Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

vrijdag 17 september 2010 om 00:29
Ellen: de voordeligste nfu oh kun je in estland kopen http://www.viis.ee/ Betrouwbare shop, ik heb daar ooit wel eens besteld en had het binnen een week binnen.
Heb mijn vingernagels lakloos ivm werk, tenen cosmic polish van eyeko, zwart met veel kleurige fijne glitters
Moet een nieuwe polijstvijl hebben, deze is versleten... Want dat doe ik wel met mijn vingernagels, als ik ze niet kan lakkken.
Heb mijn vingernagels lakloos ivm werk, tenen cosmic polish van eyeko, zwart met veel kleurige fijne glitters
Moet een nieuwe polijstvijl hebben, deze is versleten... Want dat doe ik wel met mijn vingernagels, als ik ze niet kan lakkken.

vrijdag 17 september 2010 om 14:15

vrijdag 17 september 2010 om 16:39
vrijdag 17 september 2010 om 19:14
quote:Veronique79 schreef op 17 september 2010 @ 14:15:
Who! Wat een nagels. Zal ook wel een beroep zijn, nagelmodel!
Ik weet het, die seche heb ik al heel wat voorbij zien komen en volgens mij zweren jullie de meeste erbij. Ik denk alleen dat het voor mij niet zo nodig is, omdat ik de nagellak nooit zolang op heb.Ik heb het voornamelijk voor de droogtijd Het droogt het gewoon binnen 20 seconden terwijl je anders een half uur onderweg bent voordat het zo hard is dat je er geen deuken meer in stoot....
Who! Wat een nagels. Zal ook wel een beroep zijn, nagelmodel!
Ik weet het, die seche heb ik al heel wat voorbij zien komen en volgens mij zweren jullie de meeste erbij. Ik denk alleen dat het voor mij niet zo nodig is, omdat ik de nagellak nooit zolang op heb.Ik heb het voornamelijk voor de droogtijd Het droogt het gewoon binnen 20 seconden terwijl je anders een half uur onderweg bent voordat het zo hard is dat je er geen deuken meer in stoot....
zaterdag 18 september 2010 om 17:05
zaterdag 18 september 2010 om 17:28
zaterdag 18 september 2010 om 17:56
Die helder rood is Color so hot is Berns? Die heb ik, vind m prachtig! (I love rood!)
Ik twijfel over die Lucernnogwat... lijkt me heel mooi voor Kerst ed.
En ook van Swiss: William about opi nogwat... die lijkt me ook prachtig!
Heeft iemand Opi Ink toevallig? Dat wordt mijn nieuwe aanschaf denk ik. Samen met een donkerpaarse (die zijn er wel tig, moet keuze maken)
Ik twijfel over die Lucernnogwat... lijkt me heel mooi voor Kerst ed.
En ook van Swiss: William about opi nogwat... die lijkt me ook prachtig!
Heeft iemand Opi Ink toevallig? Dat wordt mijn nieuwe aanschaf denk ik. Samen met een donkerpaarse (die zijn er wel tig, moet keuze maken)
zaterdag 18 september 2010 om 18:27
@Zwup gewoon in Eindhoven, bij Orichelle of zoiets. Kom er normaal nooit, nu liep ik binnen omdat mn oog op een paarse mascara viel van Clarins, toen vervolgens op mijn favo parfum die 50 % afgeprijsd was en vervolgens, ja ik was toch bezig, 2 lakjes en dagcreme en nog een oogpotloodje en en en... ik had nog iets, weet het ff niet meer. Owwh ja parfummetje voor mijn mama, die had het flesje leeg en stond daar ook voor 50% korting.