (eigenlijk iedereen hier), Xopperdepop die ik al even mis (of klopt dat niet?), Bentetje waar ik graag kamers/bed mee deel, oh damn, waarom begin ik hieraan, ik vergeet straks zomaar iemand, want het is laat en ik ben moe. Drukke dag vandaag. Wilde alleen maar even zeggen dat ik jullie dus wereldwijven vind. Die mijn leven verrijken. Absoluut. Ik lach, leer, huil, verwonder, verbaas, haal kracht, vind energie. Door en bij jullie. Dank daarvoor!
Ik ga niet vragen wat je bij die plastieke chirurg gaat (laten) doen want ik voel me met het kwartier blonder en dommer worden..

Ja, hip he. Uitverkooppie was 't,bij de digros.

Ach, ken 't sgele, bami-man seit tege me, hij seit; wijffie, wee je wat jij us moe doen? jij mot us een leuk geil setje kope voor jezelluf , krijg-ie van mijn cente, effe jezellef verwenne meissie want IK doet ut nie.

dus zo we doende.

hebbik die gekog, was maar 10 euries, had nog cente over,hihihi,heb ik bami-man nix van gezegt..ssstt.,neejoh,zou wel gek weze. hihi ken 'k d'r nog wel een pentie voor d'r bij hale, weet je wel. voor in de parenclup.

Bami-man von 'm mooij, seit ie. Jaa, séit ie! maar ik moest 'm al heel snel uit trekke.............. snap r niks van, eg nie..............................
quote:Bambi schreef op 20 november 2007 @ 00:01:

dus zo we doende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven