Lunch tips

16-09-2010 16:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een leuk / lekker / verfrissend idee voor de lunch? Wij eten op kantoor en hebben een bedrijfsrestaurant (nou ja lees kantine). Veel vette happen en kant en klare maaltijden. Ik eet dus meestal een bruine boterham met iets erop. Maar ben helemaal geen broodliefhebber. Ik wil dus iets van huis meenemen en dat lekker op kantoor opeten. Er staat (nog) geen magnetron op kantoor. Wie heeft er een leuk idee / recept of tip?
Koude pastasalade? Fruitsalade?
Koude wrap bijvoorbeeld met roomkaas en zalm?
Noodlesoepie? (Dan heb je dus wel kokend water nodig maar dat hebben ze er vast wel)

koude pannekoek?

salade?

Van die koude italiaaanse tomatensoep?
Geef je partner het broodtrommelboek
Kijk eens in de index onder: ontbijt lunch en broodbeleg

Dé INDEX voor de pijler eten

en google op bentobox (De Japanse versie van de boterhamtrommel altijd met rijst, vaak met vis)

een lekkere salade met kikkererwten, tomaat, rode ui peterselie en feta.
quote:borderwalk schreef op 16 september 2010 @ 16:30:

Kijk eens in de index onder: ontbijt lunch en broodbeleg

Dé INDEX voor de pijler eten

en google op bentobox (De Japanse versie van de boterhamtrommel altijd met rijst, vaak met vis)

[afbeelding]Oh wat schattig! Ik zou ze zo opeten, die panda's. Dan wel met vis in plaats van die dingetjes eronder, dat lijken wel knakworstjes.
houd je zelf wel van luxere broodjes?

je kan bv thuis een boterham met kaas smeren en dan nog een tomaat of cherrytomaatjes (of komkommer) meenemen.

Of je neemt sandwichspread mee en smeer je dat ter plekke?

Ik vind mijn lunch lekkerder wanneer ik het op het werk nog even 'af' maak met groenten oid.
Dank allemaal voor de lekkere tips. De bentobox ziet er geweldig uit, maar beetje veel werk voor de dagelijkse boterham. Ik dacht zelf al aan salades en via de index heb ik er al een paar gevonden. Maar lekkere recepten zijn altijd welkom....-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven