Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 16 september 2010 om 11:04
Voel je je nou beter dan na die omhelzing, of voel je je nog belabberd?
Dat bedoel ik, wat waar hoe prepareren?
Laat maar zitten dus!
Ik dacht gewoon die gel over je nagel, onder die speciale lamp en voila.....
Niet dus?
Heb de lakjes nog niet uitgeprobeerd, heb London's Weather Forecast er nog zo mooi opzitten, vind ik eigenlijk ook weer jammer om die eraf te halen.
Dilemma, dilemma
Dat bedoel ik, wat waar hoe prepareren?
Laat maar zitten dus!
Ik dacht gewoon die gel over je nagel, onder die speciale lamp en voila.....
Niet dus?
Heb de lakjes nog niet uitgeprobeerd, heb London's Weather Forecast er nog zo mooi opzitten, vind ik eigenlijk ook weer jammer om die eraf te halen.
Dilemma, dilemma
donderdag 16 september 2010 om 11:38
Ja, ik voelde me meteen weer beter. Was ook heel raar... Het kwam binnen een minuut opzetten ofzo.... Maar goed, inmiddels ben ik weer mijn oude zelf hoor
Het laagje wat je aanbrengt op je nagel moet grip hebben. Daarom moet je eerst de bovenkant van je nagel opschuren/vijlen. Heb acryl nagels gehad en als dat niet goed gedaan wordt, dan laten ze los.
Ja, das zo stom hè! Zit nog prachtig maar je wil ook de rest uitproberen. Ik merk wel dat ik sneller een nieuw lakje er op gooi door de seche topcoat.
Het laagje wat je aanbrengt op je nagel moet grip hebben. Daarom moet je eerst de bovenkant van je nagel opschuren/vijlen. Heb acryl nagels gehad en als dat niet goed gedaan wordt, dan laten ze los.
Ja, das zo stom hè! Zit nog prachtig maar je wil ook de rest uitproberen. Ik merk wel dat ik sneller een nieuw lakje er op gooi door de seche topcoat.
donderdag 16 september 2010 om 11:51
Ja, maar ik heb ze nog niet uitgeprobeerd. Ik moet eerst orde in de nagellakchaos scheppen want ik wil ze op kleur hebben. Dus ik ben er nog niet aan begonnen. Volgensmij lijkt het trouwens over het algemeen wel aardig... Als je wil testen kan je googlen naar nagelwiel swatch en zelfde kleur alleen dan op nagels?
Ik zit er aan te denken om voor mijn moeder ook de seche te kopen. Maar ze zijn hier allemaal best aan de prijs of niet leverbaar tijdelijk. Waren er niet ook ooit mini-flesjes van?
Ik zit er aan te denken om voor mijn moeder ook de seche te kopen. Maar ze zijn hier allemaal best aan de prijs of niet leverbaar tijdelijk. Waren er niet ook ooit mini-flesjes van?

donderdag 16 september 2010 om 11:53
Dat is raar, Zwup. Fijn dat je je beter voelt. Ik heb het 2x gehad na het eten van Ben & Jerry's Ik had niet eens veel op (echt niet!)...toen durfde ik een tijdje geen Ben & Jerry's meer te eten, maarja....daar was ik na een tijdje weer overheen
Elle, super dat je pakje binnen is. Zien de lakken er mooi uit? Ik vind het ook altijd zonde om mijn lak er snel af te halen, vooral als het goed zit. Probeer toch altijd wel een dag of 4/5 ertussen te hebben. Klinkt als een gedoe met die gel! Maar misschien heb je het ook snel onder de knie?
Waarom lakken jullie sneller opnieuw door die Seche? Chipt je lak echt sneller daarmee? Je zou denken dat het door een goede topcoat juist langer mooi blijft!
Nagelwiel lijkt me ook wel wat trouwens.
Elle, super dat je pakje binnen is. Zien de lakken er mooi uit? Ik vind het ook altijd zonde om mijn lak er snel af te halen, vooral als het goed zit. Probeer toch altijd wel een dag of 4/5 ertussen te hebben. Klinkt als een gedoe met die gel! Maar misschien heb je het ook snel onder de knie?
Waarom lakken jullie sneller opnieuw door die Seche? Chipt je lak echt sneller daarmee? Je zou denken dat het door een goede topcoat juist langer mooi blijft!
Nagelwiel lijkt me ook wel wat trouwens.
donderdag 16 september 2010 om 11:59
Dat heb ik eens met groenteburgers van de mac in combi met tomatensoep gehad Die heb ik ook een tijdje overgeslagen! Raar trouwens, van B&J, daar verwacht je het niet echt van. Misschien te koud ofzo?
Ik lak sneller omdat het een stuk minder tijd kost door het super snelle drogen en niet deukt/kreukt/krast als ik ga slapen. Meestal lak ik voor het slapen gaan
Het chipt niet sneller. Sinds ik topcoats gebruik, chipt het bij mj minder snel.
Ik lak sneller omdat het een stuk minder tijd kost door het super snelle drogen en niet deukt/kreukt/krast als ik ga slapen. Meestal lak ik voor het slapen gaan
Het chipt niet sneller. Sinds ik topcoats gebruik, chipt het bij mj minder snel.

donderdag 16 september 2010 om 12:04
quote:Zwup schreef op 16 september 2010 @ 11:59:
Dat heb ik eens met groenteburgers van de mac in combi met tomatensoep gehad Die heb ik ook een tijdje overgeslagen! Raar trouwens, van B&J, daar verwacht je het niet echt van. Misschien te koud ofzo?
Misschien was dat het, nooit aan gedacht.
Ah, op die manier, ja goede reden inderdaad. Lijkt me super handig.
Misschien was dat het, nooit aan gedacht.
Ah, op die manier, ja goede reden inderdaad. Lijkt me super handig.

donderdag 16 september 2010 om 12:13
quote:Zwup schreef op 16 september 2010 @ 12:07:
Ja Ik heb gekregen wat ik wilde
Nu alleen nog een afspraak met de persoon in kwestie. Ik wacht heeeeeeeel geduldig op mail ( )
Heb jij nou ook seche of niet? Anders zou ik het echt aanraden
Wauw!! Super!!! Gefeliciteerd!!!!!!
Ik heb geen Seche, zal hem aanschaffen als mijn huidige topcoat op is.
Ja Ik heb gekregen wat ik wilde
Nu alleen nog een afspraak met de persoon in kwestie. Ik wacht heeeeeeeel geduldig op mail ( )
Heb jij nou ook seche of niet? Anders zou ik het echt aanraden
Wauw!! Super!!! Gefeliciteerd!!!!!!
Ik heb geen Seche, zal hem aanschaffen als mijn huidige topcoat op is.

donderdag 16 september 2010 om 12:14
Ik had wel iets meegekregen, over de begeleider (o.i.d.?) die je graag wilde, maar weet ook nog dat we het erover hadden dat je twijfelde over onderwerp/richting of zoiets? Waar lag je interesse vs. wat ging je in de toekomst het meeste opleveren, toch?
anoniem_110887 wijzigde dit bericht op 16-09-2010 12:15
Reden: lekker duidelijk weer
Reden: lekker duidelijk weer
% gewijzigd