Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Nou nee hoor, Mims want err ligt nog geen nieuw balletje klaar om weg te schieten. .

Jammer van de Tupmobiel, zeg. Kan me nog zo goed herinneren dat je 'm kreeg. Is toch ook maar max. 2 jaar geleden geweest?
Alle reacties Link kopieren
Yep.

Volgende maand twee jaar. Maar hij heeft me in die twee jaar wel op de goede weg gebracht, die trouwe witte...

(overigens heb ik er ook bizar veel kilometers mee gereden, de teller staat nu ruim op 175.000 en dat was twee jaar geleden écht een flink stuk minder...).
Wat wilde ik nou toch typen?
Jeetje Mims. Da's knap balen zeg. Erg fijn natuurlijk dat je nog een auto achter de hand hebt, maar toch erg zonde. Tja en alleen naar links kunnen is niet handig.

Ik ben vandaag bij de orthopedagoog geweest ivm de slaapproblemen van Bikkel. Nu hebben we dus een plan van aanpak wat we binnenkort in werking gaan stellen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Al moet ik bekennen dat het de laatste paar avonden wel aardig gaat.
Goed zeg...

Hopelijk helpt het, wat houdt het plan van aanpak in?

Ben ook benieuwd hoe het met Kjong is..

Zou ze al kinderopvangtoeslag-proof zijn? Met of zonder kolletje?

En hoe het bij dr. Shumacher is gegaan, natuurlijk!
Aaah, dat spelletje speelde ik twee jaar terug. Echt verslavend!

Hier een drukke dag op werk. Veel problemen met oudercommissie. Zij vinden dat wij niet goed communiceren.

Maar eigenlijk ligt het probleem in het feit dat zij bij alles betrokken willen worden en wij dat niet willen.

Sfeer wordt er niet gezelliger op zo.

Ook zit mijn afscheid er aan te komen en dat vind ik echt helemaal niks.

Madootje, hoe ben je eigenlijk bij die ortho terecht gekomen?

En Mims, rot zeg van je autootje. Gelukkig nog eentje achter de hand!
Willen ze geïnformeerd worden of bij beslissingen betrokken? dat laatste is toch geen doelstelling van een oudercommissie? Die is toch controlerend, niet uitvoerend? Staat daar niets over in de statuten, dan?
Je hebt helemaal gelijk. Dat is dus ook het punt. Zij willen eigenlijk een soort beslissingsbevoegdheid, terwijl dat helemaal niet bij een OC hoort.

Probleem is wel dat wij wel weten hoe het werkt, maar dat het niet heel erg duidelijk op papier staat.

Of eigenlijk, het zal wel op papier staan, maar deze papieren zijn niet in mijn bezit, danwel in bezit van de OC.

Is dus de hoogste tijd, maar eigenlijk iets te laat
Frusterend....

Ga je nu dan niet met een dubbel gevoel je afscheid in?
ach dàt spelletje,daar heb ik uren mee verdreven op mijn laptop tijdens opname vorig jaar. Is leuk inderdaad, zijn meerdere versies van trouwens. GG vindt het ook erg leuk.

Balen mims van je tuppie.

heb versierd op school: pieten zonder veer zijn langsgeweest en die hebben fraai geknutseld in de klas. Ben benieuwd naar de snoetjes morgen!

slaap lekker allemaal!
Brrrr.. inspraak.. daar had ik nou net zo 'n avond voor. Een gezellige avond, trouwens. Leuke mensen

Oh, dus.. je moet 1 kleur wegspelen? (is nu helemaal confusius)

Joh, wat rot van je Tupmobiel zeg! Was toch een prettige auto, maarja, een auto moet af en toe toch rechtsaf, hoe graag je ook naar links gaat.

Ik hoop dat het werkt, Madootje. Niet slapen is echt beroerd. heb een korte tijd gehad, toen LE nog baby was, dat die 2 elkaar afwisselenden.. niet fijn. Nu ben ik van 1 wakkere dodo 's nachts de rest van de week al niet te genieten

En er groeit weer een extra lip op m'n lip, ik had laatst een keer van die plakkertjes tegen koortslip gekocht en aangezien al 3x smeren vandaag niet lijkt te helpen, dacht ik, ik plak zo'n plakkertje... sjaaa, dan moet je dus wél weten waar je die opgeborgen hebt Ik heb gewoon teveel handige plekjes waar ik dat soort dingen opberg. EN op geen van die plekjes liggen de plakkertjes. pf. Heb wel blarenpleisters en andere pleisters teruggevonden, waar ik dan zo'n 2 weken terug weer meer aan gehad had, toen LD een blaar had. Had ik toen maar die koortslip dingen gezocht

truste
Later is nu
Ja en Nee.

Eén van de punten waar ze zich namelijk zo druk over maken is het feit dat ik wegga (dat willen ze dus niet);-)
Aaaaah, een verkapt compliment, dus...

Maar wat wil een oudercommissie daartegen doen?

Jouw zakgeld verhogen?

Mag je in het weekend later thuiskomen?

