Longdistance deel 10!!!!
dinsdag 20 november 2007 om 14:38
Vind het eerste plaatje leuk! Vind sowieso elk plaatje al leuker dan niets
Etosha stoere beslissing heb je genomen! En nu allemaal aan het solliciteren. Spannend allemaal!
Taromit, elke keer als ik je stukjes lees denk ik bijna dat je vriend een zakpoppetje is ofzo. Je hebt het altijd over je mannetje. Maar het is toch gewoon een volwassen vent?
Etosha stoere beslissing heb je genomen! En nu allemaal aan het solliciteren. Spannend allemaal!
Taromit, elke keer als ik je stukjes lees denk ik bijna dat je vriend een zakpoppetje is ofzo. Je hebt het altijd over je mannetje. Maar het is toch gewoon een volwassen vent?
dinsdag 20 november 2007 om 15:36
@TR: lol ... Hier gebruiken we voor "mijn vriend", het woord "mijn ventje", alleen in correct Nederlands is een vent een gecastreerde ezel, dus daarom dat ik dit hier niet gebruik en heb er dus maar m'n mannetje van gemaakt. Weet je wat, ik zal hem vervolg bij naam noemen... dus vanaf nu niet meer "m'n mannetje" maar Mhamed (en niet mOhamed, want da's zijn broer). Ziezo!!!
dinsdag 20 november 2007 om 17:55
Ik vind nr. 1 ook leuk, maar storend dat ie helemaal buiten 't rijtje valt. Irritant dat die grootte niet aangepast kan worden.
Maar: lekker belangrijk, ik vind 't allemaal goed.
(en vandaag 'n hele positieve dag! R. gaat vanaf morgen 'n paar dagen werken, helaas in de nachtploeg, en in eerste instantie maar voor 3 nachten, maar het is 'n begin! En de wijkagent kwam vanochtend voor de laatste samenwoon-controle, ik was niet thuis dus vanavond komt er 'n andere langs. Hopelijk daarna 'n positief advies voor de verblijfsvergunning!)
Maar: lekker belangrijk, ik vind 't allemaal goed.
(en vandaag 'n hele positieve dag! R. gaat vanaf morgen 'n paar dagen werken, helaas in de nachtploeg, en in eerste instantie maar voor 3 nachten, maar het is 'n begin! En de wijkagent kwam vanochtend voor de laatste samenwoon-controle, ik was niet thuis dus vanavond komt er 'n andere langs. Hopelijk daarna 'n positief advies voor de verblijfsvergunning!)
dinsdag 20 november 2007 om 17:58
Maar waarom willen die politiemannen jullie uit elkaar hebben, welk recht hebben ze en wat is hun motief? Bedoel als je nu op kosten van het land leeft, hahahaha! Je kan toch een aantal maanden blijven, ff het land uitgaan om weer een nieuw visum krijgen? Raar...maar ja....de politiek....overal het zelfde!
dinsdag 20 november 2007 om 18:26
Ze willen ons uit elkaar omdat ze het niet kunnen verdragen dat m'n vriend gelukkig is en op het rechte pad zit. Vroeger hadden ze hun handen vol met hem en sinds ie met mij is hebben er er niks meer aan.
Ik heb hen ook gezegd dat ik geen drugsdealer ben en dat ze me niks kunnen maken. Maar volgens hen kunnen ze doormiddel van een of andere terrorrismewet ofzo me de toegang ontzeggen omdat ik te vaak in en uit ga... Ohja ze verzinnen altijd wel iets... Maar ze hebben me toch nog niks gedaan in die 2 jaar dat ik er zit (behalve een paar vernederende verhoren).
Ik heb hen ook gezegd dat ik geen drugsdealer ben en dat ze me niks kunnen maken. Maar volgens hen kunnen ze doormiddel van een of andere terrorrismewet ofzo me de toegang ontzeggen omdat ik te vaak in en uit ga... Ohja ze verzinnen altijd wel iets... Maar ze hebben me toch nog niks gedaan in die 2 jaar dat ik er zit (behalve een paar vernederende verhoren).
dinsdag 20 november 2007 om 19:44
dinsdag 20 november 2007 om 20:05
en het positieve advies is binnen! Het was zelfs nog 'n leuke politie-controle ook (als je er niet te diep over nadenkt in ieder geval. Je slaapkamer en kledingkast laten zien is eigenlijk natuurlijk belachelijk, ook als de wijkagent het met excuses doet), en hij gaat deze week de papieren naar de gemeente brengen. Als 't meezit heeft R. z'n verblijfsvergunning zelfs voor de 5 maanden om zijn, wat inhoudt dat we kerst, en leuker: oud op nieuw hangend met veel drank op in 'n kroeg in NL kunnen vieren! We rekenen er niet op, maar het zou wel erg leuk zijn (al voelt alles samen nog steeds als 'n feestje, al hangen we op de bank voor de tv).
dinsdag 20 november 2007 om 21:04
wat een super goed nieuws Isiss!!
