Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
@Zwup: na het invoeren van mijn NAW gegevens loop ik steeds vast. Heeeeel irritant.

Ga het vanavond nog een keer proberen.

Jij hebt daar dus weleens besteld, via die small flat nogwat box? Hoe lang duurt het bezorgen?

Heb zin in nieuwe nagellakjes!
Wat vervelend dat het er zo snel af ging Jolie! Heb je wel een topcoat gebruikt?
Hmmmmm.....stom. Als het niet lukt kun je ze altijd nog een mailtje sturen. Maar het zou gewoon moeten werken volgens mij.

Ehm, de ene keer had ik het na 9/10 dagen binnen en de 2e keer na 8 dagen. Hangt er een beetje vanaf wanneer je het bestelt hebt ivm weekend enzo.
@Zwup, ik vind helemaal niets van die laarsjes, ik ben op schoenendieet remember, ik weiger te kijken. (Is er tenminste nog 1 van mn dieeten die kans van slagen heeft)

ps heeft stiekem toch gekeken, ik vind ze mooi, maar geef nooit zoveel geld aan schoenen uit. (Wacht altijd tot de uitverkoop, dan in mijn maat nog schoenen genoeg...) Beetje maf eigenlijk, MarliesDekkersjes zijn veel duurder en die zie je niet, of in ieder geval bij mij meestal niet... je merkt het al teveel tijd om na te denken. Tis weer maandag en ze bellen af bij het leven of zijn niet thuis.
Ik heb dit gedaan met Vendetta van Chanel en Gold van Gosh:

Het is niet zo netjes als ik zou willen, want ik heb geen gouden tip painters of stripers, dus moest het met een gewone kwast doen. Vooral met links (ben rechts) was dat niet al te simpel, maar als ik gewoon naar mijn handen kijk (en niet met m'n neus er bovenop) valt het mee.
Glitterzzz doe jij iets ambulants dat je steeds naar cliënten moet e.d.? Kunnen ze zomaar afbellen?
Meen je dat indigo? Dan vind ik je een kunstenaar. Hoelang ben je aan het werk geweest? Moest je lang wachten tussen het aanbrengen van het donker en het goud?
Veronique, niet langer dan anders tussen de lagen. Zat Grenzeloos Verliefd te kijken op net5.nl dus had alle tijd
Moooooi Indigo!
Gaaf indigo!!

Glitter, ik kan nooit schoenen vinden en al helemaal niet in de uitverkoop Lijkt me heerlijk als je dat kan! Goede lingerie is trouwens een must! Je merkt het verschil tussen goed en matig zo goed. Daar heb ik wel een paar centen voor over. Geen marliesen trouwens, maar prima donna.

Kunnen jouw clienten daar trouwens mee weg komen? Zo vaak afbellen. Of zitten er sancties op?
Indigo, ohh dat vind ik ook mooi, toch eens een striper gaan zoeken.

Nou ik heb ongeveer 50 clienten op mn caseload, dus is niet iedere keer dezelfde, nu nog wat extra ivm langdurige afwezigheid van 2 collega's. Normaal is het wel zo dat wanneer ze een keer of 3 afgebeld hebben, niet thuis zijn ed er een gesprek plaats vind en de doelen nog eens bekeken worden, belt client dan weer af dan stoppen we ermee. Maar tis natuurlijk wel weer doelgroep eigen...

@Zwup, dat riep mijn mama ook nadat ze dr eerste Malies aan had. Die wil nu ook niets anders meer. Snap zelf ook niet dat ik die dingen van de H&M fijn vond zitten.

Heeft alles maar even donkerblauw gelakt (60 seconds van Rimmel) met Rainbow laagje van Gosh.
Daar heb je wel een goed punt Glitter. Dan is het al een ingecalculeerd "risico"

Klinkt goed je lak! Wat is de rainbow voor iets? Ik ga straks ook even lakken. Moet totaal onverwacht morgen naar een praatje.
Indigo

Als je bij jezelf ene goede french kan doen en dan zeker met die contrasterende kleuren, dan heb ik diep respect voor je.

Mijn nagels hebben ranzige tussenlengte: de lengte waarbij de dus ongemerkt erg smerig worden. Heb ik ze langer, dan heb ik er weinig last van, korter is uiteraard ook goed, maar nu zit ik met ranzige rouwranden.... Ze gaan er zo afgevijld worden...
quote:Veronique79 schreef op 20 september 2010 @ 14:03:

Ik heb de diverse webshops bekeken, maar ik vind het wat moeilijk zo. Je moet ook op naam kiezen en ik ga meer op kleur af. Zoals je in een winkel langs een rekje loopt en dan op een bepaalde kleur afstapt. Nou ja, ieder zijn ding natuurlijk, lees hier vaak hoe tevreden jullie erover zijn en de spanning als er weer een pakketje moet komen

google de naam van de lak en zet er :"swatches" bij, krijg je een boel foto's van die lak, dat verduidelijkt de boel wel.
quote:Wintermuts schreef op 20 september 2010 @ 19:35:

Indigo

Als je bij jezelf ene goede french kan doen en dan zeker met die contrasterende kleuren, dan heb ik diep respect voor je.

Nou, dat is het probleem dus een beetje. Ik had geen tip painter en geen striper dus moest het met een gewone kwast doen en ik vind het te rommelig geworden. Twijfel of ik het eraf ga halen. Mijn vriend vindt het onzin en zegt dat het er alleen slordig uitziet als je er met je neus bovenop zit, van een "normale" afstand zie je dat niet. Hij heeft wel gelijk denk ik, maarja, ik zit er wel heel de tijd met m'n neus bovenop en zie elke onregelmatigheid...
Zwup, wat bedoel je voor praatje?

Glitterzzzz, hoort idd wel bij de doelgroep, maar was nieuwsgierig Ben benieuwd naar je Gosh, klinkt wel leuk. Is dat met flakies?

Deze dus, maar dan over heel erg donkerblauw
Mooi van Gosh Glitter (diewilikookdiewilikook )

Lijkt mooi Indigo, vind het al knap dat je het kan ook al lijkt het niet zo geweldig met je neus er boven op.

Zwup, mooie laarsjes, heb al even gekeken net, ze kunnen 29-10 uitgeleverd worden als je ze nu besteld.

Zit ook te kijken, vind ze wel leuk
Ellen, dan moet je heel goed zoeken, is nl een lakje van tijd terug en ik heb hem volgens mij al in de uitverkoop gekocht.
Ow....da's jammer Glitter
gosh nage;lak droogt toch zo ontzettend langzaam en lakt niet fijn? Of is dat alleen die ik had? (En wegens frustratie weggegooid ha)
Elle, ja dat had ik gezien idd. Dat heb ik graag over voor een paar leuke en ook goede schoenen

Haha, straks hebben we niet alleen dezelfde lak maar ook dezelfde schoenen Het is trouwens een hele fijne winkel.

*weg*

Glitter, die is mooi!
Ik heb een aantal Goshjes, vond de Monday Blues niet echt geweldig lakken, de rode ook niet, de andere 5 kleuren (zeegroen, knalroze, zilver en nog wat) doen het prima. Drogen ook ok eigenlijk.
De hema was nog open, maar ik vond geen mooie nude. Ik was vandaag op de website van opi, daar hebben ze mooie nudes. Morgen nog even bij de etos op het station spieken en anders zaterdag op zoek naar mooie nagellak!

Nu was vouwen en naar bed.
Mijn nagels schijnen de laatste tijd door, de randjes die bij sommige mensen hele mooi wit zijn, daar kan ik bijna doorheen kijken.

Ik dacht eerst dat het door roken kwam, maar dat lijkt me stug. Zou het helpen om met een nagelpotlood onder de nagel te komen zodat ze witter lijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven