Entertainment alle pijlers

Desperate housewives

10-03-2010 19:56 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n leuke serie maar is dit nou het laatste seizoen? En die Susan vind ik trouwens echt het minst leuk, jammer dat zij nooit opgenomen wordt, ik vond Catherine leuker.
Hij was weer LEUK !!!!!!!



Vooral Lynette, toen ze verklaarde dat therapie iets is voor achterlijke ....................... hetero's.

Alle reacties Link kopieren
seizoen 7 start in de VS op 26/9 met Vanessa Williams als nieuw persoontje..



Seizoen 6 eindigt open.. heb hem op DVD .
Alle reacties Link kopieren
http://www.facebook.com/DesperateHousewives
Alle reacties Link kopieren
o.. en Austin Green doet ook mee..



zie deze link



http://abc.go.com/shows/desperate-house ... nks_search
Ik ga lekker niet klikken p de links, gewoon volgende week afwachten, samen met Moppeman op de bank, heerlijk !
Alle reacties Link kopieren
Ik was weer eens niet op de hoogte dat het weer kwam, maar uit de postings hier begrijp ik dat gisteren dus de eerste aflevering weer was, dan heb ik niets gemist. Alleen heb ik geen idee van een paar dingen (ik zit nu te kijken wat ik gisteren opgenomen heb), misschien toch gemist of gewoon vergeten??? Tom en Lynette hebben de baby verloren? Hoe is dat gebeurd dan? (er wordt tenminste een paar keer gezegd dat erover gepraat moet worden)

Waar is de man van de Italiaanse gebleven? Hoe zat dat ook alweer?

Hoe komt Orson ook alweer in een rolstoel? Had dat iets te maken met het vliegtuigje? En waarom is Bree verplicht voor hem te zorgen?

Pfff, het lijkt wel of ik een heel seizoen heb gemist!

xYella.
Lynette was zwanger van een tweeling, één kindje is overleden in haar buik, het andere zit er nog.



Bree ziet het als haar heilige plicht om voor Orson te zorgen, anders komt haar plaatsje in de hemel niet vrij. Gebeurde dat ongelukje niet door het vliegtuigje waarmee Karl haar een aanzoek wilde doen ? En leeft Karl eigenlijk nog ?



Die Italiaanse is me niet helemaal meer duidelijk. Haar zoon heeft nu verkering met het nichtje van Carlos (het is Ana toch ??).



Gabrielle en Susan hebben hun kinderen bij elkaar op school zitten, en gaan de strijd aan wiens kind het slimste is. Op school werken ze met "geheime codes" om niveaus aan te duiden, maar Gabrielle zou zichzelf niet zijn als ze die niet kon kraken, door het rekenwerk van de kindertjes te fotograferen en te vergelijken.



Catherine zit in een psychiatrisch ziekenhuis, waar ze werd bezocht door de "oude dame", hoe-heet-ze-nog-maar die haar overleden echtgenoot in de vrieskist had liggen. Later werd ze bezocht door alle vriendinnen, inclusief Susan.





ik vind het ook steeds lastiger om alle verhaallijnen nog te volgen.
Waarschijnlijk is het rekenwerk van Gabrielles dochter zo goed geworden omdat ze bijles kreeg van een oosteuropese immigrante.
Alle reacties Link kopieren
die link heeft geen spoilers hoor.. kan ook niet .. wordt pas eind september uitgezonden. Hier zie je gewoon de aankondigingen over de start van het nieuewe seizoen met de spelers en nieuwe acteurs..



erg leuk
Alle reacties Link kopieren
O ja, Carl overleed bij dat ongeluk met het vliegtuigje.



Is het ene kindje van de tweeling dan wel geboren, of zit het er nog?



Ja, het is Ana die verkering heeft met Danny.



xYella.
Alle reacties Link kopieren
dat ene kindje zit er nog. Ze heeft het andere kindje toch verloren, toen ze de dochter van Gabrielle redde tijdens die vliegtuigcrash.