Een uitstapje met een ouder naar keuze?

Maar wel egostrelend dat ze je zo graag willen behouden op je huidige plek!

Dream..heb je ook likdoornpleisters? Of andersoortig bijzondere plakgevallen? Zo ja...dan heb ik er daar nu dringend één van nodig, dus als je dat nou even voor me gaat zoeken... Wedden dat je dan je lipplakkers zo gevonden hebt!

Het nadeel van de Crossa ten opzichte van de Tupmobiel, is dat er in de Crossa véél minder lipglossjes, plastic tasjes, pakjes kauwgom, doosjes, lege blikjes, pennen, kleurplaten, cdhoesjes, luiers, schepjes en emmertjes, handdoeken en reservekleding passen. Of was dat nou een voordeel?
Dream, laat maar zitten die plakkers, gewoon wat lippenstift overheenkwakken morgen en je bent prachtig:

quote:Toet schreef op 20 november 2007 @ 14:35:

Even snel tussendoor; ik heb mijn huis vol mannen!!!

Klussers dus. Die de dakkapel vernieuwen, en de deur naar het dak. Timmermannen, glaszetters, you name it. Lawaai van hier tot Xop's place.

En ik maar koffie zetten, koeken neerzetten en soep (met ballen!) maken.

Zou het de klusjesman van Siepie zijn?

~gaat verder met bijlezen~
quote:xop720 schreef op 20 november 2007 @ 16:11:

Ha, ja, als je een beeld hebt van een beeb in een spreidbroekje..... dan zie je gewoon heel normaal datgene voor je. Maar ja, ik heb nog nooit een beeb daarin gezien, dus ik zie steeds een sexspeeltje/handig gynaecologisch ding ofzo voor me. Hmmm... ik weet het, vergezocht, toch doet m'n geest het keer op keer. Sorry.Nha, gaat neukuh met je hubbie zegh!
quote:Elyane schreef op 20 november 2007 @ 22:23:

Ook zit mijn afscheid er aan te komen en dat vind ik echt helemaal niks.

Hmmmm, ik ruik een kans op nóg een hele leuke collega!

Goed gedaan, Mimsemeisje! Ben trots op je.
Shit van de Tupmobiel zeg. Voordat hij naar de eeuwige jachtvelden gaat: schroef je wel een van je vreselijk leuke kentekenplaten eraf?

~gooit wat in de Crossa~
Heeft BLoes ondertussen een kwartet of kan ik nog even trusten zeggen? Trusten!
Trusten..

Mmmm, een van mijn kentekenplaten op de deur monteren; volgens mij geeft dat wel een zekere aanloop (met Bloes haar fantasie betekend mijn kentekenplaat "een videojockey met een zeer ruime cupmaat").

Poultje opstellen; hoeveel lippenstiftjes/lipfinity's/glossjes komen er uit de tupmobiel? Ik zet in op 11 (met enige voorkennis...).
quote:mimsey schreef op 20 november 2007 @ 23:36:

Poultje opstellen; hoeveel lippenstiftjes/lipfinity's/glossjes komen er uit de tupmobiel? Ik zet in op 11 (met enige voorkennis...).

Jouw inschattingsvermogen kennend... ehmmmmmm ik zet in op 18.

Moet er wel een notaris die auto leeghalen natuurlijk!

Nightynight!
Achttien?

Zou ik er zoveel hebben?

...

Oh joy, ik word al blij bij het idee!

Wil niet slapen, ben zo benieuwd naar Kjong!
mimsey wijzigde dit bericht op 20-11-2007 23:46
Reden: die spelfout zagen jullie niet, toch...bloos!
% gewijzigd

ik heb geen lipglossjes inmijn roestbak. Wel lege peuterversnaperingen!

Mijn kenteken is ook wel leuk.

Ben erg benieuwd naar die van de tupmoniel!
quote:mimsey schreef op 20 november 2007 @ 23:45:

Achttien?

Zou ik er zoveel hebben?

...

Oh joy, ik word al blij bij het idee!

Joh, die ken je mooi verkopuh bij Kjong in de koopjeshal! Ken je vast sparen voor je boottoks!
Peuterverpakkingen, die heb ik ook!

Volle, lege en alles daartussenin.

En dan heb ik noggeeneens tussen de kussens van de achterbank gekeken....

En mijn lipglossjes verkópen...Ga je mond spoelen, Bloes!
Niksnie een spelvout gesien,mimseypimpsey. jij ken heel goed nderlands.

ik gaat mijn beriggies nie wijsich verandere hoor heej,

ben zellef al een grootte spelvout.

kjonggggggggg,lekkere teeeeeev van mijn!!! waar wassie nouw??? stonk daaro te blouwbekke in de kouw,voor je galerei!! heb die pentie aan je fietsbel gehange!!!!!!!!!! hebbie 'm sien hange??????

nou, meissies,slaap lekkert,en morgen weer gezont op!!!!!!!!!!

*zet in op 15 lipdingen, die voor op je mond*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven