waarbenjij.nu

19-09-2010 07:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een account bij waarbenjij.nu. Van de week heb ik een nieuw verhaaltje geschreven en nu wil ik de site graag weer openen om te kijken wat er voor reacties geschreven zijn.

Maar op de een of andere vreemde reden kan ik de site niet meer openen. Niet via mijn inlognaam, maar ook niet de algemene site van waarbenjij.nu.

Kunnen jullie in Nederland de algemene site wel openen? Zou er hier misschien een slotje op de site zijn gemaakt? Vreemd toch, want zo'n geheime site is het volgens mij niet....

Alvast bedankt!
Ja ik kan op de site komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik ook, want een collega is een wereldreis aan het maken met zijn vrouw en ik kan hen dus volgen...
Ok, bedankt...

Maar wat zou dat nou zijn? Dit is niet echt een land (dacht ik)die websites verbiedt, en als ik er van de week nog op kon (heb vanaf hier een blz. geschreven)... Ze bedenken toch niet ineens dat het niet meer mag?
ligt er aan waar je bent

In China en India kunnen ze toch zomaar ineens bedenken dat het too much info is en zetten ze de knop uit
Heb ook al gezocht op mijn eigen computer of ik iets veranderd heb ik de instellingen. Maar er staan hier 2 laptops op tafel, dat zou dan toch wel weer raar zijn dat tegelijkertijd op beide computers veranderd is. Maar we lopen wel te kl#ten met de internetverbinding, misschien is daar iets mis gegaan.

Ik ga op mijn werk ook nog eens proberen op de site te komen...

Maar zijn er misschien nog andere tips?
Je kan je pc terug zetten qua instellingen naar een andere datum, dus een datum dat je nog wel op de site kon.
Hoe doe ik dat dan?
Ik zoek het altijd op bij Help, onder systeemherstel. Daar staat hoe je het moet doen.
Als je in China zit zou je het eens via anonymouse.org kunnen proberen (maar zou kunnen dat dit inmiddels ook een doodlopende weg is).
Ik heb even op mijn werk gekeken, maar daar kan ik gewoon op de site. En zelfs ook via mijn laptop, die het dus thuis niet doet...

Dan moet het toch liggen aan de computers? Dan zijn deze toch teveel beveiligd?

Of kan het ook liggen aan de provider, dat die het verbiedt?

Hoor het graag van jullie...
Ok, ik probeerde het ook even via anonymouse.org en dan kom ik er wel op...

Help?

p.s. Woon overigens niet in China, maar een buurland ervan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven