waarbenjij.nu
zondag 19 september 2010 om 07:17
Ik heb een account bij waarbenjij.nu. Van de week heb ik een nieuw verhaaltje geschreven en nu wil ik de site graag weer openen om te kijken wat er voor reacties geschreven zijn.
Maar op de een of andere vreemde reden kan ik de site niet meer openen. Niet via mijn inlognaam, maar ook niet de algemene site van waarbenjij.nu.
Kunnen jullie in Nederland de algemene site wel openen? Zou er hier misschien een slotje op de site zijn gemaakt? Vreemd toch, want zo'n geheime site is het volgens mij niet....
Alvast bedankt!
Maar op de een of andere vreemde reden kan ik de site niet meer openen. Niet via mijn inlognaam, maar ook niet de algemene site van waarbenjij.nu.
Kunnen jullie in Nederland de algemene site wel openen? Zou er hier misschien een slotje op de site zijn gemaakt? Vreemd toch, want zo'n geheime site is het volgens mij niet....
Alvast bedankt!
zondag 19 september 2010 om 08:27
Heb ook al gezocht op mijn eigen computer of ik iets veranderd heb ik de instellingen. Maar er staan hier 2 laptops op tafel, dat zou dan toch wel weer raar zijn dat tegelijkertijd op beide computers veranderd is. Maar we lopen wel te kl#ten met de internetverbinding, misschien is daar iets mis gegaan.
Ik ga op mijn werk ook nog eens proberen op de site te komen...
Maar zijn er misschien nog andere tips?
Ik ga op mijn werk ook nog eens proberen op de site te komen...
Maar zijn er misschien nog andere tips?
woensdag 22 september 2010 om 04:47
Ik heb even op mijn werk gekeken, maar daar kan ik gewoon op de site. En zelfs ook via mijn laptop, die het dus thuis niet doet...
Dan moet het toch liggen aan de computers? Dan zijn deze toch teveel beveiligd?
Of kan het ook liggen aan de provider, dat die het verbiedt?
Hoor het graag van jullie...
Dan moet het toch liggen aan de computers? Dan zijn deze toch teveel beveiligd?
Of kan het ook liggen aan de provider, dat die het verbiedt?
Hoor het graag van jullie...