Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000+ deel 66
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000+ deel 66
18-09-2010 00:08
3459 berichten
1
...
3
4
5
6
7
...
139
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:08
Alle reacties
Link kopieren
We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.
Voel je welkom:
Persoonlijke posts worden niet gequoot
Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 13:53
Alle reacties
Link kopieren
Thanks Spuka... mooi dat getal 7 en nee 8 gaan we niet halen vrijdag zitten we bij de advocaat voor het convenant... de tekst en voorwaardes hebben we klaar
Nu eerst zwemles!
Anoniem_94998
zaterdag 18 september 2010 om 15:45
HNT!
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 16:41
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga mini naar opa en oma brengen voor een logeerpartijtje... want ex heeft me uitgenodigd voor een etentje... mooie afsluiting van 7 jaar
Anoniem_111304
zaterdag 18 september 2010 om 16:41
Alle reacties
Link kopieren
Tot vanavond laat meiden.. of niet... kijk wel....
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 16:47
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_37416
zaterdag 18 september 2010 om 16:49
Alle reacties
Link kopieren
Happy New Topic!
Gravinnetje
zaterdag 18 september 2010 om 17:27
Alle reacties
Link kopieren
Fijne avond Freak. En nog fijner dat je met je nu-nog man het zo kunt afsluiten en duidelijk dus nog door 1 deur kunnen.
Ben een beetje gaar. Dochter ook. Moet wat te eten gaan maken maar weet even niet wat.....
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 17:54
Fijne avond Freaky!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 18:21
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:19
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:25
Alle reacties
Link kopieren
Wat een rust hier... Pfff
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 19:42
:Imao:
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 19:43
HUh? Waarom doen mn smileys het niet???
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:44
Alle reacties
Link kopieren
Bi!
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:44
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:45
Alle reacties
Link kopieren
Bij mij wel hoor!
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:46
Alle reacties
Link kopieren
Heb vanavond een gezellig feestje!
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:46
Alle reacties
Link kopieren
Heb er helemaal zin in!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 19:47
Haaai Apppeltje
Leuk een feestje!!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 19:47
Ja ze doen het weer, ik zal wel wat verkeerd hebben gedaan
wat voor feestje Appel?
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:48
Alle reacties
Link kopieren
.
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 19:48
Ooooh leuk gefeliciteerd!!
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:49
Alle reacties
Link kopieren
Heb er helemaal zin in!
Lekker dansen en bijkletsen met heel veel mensen!
Anoniem_110825
zaterdag 18 september 2010 om 19:52
Alle reacties
Link kopieren
Ow, ik had al gezegd dat ik er helemaal zin in had..
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 19:54
Kan ik me voorstellen Appeltje... het klinkt gezellig!!
1
...
3
4
5
6
7
...
139
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Situatie Midden-Oosten IX
in
Actueel
-
1 uur geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
1 uur geleden
Advies buren gedoe
in
Geld & Recht
-
1 uur geleden
Twijfel relatie help
in
Relaties
-
1 uur geleden
Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 6
in
Psyche
-
2 uren geleden
De Bachelorette 2026 via Videoland
in
Entertainment
-
2 uren geleden
WK Voetbal 2026
in
Sport
-
2 uren geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
2 uren geleden
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
3 uren geleden
Burenoverlast ervaringen, deel 3
in
Thuis
-
3 uren geleden
Terug naar boven