3000+ deel 66
zaterdag 18 september 2010 om 20:02
zaterdag 18 september 2010 om 20:07
Evening all, en fijne avond voor degene met een leven. Ik vanavond niet, heb een afspraak met de tv denk ik. Minigravin moet ik zo nog haar bed injagen, dan eindelijk eens een peukie roken.
Hou je altijd nog net iets meer van jezelf dan van een ander? Hmmm, dat is een leuke. Voor mijn dochter ben ik sowieso bereid om mijn leven op te geven. En voor mijn man denk ik ook wel, dat is wel afhankelijk van de situatie.
Whaaaa en Graaf is niet eens mijn man.
Hou je altijd nog net iets meer van jezelf dan van een ander? Hmmm, dat is een leuke. Voor mijn dochter ben ik sowieso bereid om mijn leven op te geven. En voor mijn man denk ik ook wel, dat is wel afhankelijk van de situatie.
Whaaaa en Graaf is niet eens mijn man.
zaterdag 18 september 2010 om 20:11
Ja ik zou ook mn leven geven voor mn kind... en afhankelijk van de situatie ook nog voor Bianco.
Maar ik zou niet in een relatie gaan zitten waarbij je jezelf weg moet cijferen...
ik bedoel het dus eigenlijk meer op relatiegebied.
Bovendien, het zou me niet eens lukken om mezelf weg te cijferen, daar vind ik mezelf veel te geweldig voor
Maar ik zou niet in een relatie gaan zitten waarbij je jezelf weg moet cijferen...
ik bedoel het dus eigenlijk meer op relatiegebied.
Bovendien, het zou me niet eens lukken om mezelf weg te cijferen, daar vind ik mezelf veel te geweldig voor