camperen in Spanje

04-09-2010 22:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vroeg bij maar wil komend jaar (2011) echt een camping die super is voor iedereen. Na een aantal jaren Kroatie willen we nu naar Spanje (liefst noord Spanje) en wel naar een camping waar voor al onze kids voldoende te doen is. De kinderen zijn dan 12, 9 en 3. Liefst een camping met een waterpark op de camping of in ieder geval glijbanen, duikplanken of iets dergelijks. Maar er moet ook een kinderbadje zjn.

Geen camping meer voor ons met duizenden standplaatsen. Standplaats minimaal 80 m2. Kroatie is super maar de stranden zijn niet geschikt voor kleine kinderen (stenen en vaak niet geleidelijk aflopend).

Man lief wil graag vlak bij een plaats waar hij een beetje over een boulevard kan slenteren 's avonds.

Ik vind alles prima....zolang iedereen het maar naar zijn zin heeft en het sanitair schoon is.

Wie weet er een leuke camping?
sinds wanneer schrijf je kamperen met een c?
quote:germanwings schreef op 04 september 2010 @ 22:59:

sinds wanneer schrijf je kamperen met een c?

Sinds we kamperen op een camping en niet meer op een kampeerterrein en het dus camperen is geworden.

on topic: kleinschalige camping en waterpark lijkt mij een lastige combi, de campinggids van de anwb biedt geen uitkomst?
Eens met borderwalk. Een kleinschalige camping en waterpark lijkt me lastig te vinden. Zo'n waterpark kost enorm veel geld en dus zal een camping veel kampeerplekken moeten hebben.

Wat versta je onder kleinschalig trouwens? Ik denk dan aan max. 25 plekken, maar misschien vind jij 100 plekken al redelijk kleinschalig.
Kleinschalig is voor mij tot 500 staanplaatsen. lol
komt dat ik dit jaar op een camping stond met 3000! plaatsen. Drama
Ohw ja...camperen kan met een C en een K.
quote:mormeltje08 schreef op 14 september 2010 @ 22:10:

Ohw ja...camperen kan met een C en een K.Alles kan maar het is niet goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je glijbanen wilt kun je de costa brava wel vergeten. Wel zwembaden overal maar niet echt waterparken. wij zaten op las dunas, wel leuk, maar massaal ook, niet wat je zoekt. Een goed zwembad, maar wederom geen zwemparadijs. Ik heb nogal wat ervaring aan de costa brava, en weinig glijbanen daar. (correct me if i'm wrong though)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven