3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren




We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Alle reacties Link kopieren
Haaai AR... hoe is het??
Alle reacties Link kopieren




het wachten is op de taxi
Alle reacties Link kopieren
Gaat goed hoor Bianc.
Dat is mooi AR... ik ben een beetje aan het topic-hoppen. Sommige mensen snap ik echt niet!! En dan heb ik het vooral over mensen die in een bar slechte relatie blijven zitten.... Je houdt toch altijd net iets meer van jezelf dan van een ander??





Veel plezier Appeltje!!
Alle reacties Link kopieren
Appel Fijne avond maar dat gaat wel lukken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Evening all, en fijne avond voor degene met een leven. Ik vanavond niet, heb een afspraak met de tv denk ik. Minigravin moet ik zo nog haar bed injagen, dan eindelijk eens een peukie roken.



Hou je altijd nog net iets meer van jezelf dan van een ander? Hmmm, dat is een leuke. Voor mijn dochter ben ik sowieso bereid om mijn leven op te geven. En voor mijn man denk ik ook wel, dat is wel afhankelijk van de situatie.



Whaaaa en Graaf is niet eens mijn man.
Ja ik zou ook mn leven geven voor mn kind... en afhankelijk van de situatie ook nog voor Bianco.



Maar ik zou niet in een relatie gaan zitten waarbij je jezelf weg moet cijferen...



ik bedoel het dus eigenlijk meer op relatiegebied.



Bovendien, het zou me niet eens lukken om mezelf weg te cijferen, daar vind ik mezelf veel te geweldig voor




Echhoooooooo



ooooooooo



oooooo



oooo



oo



o


Even springen. zijn net uit eten geweest maar heb de rest van de dag gezeten .
Ga weer tv kijken




Ik ben morgen vrij



En ik ben blij voor Appeltje, want ze gaat iets leuks doen..!!



En nu ga ik naast Bankje op de bank naar de t.v kijken (en heel effe naar de Boerderie )



Tot gauw..
Alle reacties Link kopieren
Luun-uit 0900-123456789.



Dag Luun, fijne dag morgen!
Dank je wel lieverd..
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond allemaal ?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier
Alle reacties Link kopieren
Ben ik bijna de hele dag op sjouw geweest heb ik maar een paar bladzijden om bij te lezen
Alle reacties Link kopieren
Het moet niet gekker worden hier
Alle reacties Link kopieren
Zal ik nu eens gaan vertellen wat ik allemaal gedaan heb vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Of zal ik dat juist niet doen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook even gaan springen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook even gaan roepen of er nog iemand is

HALLLLLLLLLLLLLO, IS DAAR IEMAND?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me alleen af of het werkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven