Help! trechterspinne invasie!

17-09-2010 23:03 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus nu in een paar dagen tijd al 8 van deze spinnen gevangen, ze zitten vooral in mijn dochters kamer en een enkele keer in de woonkamer, ik heb al uitgebreid gestofzuigd en de boel geinspecteerd, maar toch verschijnen ze nu elke avond, net 3 achter elkaar. Zou het mogelijk zijn dat ik een nest in mijn tweekamer app. heb? De woningbouw gaat er niks aan doen omdat spinnen beschermd zijn , maar ik krijg er nu wel de kriebels van! en zeker omdat ze vooral in mijn dochters slaapkamer zitten! (wij slapen binnen op de grond) iemand een idee wat te doen??
quote:Sophy schreef op 17 september 2010 @ 23:12:

Wat geen uitnodiging is om plaatjes te plakken, voor de duidelijkheid

Daarom had ik ook slechts een linkje geplaatst

Ik heb echt overal jeuk nu en vanuit mijn ooghoeken zie ik steeds spinnen lopen. I think I'm losing it
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:milobiyu schreef op 17 september 2010 @ 23:25:

las vandaag ook iets over de grootste spinnenweb die is gevonden ter wereld.wil niet weten hoe díe bewoner er uit zaghttp://www.ekudos.nl/arti ... ste_spinnenweb_ter_wereld

Brrr...
Veronicas: ehm??

Jorina, het was er gelukkig geen 1!
quote:Veronicas schreef op 17 september 2010 @ 23:28:

[...]

En dan? Als er een spin op je dochter zit? Valt de hemel dan naar beneden? Ik snap 't probleem niet helemaal geloof ik...Zolang je dochter er niet bang voor is, lijkt het me ook niet zo'n probleem. Of zijn die krengen onwijs giftig ofzo? Nee toch?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Nou het lijkt me een naar gezicht als ik s' ochtends haar kamer binnenkom en er zit z' on joekelaar op haar gezichtje!
Oh ja bah, wat een griezels.

Ik heb er vorige week ook hier 3 in huis gehad.

Zouden ze naar binnen komen ivm de regen of zo?
ik ook pìtten,slaap lekker en droom over alles behalve.... spinnen zzzzzzz
beautyfly, dat dacht ik dus ook! sinds het weer slecht is geworden heb ik er last van, vorige jaren ook, maar niet zo veel als nu!
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:31:

Veronicas: ehm??

Jorina, het was er gelukkig geen 1!Is 'n oprechte vraag hoor. Ik zie spinnen ook liever gaan als komen, maar je angst dat er misschien wel eentje op je dochter, die zelf niet bang is, gaat zitten snap ik niet helemaal. Of helemaal niet eigenlijk.
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:32:

Nou het lijkt me een naar gezicht als ik s' ochtends haar kamer binnenkom en er zit z' on joekelaar op haar gezichtje!Iiieehhh! Ik zou het beest niet eens van mijn zoons gezicht af durven halen
Jorina, dat dus..
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:32:

Nou het lijkt me een naar gezicht als ik s' ochtends haar kamer binnenkom en er zit z' on joekelaar op haar gezichtje!

Die gaan echt niet op haar gezichtje zitten.

Zorg dat je dochter niet jouw fobie overneemt. Dan kan ze zelf de spinnen in haar kamer naar buiten gooien. En jou af en toe redden.
Of dat je s'ochtends de badkamer inloopt, versuft in de spiegel kijkt, en je hebt er zelf 1 op je wang zitten... aaaah
iwannalive, Ik ben er niet bang voor.. ik ben diegene die ze vangt.. maar omdat het er zoveel zijn vind ik het niet echt grappig meer, ik laat haar juist uitgebreid kijken als hij in het glas zit, en ze vond het wel interessant juist.
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:38:

Of dat je s'ochtends de badkamer inloopt, versuft in de spiegel kijkt, en je hebt er zelf 1 op je wang zitten... aaaah

Ik had ooit 1 op de muur zitten, naast de trap naar boven. Ik wilde naar bed, heb een half uur staan bedenken hoe ik dat in vredesnaam ging doen

Uiteindelijk van grote afstand het telefoonboek er tegen aan gegooid...

Godzijdank in 1x raak.
Yavanna ik weet niet of het ook illegaal is om incidenteel een spin dood te maken. Die mannetjes van veronicas zijn wel illegaal bezig. Maar of zij of jij dan strafbaar bent weet ik niet...
vriend is diegene die er bang voor is... echt suf..
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:39:

iwannalive, Ik ben er niet bang voor.. ik ben diegene die ze vangt.. maar omdat het er zoveel zijn vind ik het niet echt grappig meer, ik laat haar juist uitgebreid kijken als hij in het glas zit, en ze vond het wel interessant juist.

Okay dan! Dat had ik niet door, er is namelijk nog een topic over spinnen.

Anders koop je een klamboetje bij de Ikea en hang je die boven haar bed. (Weet niet of ze die deze tijd van het jaar nog verkopen...)
ik vang ze met een glas en een papiertje, en spoel ze door de plee, eerst gooide ik ze naar buiten, maar vriend zei dat ze dan dan weer terug omhoog zouden komen..
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:41:

vriend is diegene die er bang voor is... echt suf..Held op sokken
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:42:

ik vang ze met een glas en een papiertje, en spoel ze door de plee, eerst gooide ik ze naar buiten, maar vriend zei dat ze dan dan weer terug omhoog zouden komen..Dat vind ik al heel wat. Zelfs dat durf ik niet.
verder is het een echte man hoor haha
quote:beetjegek schreef op 17 september 2010 @ 23:42:

ik vang ze met een glas en een papiertje, en spoel ze door de plee, eerst gooide ik ze naar buiten, maar vriend zei dat ze dan dan weer terug omhoog zouden komen..

Hahaha stoere vriend!

Op Marktplaats worden ook klamboes verkocht zie ik.

Slaap lekker!
Jorina someone's got to do it!
klamboe goed idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven