Good Luck!
woensdag 15 september 2010 om 23:13
donderdag 16 september 2010 om 08:16
Ik heb weer even een tip nodig en ik wil niet net als een andere forummer tig topics openen , maar Mr J maakt tegenwoordig de autogordel los. Gisteren zat ik op een drukke weg, en ik kon nergens afslaan, staat hij ineens achter me te grijnzen, had zich losgemaakt en vond zichzelf reuze grappig. Ik ben heel boos geworden, maar ja, dat helpt niet echt.
Bestaan daar oplossingen voor?
Bestaan daar oplossingen voor?
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 16 september 2010 om 08:49
donderdag 16 september 2010 om 09:38
donderdag 16 september 2010 om 10:01
Ow, bij ons hielp heel goed dat we een keer aangehouden werden omdat vriend z'n gordel niet om had. Maatje was helemaal in paniek, zo zielig. Maar mooi dat dus ze keurig in de riemen blijft zitten (en ons ruim voordat we de motor starten vrindelijk maar dringend verzoekt onze gordels om te doen).
Getsie voor de schoonmuts Mamax. Zo normaal mogelijk doen en het verder bij haar laten, maar dan nog kom je soms in lastige situaties waar je helemaal geen zin in hebt....
Getsie voor de schoonmuts Mamax. Zo normaal mogelijk doen en het verder bij haar laten, maar dan nog kom je soms in lastige situaties waar je helemaal geen zin in hebt....
donderdag 16 september 2010 om 10:04
donderdag 16 september 2010 om 10:58
donderdag 16 september 2010 om 14:07
Wat doe jij nnog met de bugaboo mamax? Oh ik dacht dat je die aan compu over had gedaan. Wat ga je ermee doen? Verkopen? Aan mij? Ik baal van mijn wagen, is wel klaar na 4,5 jaar .
Is ie nog mooi?
Ieks mijn vandaag 3 mnd oude baby lijkt wel 3 dagen... Kwam om half 12, 3 uur, 5 uur en half 8
Oh mal, kan je de gesp van de gordel niet omdraaien zodat ie tegen z'n buik/kruis zit? Heb je een 3 punts of al de gewone autogordel?
Hmm weet alleen niet of de gordel dicht kan als je het insteekpunt omdraaid.
Ik stop met rijden als L dat doet ( kan niet op de snelweg natuurlijk) of als B zich uit de bandjes wurmpt. Zou J dat snappen als jij dat zou doen?
Is ie nog mooi?
Ieks mijn vandaag 3 mnd oude baby lijkt wel 3 dagen... Kwam om half 12, 3 uur, 5 uur en half 8
Oh mal, kan je de gesp van de gordel niet omdraaien zodat ie tegen z'n buik/kruis zit? Heb je een 3 punts of al de gewone autogordel?
Hmm weet alleen niet of de gordel dicht kan als je het insteekpunt omdraaid.
Ik stop met rijden als L dat doet ( kan niet op de snelweg natuurlijk) of als B zich uit de bandjes wurmpt. Zou J dat snappen als jij dat zou doen?