Etosha: super knap van je dat je die stap genomen hebt!
Fille: hoe was het om berliner weer in je armen te kunnen sluiten?
Ik ga overigens voor plaatje 1!
Ik ben zelf helemaal kapot, we hebben teamsessie gehad, 2 dagen, heel heftig en ik ben ook helemaal gesloopt. Veel emotie ook.
Etosha: super knap van je dat je die stap genomen hebt!
Fille: hoe was het om berliner weer in je armen te kunnen sluiten?
Ik ga overigens voor plaatje 1!
Ik ben zelf helemaal kapot, we hebben teamsessie gehad, 2 dagen, heel heftig en ik ben ook helemaal gesloopt. Veel emotie ook.
woensdag 21 november 2007 om 15:36
woensdag 21 november 2007 om 17:48
Haha, nee, geen stalken deze keer. Wel volgende week even naar de gemeente om te vragen hoe het er mee staat
(die wijkagent vroeg of ie in de kledingkast mocht kijken, "om te zien of er kleding van ons allebei in hangt". Ik doe die kast open, en heb aan de binnenkort van de deuren haakjes met m'n bh-collectie. Die zwaaien dus bijna om je oren als je de deur open rukt, ik dacht er zelf echt niet bij na, maar hij werd er duidelijk 'n beetje verlegen van. Had in 1 seconde gezien dat 't oké was )
Marg! Proficiat!
Komt er nog 'n picknick?
(die wijkagent vroeg of ie in de kledingkast mocht kijken, "om te zien of er kleding van ons allebei in hangt". Ik doe die kast open, en heb aan de binnenkort van de deuren haakjes met m'n bh-collectie. Die zwaaien dus bijna om je oren als je de deur open rukt, ik dacht er zelf echt niet bij na, maar hij werd er duidelijk 'n beetje verlegen van. Had in 1 seconde gezien dat 't oké was )
Marg! Proficiat!
Komt er nog 'n picknick?
woensdag 21 november 2007 om 19:08
Marg, ook van mij van harte gefeliciteerd! Heeft vriendje nog langs kunnen komen? En is het nog gelukt met een goedkope kroeg cq om iemand te strikken om het bij hem of haar thuis te vieren? Hoop iig dat je een leuke dag/avond etc hebt.
Haha, Isiss, ik zie het al voor me: de wijkagent met bh's op z'n hoofd...nouja, het heeft iig geen invloed gehad op zijn advies
Haha, Isiss, ik zie het al voor me: de wijkagent met bh's op z'n hoofd...nouja, het heeft iig geen invloed gehad op zijn advies
donderdag 22 november 2007 om 09:58
en ook bedankt voor de felicitaties aan mij!
Ik ben altijd van 't heel vroeg juichen (zoals bekend hier vrees ik), nu ook al voor de concrete verblijfsvergunning binnen is, maar het kan niet meer mis gaan nu geloof ik!
R. spreekt nog geen hele zinnen NLs, maar hij heeft wel wat zinnetjes geleerd die hij showde aan de wijkagent deze week. "Ik probeer Nederlandes te spreken maar het is nog eel moeilijk" (inclusief frans accent ) De wijkagent was zwaar onder de indruk en ging automatisch frans tegen 'm praten.
En vannacht heeft ie gewerkt, iets met metaal sjouwen en coating erop, heel zwaar in ieder geval, hij kwam echt totalloss thuis vanochtend. Precies op tijd om mij wakker te maken.
Alleen slapen was weer even wennen maar ook wel lekker omdat ik 't hele bed had i.p.v. 40 cm op de rand, 'n half dekbed, 2 armen strak om me heen en of 'n snurk of krullen in m'n gezicht.
Marg: je verjaardag klinkt leuk! Vriendje was toch ook gekomen, of niet? Hoe ver zit hij nou eigenlijk bij jou vandaan?
Etosha: hoeveel nachtjes nog? En schiet 't op met solliciteren?
En schiet de rest ook op met solliciteren?
