Naam pop

17-09-2010 11:45 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar de naam van een pop. Het schijnt dat deze in de jaren 80 of 90 op de markt zijn gebracht om Barbie van de troon af te stoten, maar dat werd geen succes om kinderen bang zouden worden van het in verhouding grote hoofd en grote ogen.



Ik heb de naam van deze pop ooit eens gehoord en kan er echt niet meer opkomen....



Kan iemand mij helpen?? :-)
Alle reacties Link kopieren
Bratz?



Fleur?

Cindy?
Alle reacties Link kopieren
Ik had Jem!

Glamrock ftw!



Maar ik denk dat je inderdaad Bratz bedoelt?
Dit is Fleur: http://www.sindy-dolls.co ... 0Star%20Fleur%20close.jpg
Alle reacties Link kopieren
Nee die zijn het allen niet.

Het is ook uit de handel genomen. Ik vind dat het een beetje een retro achtige uitstraling heeft.
Alle reacties Link kopieren
sindy... ik kreeg um niet..
Ooww... het is Sindy, volgens mij en niet Cindy.



Bedoel je die?
mmm... mosterd
Sindy



Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook voor Sindy en Fleur. Dat is jaren 80, in de jaren 90 weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Bratz waren jaren 90
Alle reacties Link kopieren
Nee ook niet. Balen, ik kan er echt niet meer op komen.

Ik heb zo'n pop nooit gehad maar heb het wel eens in een blad gezien en ik wil hem nu graag voor mijn dochter kopen die over 7 weken geboren gaat worden.
Maar Sindy en Fleur zijn niet eng, Bratz wel
bratz zijn van lang na de 80's, bovendien zijn die (onbegrijpelijk) een grote hit.
Alle reacties Link kopieren
Bratz is van eind jaren 90. Toen was ik nog klein en die wilde ik ook niet hebben!
Alle reacties Link kopieren
De trollen? Furbys?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mar1972 schreef op 17 september 2010 @ 11:56:

Nee ook niet. Balen, ik kan er echt niet meer op komen.

Ik heb zo'n pop nooit gehad maar heb het wel eens in een blad gezien en ik wil hem nu graag voor mijn dochter kopen die over 7 weken geboren gaat worden.



Maar je zei zelf dat ze uit de handel zijn wegens "eng en bangmakend voor kleine kinderen"



Lijkt me niet echt een leuk kadootje dan
Alle reacties Link kopieren
cabbage kids?

Of ben ik nu heeel oud?
Alle reacties Link kopieren
cabbage kids?

Of ben ik nu heeel oud?
Alle reacties Link kopieren
Ja die Bratz zijn erg he!!
quote:Teigetje29 schreef op 17 september 2010 @ 12:04:

cabbage kids?

Of ben ik nu heeel oud?die zijn wel eng ja

Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk niet leuk nee om cadeau te krijgen. Als ze er bang voor is, dan vind ik het een heeeeeel leuk cadeautje voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Blythe..







Maar die hebben heule dure kleding aan
Alle reacties Link kopieren
Ik word wel bang van de nieuwe my little ponies. Zo te horen lijken ze wel wat op de poppen die je zoekt



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven