Help, ik lijk op mijn moeder!
donderdag 16 september 2010 om 20:30
Ik vermoed dat ik mijn zoon vanmorgen voor zijn leven getraumatiseerd heb. Waar ik altijd van gegruwd heb bij mijn eigen moeder, daar heb ik mezelf vanochtend op betrapt. Zoon had nog een pindakaasstip in mondhoek. Voor ik mezelf kon bedwingen riep ik heel enthousiast naar hem. "Kom eens lieverd"! Ik steek m'n vinger in m'n mond, lik er eens goed aan en veeg het vlekje met mijn vinger weg.
Moet ik mijzelf melden bij het AMK? Moet ik hulp zoeken? Kinderpsycholoog voor zoon? Dit was 1 van de dingen die mezelf bij aanvang van het moederschap had voorgenomen dat ik het noooooooooooit zou doen!
Komt het ooit goed met zoon?
Enneh, herkenbaar?
Moet ik mijzelf melden bij het AMK? Moet ik hulp zoeken? Kinderpsycholoog voor zoon? Dit was 1 van de dingen die mezelf bij aanvang van het moederschap had voorgenomen dat ik het noooooooooooit zou doen!
Komt het ooit goed met zoon?
Enneh, herkenbaar?
donderdag 16 september 2010 om 20:36
quote:sosofie schreef op 16 september 2010 @ 20:33:
Krokus!
Wat afschuwelijk.
Misschien meteen naar de eerste hulp?
Jemig zeg, dit had ik toch echt niet van je verwacht. De rillingen lopen over mijn rug. Doe er iets aan! Dit kun je je kind niet aandoen!Ja eh, sorry.... Zoon trok al wat bleekjes weg na HET incident. Hij slaapt nu ook nog niet. Ligt al een uur wakker in bed...
Krokus!
Wat afschuwelijk.
Misschien meteen naar de eerste hulp?
Jemig zeg, dit had ik toch echt niet van je verwacht. De rillingen lopen over mijn rug. Doe er iets aan! Dit kun je je kind niet aandoen!Ja eh, sorry.... Zoon trok al wat bleekjes weg na HET incident. Hij slaapt nu ook nog niet. Ligt al een uur wakker in bed...
donderdag 16 september 2010 om 20:39
Haha, heel herkenbaar. En nu je het zegt, ik vond dat vroeger idd ook helemaal niet leuk. En nu doe ik het volgens mij ook regelmatig...'krabt zichzelf achter de oren'...Maar heel veel dingen vergeet je en doe je idd exact hetzelfde als mams en op een bepaald moment slaat dat dan idd in als een bom. Ik vind het eigenlijk wel schattig
donderdag 16 september 2010 om 20:42
donderdag 16 september 2010 om 20:51
hahahahahahhahaha. ik doe het ook, maar dan de neus afvegen met de binnenkant/onderkant van een shirt (bij gebrek aan poetsers of zakdoek-> note aan mezelf, altijd een pakje zakdoeken bij de hand hebben) of dat ik een hoekje nat flieber en daarmee in de weer ga!
*is blij dat ze niet de enige ontaarde, trauma bezorgende moeder is*
*is blij dat ze niet de enige ontaarde, trauma bezorgende moeder is*
donderdag 16 september 2010 om 20:56
whahahaha!
Echt grappig, mijn mams deed dat vroeger ook.. Nu zie ik het nog steeds gebeuren op straat whaha zie je die kinderen hun neus ophalen haha!!
Ik zweer het nog steeds, en zeg wel eens tegen mn ma DAT DOE IK LATER NOOIT BIJ MIJN KINDEREN.
(Ze hoeven ook hun neus niet te snuiten in de zakdoek van pa.....ook zoiets.....)
Echt grappig, mijn mams deed dat vroeger ook.. Nu zie ik het nog steeds gebeuren op straat whaha zie je die kinderen hun neus ophalen haha!!
Ik zweer het nog steeds, en zeg wel eens tegen mn ma DAT DOE IK LATER NOOIT BIJ MIJN KINDEREN.
(Ze hoeven ook hun neus niet te snuiten in de zakdoek van pa.....ook zoiets.....)
donderdag 16 september 2010 om 21:03
donderdag 16 september 2010 om 21:05