Ik ben altijd van 't heel vroeg juichen (zoals bekend hier vrees ik), nu ook al voor de concrete verblijfsvergunning binnen is, maar het kan niet meer mis gaan nu geloof ik!
R. spreekt nog geen hele zinnen NLs, maar hij heeft wel wat zinnetjes geleerd die hij showde aan de wijkagent deze week. "Ik probeer Nederlandes te spreken maar het is nog eel moeilijk" (inclusief frans accent ) De wijkagent was zwaar onder de indruk en ging automatisch frans tegen 'm praten.
En vannacht heeft ie gewerkt, iets met metaal sjouwen en coating erop, heel zwaar in ieder geval, hij kwam echt totalloss thuis vanochtend. Precies op tijd om mij wakker te maken.
Alleen slapen was weer even wennen maar ook wel lekker omdat ik 't hele bed had i.p.v. 40 cm op de rand, 'n half dekbed, 2 armen strak om me heen en of 'n snurk of krullen in m'n gezicht.
Marg: je verjaardag klinkt leuk! Vriendje was toch ook gekomen, of niet? Hoe ver zit hij nou eigenlijk bij jou vandaan?
Etosha: hoeveel nachtjes nog? En schiet 't op met solliciteren?
En schiet de rest ook op met solliciteren?
donderdag 22 november 2007 om 20:18
Marg, nog gefeliciteerd!
Isiss, wat goed! Hoera!
Ik ben er dus weer. Het was leuk. Erg leuk. En nu ben ik hier.
Waarom heb ik een simpele versie van het viva-forum? Ik voel me gediscrimineerd. Nouja, hoe dan ook, ik ben blij met het plaatje. Ik ben ook blij dat het Garfield niet is, want ik heb een hekel aan Garfield.
Ik ben nu druk met koekjes en chocola heten om de misère enigzins te verdrijven. Wat ging ik nog zeggen?
Etosha, wat stoer. En een beetje eng. Ik hoop dat je een baan vindt waarmee je al voor maart mee kan beginnen. Hoelang ga je?
Succes voor alle banenzoekers. Ik ben blij dat ik even niet hoef. Alhoewel, ik heb morgen een functioneringsgesprek, dus wieweet kom ik daar huilend vandaan.
Isiss, wat goed! Hoera!
Ik ben er dus weer. Het was leuk. Erg leuk. En nu ben ik hier.
Waarom heb ik een simpele versie van het viva-forum? Ik voel me gediscrimineerd. Nouja, hoe dan ook, ik ben blij met het plaatje. Ik ben ook blij dat het Garfield niet is, want ik heb een hekel aan Garfield.
Ik ben nu druk met koekjes en chocola heten om de misère enigzins te verdrijven. Wat ging ik nog zeggen?
Etosha, wat stoer. En een beetje eng. Ik hoop dat je een baan vindt waarmee je al voor maart mee kan beginnen. Hoelang ga je?
Succes voor alle banenzoekers. Ik ben blij dat ik even niet hoef. Alhoewel, ik heb morgen een functioneringsgesprek, dus wieweet kom ik daar huilend vandaan.
donderdag 22 november 2007 om 22:02
Fille, welcome back, fijn dat het zo fijn was En leuk in januari weer!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers, hoor, was het nou al maar maart!!!
Errug leuk plaatje trouwens, mijn complimenten.
Errug leuk plaatje trouwens, mijn complimenten.
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 22-11-2007 22:04
Reden: smiley wilde niet zoals ik het wilde...
Reden: smiley wilde niet zoals ik het wilde...
% gewijzigd
donderdag 22 november 2007 om 22:29
Ik schuif de complimenten door naar Kjong, aangezien die het plaatje geplaatst heeft. Ik ben blijkbaar virtual challenged op het forum.
Januari is idd weer snel. Ik heb nog niet geboekt, hoor (ik heb de gewoonte te twijfelen tot het duurder is en dan te balen). Ik neem ook mijn petje af voor mensen met liefdes in China en Zuid Afrika enzo. Aan de andere kant, als ik hem een tijdje niet gezien hebt, ben ik meer gewend aan het gemis. Het net-terug-zijn is het kutste. Is mijn bescheiden mening.
Januari is idd weer snel. Ik heb nog niet geboekt, hoor (ik heb de gewoonte te twijfelen tot het duurder is en dan te balen). Ik neem ook mijn petje af voor mensen met liefdes in China en Zuid Afrika enzo. Aan de andere kant, als ik hem een tijdje niet gezien hebt, ben ik meer gewend aan het gemis. Het net-terug-zijn is het kutste. Is mijn bescheiden mening.