Maar, mijn gat is die italiaanse buurvrouw, waar is die vent gebleven en waarom had zij die brandwonden ??? En had die vent ook die meisjes aangerand etc ??
Alle reacties Link kopieren
Geen idee meer wat er met die man van Ana is gebeurd.

Had ook geen idee meer wie het meisje was dat verkering heeft met haar zoon, maar nu weet ik het weer
Ana is dat meiske, niet die Italiaans kokende aanstaande schoonmoeder.



Welk meisje was nog maar aangerand bij de vuilnisbakken, was dat Susan haar dochter ? Was zij eerst niet verliefd op die knul waar Ana nu mee gaat ? Hoe heet die knul nog maar ?
Oh, Danny, ik zie het net staan. Zijn fake-naam, meen ik, hij heeft toch nog een andere naam, waar die ziekenhuisvrijwilligster achterkwam ?
Niet vergeten, vanavond komt het weer !!

Saaie aflevering, deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het weer begonnen is..moet er nog wel een beetje inkomen. Voor alle duidelijkheid: net 5 is nu dus met seizoen 6 begonnen?

Ik weet ook de helft niet meer. Angie was toch een vredesactiviste ofzo die een aanslag had gepleegd? En er was toch een meisje vermoord (een serveerster geloof ik).

Nah ja, verstand op nul en kijken maar!

Wel leuk dat Julie Benz (Dexter, Angel, Buffy) nu in de serie zit. Die zal nog wel voor wat opschudding gaan zorgen!
Alle reacties Link kopieren
Oeps dubbel!
Upperdepup !!!



Niet vergeten, vanavond !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die aflevering gezien van twee weken terug over die codes op die school, maar de dochter van gabrielle was juist wel slecht in rekenen en zat dus in het "domme" groepje. Dit is voor Gaby een schande, maar aangezien niemand de codes echt wist fotografeerde ze Juanita met haar vriendinnetjes die wel in het slimme rekengroepje zaten. Ipv de meisjes helemaal op de foto te zetten, zette ze alleen hun rekenwerk op de foto. De foto waar het werk van het slimme meisje op stond liet ze aan Carlos zien en ze zei erbij dat dat het werk van juanita was, maar dat was dus niet zo. Vervolgens loet ze dat aan Susan zien en Susan geloofde haar en dus dacht dat zij dat MJ dus tot het domme groepje behoorde.



Gaby heeft de boel dus wederom lopen besodemieteren.
Helaas was ik de afgelopen twee weken op dinsdagavond niet thuis.



Vanavond wel, dus ik ga lekker kijken. Ik heb er echt zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waldorf114 schreef op 28 september 2010 @ 19:32:

Ik heb die aflevering gezien van twee weken terug over die codes op die school, maar de dochter van gabrielle was juist wel slecht in rekenen en zat dus in het "domme" groepje. Dit is voor Gaby een schande, maar aangezien niemand de codes echt wist fotografeerde ze Juanita met haar vriendinnetjes die wel in het slimme rekengroepje zaten. Ipv de meisjes helemaal op de foto te zetten, zette ze alleen hun rekenwerk op de foto. De foto waar het werk van het slimme meisje op stond liet ze aan Carlos zien en ze zei erbij dat dat het werk van juanita was, maar dat was dus niet zo. Vervolgens loet ze dat aan Susan zien en Susan geloofde haar en dus dacht dat zij dat MJ dus tot het domme groepje behoorde.



Gaby heeft de boel dus wederom lopen besodemieteren.Ik denk dat jij die aflevering nog maar eens moet bekijken, want je hebt het niet helemaal goed begrepen.
Ok, viel iets te laat binnen - waar komt die Emma ineens vandaan???
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, hebben ze niet laten zien. Wat is Paul Young een akelige man.
Alle reacties Link kopieren
Emma is ook een housewive op Wisteria Lane die na jaren thuis te zijn geweest het roer om ging gooien en nu optreed.



Paul Young is eng, maar ik denk dat zijn nieuwe vrouw ook een geheim heeft, ze stond zo eng te hakken met dat mes gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven