De breimodelletjes van nu
woensdag 15 september 2010 om 12:12
Ik zeg: Ga haken!
En nee, daar is niks mutserigs meer aan hoor, heel hip
En verslavend
Kijk anders eens op www.ravelry.com, wel even gratis registeren, staan ook vast wel breipatronen op.
En verslavend
Kijk anders eens op www.ravelry.com, wel even gratis registeren, staan ook vast wel breipatronen op.
woensdag 15 september 2010 om 12:29
quote:Eva82 schreef op 15 september 2010 @ 12:12:
En verslavend
Van de patronen op Ravelry is ongeveer 25% haken, de overgrote meerderheid is dus breipatronen. Gelukkig doe ik allebei
Dit is verder de beste tip die je kunt krijgen trouwens, maak daar een account aan en er gaat een wereld aan patronen voor je open!
Haken vond ik overigens inderdaad veel makkelijker te leren dan breien. Maar het is allebei leuk!
En verslavend
Van de patronen op Ravelry is ongeveer 25% haken, de overgrote meerderheid is dus breipatronen. Gelukkig doe ik allebei
Dit is verder de beste tip die je kunt krijgen trouwens, maak daar een account aan en er gaat een wereld aan patronen voor je open!
Haken vond ik overigens inderdaad veel makkelijker te leren dan breien. Maar het is allebei leuk!
woensdag 15 september 2010 om 13:02
woensdag 15 september 2010 om 17:57
Ik ben ook net begonnen met breien, omdat ik zo'n leuk boekje heb voor babymodelletjes.
Namelijk een uitgave van Marie Claire. Zij brengen samen met Phildar hele leuke uitgaves uit waarin patronen staan om zelf te breien.
Zelf heb ik het boekje "Leren breien" besteld, om eerst maar eens te oefenen.
Via 't Trendje (webwinkel) heb ik mijn boekjes besteld...
Succes ermee!
Namelijk een uitgave van Marie Claire. Zij brengen samen met Phildar hele leuke uitgaves uit waarin patronen staan om zelf te breien.
Zelf heb ik het boekje "Leren breien" besteld, om eerst maar eens te oefenen.
Via 't Trendje (webwinkel) heb ik mijn boekjes besteld...
Succes ermee!