Geluid verandert bij scrollen muis

18-09-2010 17:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik open nooit een topic, want eigenlijk ben ik best wel een meelezer. Maar nu heb ik, ondanks dat ik vaak wel redelijk handig ben met computers. iets waar ik niet uit kom:

Als ik scroll met mijn muis, dan gaat niet meer de internetpagina (of itunes, of wat voor programma dan ook) op en neer, maar gaat mijn geluid harder en zachter.

Heeft iemand een geniaal idee hoe ik het weer 'normaal' krijg? 't is namelijk best wel irritant eigenlijk.
(wanneer je windows 7 hebt)

Start- configuratiescherm-hardware en geluiden-apparaten en printers - daar staat dan ook muis bij en kan je kijken of je daar iets kan veranderen/instellen mbt je muis

Wanneer je XP of Vista gebruikt kan je volgens mij het zelfde doen , je moet zowiezo in configuratiescherm zijn en dan daar ergens je muis zoeken zal denk ik ook tussen hardware o.d staan.
Ik heb windows 7 en gekeken bij muisinstellingen. Ik kan de snelheid veranderen en hoeveel regels per keer bij het scrollen. Maar er staat niks over het geluid helaas.
Heb je al geprobeerd 5 seconden de linkerknop of de scroller ingedrukt te houden? Dan moet het volgens mij weg zijn.
Net geprobeerd, maar helaas... Nog steeds alleen het geluid dat harder en zachter gaat :(
Volgens mij ligt het aan mijn muis, want als ik mijn oude reserve niet-draadloze muis erin steek, doet ie het opeens wel goed!!
uuuhhh een nieuwe muis halen
wat voor muis gebruik jij, Logitec?
Nee, het is een trust muis.
Sorry dat ik zo laat reageer maar wat voor type muis heb je?

Is het een muis met alleen maar linker -en rechtermuisknop en een scrollwheel? Of zitten er meerdere knoppen erop?
Zit er speciale software bij de muis?
Ik en een nieuwe muis gekocht en alles werkt nu perfect. Zat geen software bij de oude. Er zaten idd meerdere knoppen op, maar wat ook indrukte, er veranderde niks aan. Denk dat hij gewoon kapot was...
lol het is gelukt, de dpi knop 10 sec ingedrukt houden (dat is overchakelen van scrollen etc naar multimedia)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven