camperen in Spanje
zaterdag 4 september 2010 om 22:34
Ik ben er vroeg bij maar wil komend jaar (2011) echt een camping die super is voor iedereen. Na een aantal jaren Kroatie willen we nu naar Spanje (liefst noord Spanje) en wel naar een camping waar voor al onze kids voldoende te doen is. De kinderen zijn dan 12, 9 en 3. Liefst een camping met een waterpark op de camping of in ieder geval glijbanen, duikplanken of iets dergelijks. Maar er moet ook een kinderbadje zjn.
Geen camping meer voor ons met duizenden standplaatsen. Standplaats minimaal 80 m2. Kroatie is super maar de stranden zijn niet geschikt voor kleine kinderen (stenen en vaak niet geleidelijk aflopend).
Man lief wil graag vlak bij een plaats waar hij een beetje over een boulevard kan slenteren 's avonds.
Ik vind alles prima....zolang iedereen het maar naar zijn zin heeft en het sanitair schoon is.
Wie weet er een leuke camping?
Geen camping meer voor ons met duizenden standplaatsen. Standplaats minimaal 80 m2. Kroatie is super maar de stranden zijn niet geschikt voor kleine kinderen (stenen en vaak niet geleidelijk aflopend).
Man lief wil graag vlak bij een plaats waar hij een beetje over een boulevard kan slenteren 's avonds.
Ik vind alles prima....zolang iedereen het maar naar zijn zin heeft en het sanitair schoon is.
Wie weet er een leuke camping?
zaterdag 4 september 2010 om 23:23
quote:germanwings schreef op 04 september 2010 @ 22:59:
sinds wanneer schrijf je kamperen met een c?
Sinds we kamperen op een camping en niet meer op een kampeerterrein en het dus camperen is geworden.
on topic: kleinschalige camping en waterpark lijkt mij een lastige combi, de campinggids van de anwb biedt geen uitkomst?
sinds wanneer schrijf je kamperen met een c?
Sinds we kamperen op een camping en niet meer op een kampeerterrein en het dus camperen is geworden.
on topic: kleinschalige camping en waterpark lijkt mij een lastige combi, de campinggids van de anwb biedt geen uitkomst?
zondag 5 september 2010 om 08:42
Eens met borderwalk. Een kleinschalige camping en waterpark lijkt me lastig te vinden. Zo'n waterpark kost enorm veel geld en dus zal een camping veel kampeerplekken moeten hebben.
Wat versta je onder kleinschalig trouwens? Ik denk dan aan max. 25 plekken, maar misschien vind jij 100 plekken al redelijk kleinschalig.
Wat versta je onder kleinschalig trouwens? Ik denk dan aan max. 25 plekken, maar misschien vind jij 100 plekken al redelijk kleinschalig.
donderdag 16 september 2010 om 21:49
Als je glijbanen wilt kun je de costa brava wel vergeten. Wel zwembaden overal maar niet echt waterparken. wij zaten op las dunas, wel leuk, maar massaal ook, niet wat je zoekt. Een goed zwembad, maar wederom geen zwemparadijs. Ik heb nogal wat ervaring aan de costa brava, en weinig glijbanen daar. (correct me if i'm wrong though)