atag inbouwoven

18-09-2010 18:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hebben wij de sleutels gekregen van onze nieuwe huurwoning. Hier zit al een oven in gebouwd maar helaas de verhuurder kon ons niet vertellen wel typenummer het is, en had dus ook geen gebruiksaanwijzing. En gezien ik mij nu al verheug op een heerlijke zondag dat het huisje klaar is en er een heerlijke kruidencake oid in de oven staat (Owjeej, ik word met de dag burgelijker) zou ik wel graag willen weten hoe deze oven werkt...

Is hier toevallig iemand die de oven herkent, vervolgens denkt verhip ik weet het typenummer en deze hier vervolgens ook neer wil zetten?

Alvast bedankt, het gaat trouwens om deze oven:

ATAGovens hebben -eeh meestal!- het typenummer aan de onderkant van de deur. Wich means: deur open, kop erin en kijken of je t kan lezen. Succes
Oh wacht, ik zie dat deze opzij opengaat? Dan hoeft je hoofd er niet zo vér in!
Heppie een heul echt huis, chayuz?

Niet zoals die vorige dan...

Wanneer mogen we op de koffie voor een house-warming met uiteraard een plakje kruidcake .

Kan je niet helpen aan een typenummer, hoop dat Garden_of_Sarah je goed geholpen heeft.
hmm binnenkant van de deur, dat wij daar neit over nagedacht hebben, dank je wel Garden_of_Sarah :D

en Noa_Lynn, u bent altijd welkom in ons nieuwe huisje.

We hebben nu echt een huis, echt geweldig! (zelfs een bad WOWOW) en ditmaal niet antikraak.. dus we gaan nu meer leven in zekerheid dat is wel fijn (en laten we nu ook gisteren net de brief hebben gehad dat we de antikraak woning uit moeten) dus beter kunnen wij het niet treffen
quote:chayuz schreef op 18 september 2010 @ 18:49:

hmm binnenkant van de deur, dat wij daar neit over nagedacht hebben, dank je wel Garden_of_Sarah :D

en Noa_Lynn, u bent altijd welkom in ons nieuwe huisje.

We hebben nu echt een huis, echt geweldig! (zelfs een bad WOWOW) en ditmaal niet antikraak.. dus we gaan nu meer leven in zekerheid dat is wel fijn (en laten we nu ook gisteren net de brief hebben gehad dat we de antikraak woning uit moeten) dus beter kunnen wij het niet treffen

Wat een toeval!

Beter dat je al lekker je huis hebt, een hele echte... met bad zelfs.

Weet je hoeveel relaxavondjes je zo kan hebben .
Hoi, hebben jullie hem inmiddels? Wij hebben precies dezelfde oven en precies dezelfde vraag! De tekentjes onder de vijf drukknoppen zijn bij ons versleten en we willen graag weten welke knop wat doet... Thx voor je reactie!
Meestal hebben ovens een soortgelijke bediening, dus google op Atag (gebruiksaanwijzing oven) en bekijk of je daarmee uit de voeten kunt. Zo ingewikkeld is een oven meestal niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven