Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 15:58:

[...]

Ik vind ze ook duur hoor.

Heb ook geen essie.

Hier is de Essie zelfs rond de 13 euro

Op een of andere manier trekken ze me wel, maar dan gewoon 1-tje.
Ik sta op een nagellakdieet omdat ik wil sparen en als ik me niet inhou er zo 50¤ per maand naar nagellak gaat. Ik kan het namelijk niet bij eentje houden

Bovendien mag ik voorlopig niet mijn vingernagels lakken ivm werk, dus dan is de lol er ook wel deels vanaf, hoewel teennagels ook leuk zijn hoor. Maar ik heb nog zoveel staan die ik nog nooit gedragen heb, dat ik nog wel een tijdje zoet ben ....
Da's balen Wintermuts

Hoezo voorlopig?

Mag het straks wel weer dan?
Haha, dan is het misschien wel een goed idee inderdaad! Al moet ik toegeven dat ik ook denk ik ruim 100/150 euro aan lak heb uitgegeven sinds dit topic is gestart denk ik

Ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor werk je doet trouwens
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 16:12:

Da's balen Wintermuts

Hoezo voorlopig?

Mag het straks wel weer dan?Als ik straks alles heb geprobeerd en ik heb weer een fase van mijn werk waarbij ik wel weer lak kan dragen (ja, mysterieuze baan ) dan doe ik dat weer. Maar misschien dat ik ook wel besluit te sparen en dat de lol ervan af is. Had vooral een kooplust toen ik was gestopt met nagelbijten en dan is het leuk om je nagels extra aandacht et geven. Nu zijn niet afgekloven nagels normaal geworden inmiddels, maar moeten ze wel blanco zijn.
Er staat in de OP dat verzenden van Eyeko gratis is, is dat boven zo'n bedrag?

Ik wil graag drie lakjes bestellen en kom op 11,50 pond!
Inderdaad mysterieus Wintermuts

Vind je blanco nagels niet kaal dan?

En je kunt ze toch lakken in het weekend.
Volgensmij is het altijd gratis, maar indigo weet er meer van.

Welke wil je bestellen?
quote:Zwup schreef op 19 september 2010 @ 16:49:

Volgensmij is het altijd gratis, maar indigo weet er meer van.

Welke wil je bestellen?

Deze:

INDIGOOOOOOOOO

Het hielp bij jou ook Zwup
Oeh, leuk! Ik had een roze op het oog, maar toch maar niet gedaan.

Ik roep even met je mee

INDIGOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO
Het werkt niet echt hè
Volgens mij is het free shipping on all UK and Europe delivery.

Alle 5 rose lakjes zijn trouwens maar 11.50 pond Zwup.

Die 3 van mij maar 8,50 pond
Ja, ik had het gezien Elle....ik ben er nog niet uit... Soms is kiezen zo moeilijk

Indigo roepen werkt idd niet echt hè
Nee helpt niet, maar weet wel zeker dat het gratis verzenden is in de EU.

Dus als je alle 5 roze lakjes neemt hoef je niet te kiezen
Hahahaha, daar heb je een goed punt Elle
Ik had vrijdag ook besteld bij Eyeko, was hem even vergeten.

Hebben ze daar lange verzendtijd?
Geen idee......nog nooit iets besteld. Ook hier weet indigo meer van volgens mij.
Voor Zwup en Elle ()

All the Pinks

Pastel Polish

En gratis Rain

Leuk mantelpakje!

Ik heb ook mijn oog op all the pinks.....
Elle: die Vampira lijkt me mooi!
Crap...ik heb de veiling gemist omdat ik te druk was met andere dingen!
Ik ben weer bijgelezen en heb heel wat plaatjes voorbij zien komen. Ik vind de grijze nagellakken wel apart. Ik bezit een zilveren, maar donkergrijs heb ik nog niet.

Ik ben "kaal" vandaag en morgen ook. Van de week kijk ik wel weer naar een lakje, afhankelijk van de outfit.

Zou je je nagels eigenlijk niet af en toe moeten "luchten, bijkomen, rusten" of hoe dat ook heet?
omg ik heb wat om bij te lezen
Ooooh sorry, sorry, sorry, ik hoorde jullie niet roepen gister!!!! Eyeko heeft heeeeeeelemaal geen verzendkosten binnen Europa. Ik vind het een superleuke winkel. Lakken zijn mooi, flesjes enorm schattig. Op-/aanbrengen vond ik minder, maar het resultaat heft dat weer op. Ik had alles vrij snel in huis, weet niet precies hoe lang meer.

Ik wil graag All the Pinks, maarja....nagellakdieet duurt nog altijd voort.

Zwup, die wishlist van jou op pagina 76 Mooie grijs heb je op ook, ik ken het merk niet, zal nog eens kijken bij de douglas. Die Sparkle-iscious van de Burlesque Collectie

Elle, handg zo'n repair setje! Fijn dat het werkt. Is dat van Essence of een ander merk? Mijn nagelriemolie is bijna, bijna op, dan ga ik voor Lemony Flutter!

Wintermuts, ik ga ook die cuticle remover van Nfu Oh proberen. Maar eerst deze opmaken (zal wel even gaan duren helaas.) Ik ben trouwens samen met jou op hetzelfde dieet, helaas, helaas - er komen zoveel mooie lakjes voorbij!

Mantelpakjes, ben benieuwd naar je wieltjes als je gelakt hebt. Maak je foto's? Mooie kleuren heb je besteld!

Veronique, ik denk dat het wel goed is om je nagels te laten luchten/bijkomen/rusten tussen het lakken door. Even goed verzorgen in die tijd ook. Ik kan het alleen vaak niet laten om toch na een paar dagen te lakken

Bij mij gaat Meet Me At Coral Island er vandaag of morgen weer af. Weet niet wat ik dan ga doen, ik denk of weer een French of de Vendetta van Chanel.

Vendetta

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven