Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Jeetje, ik lees me helemaal suf, ben ik er een keer een weekend niet..... (kan mn lol op over 4,5 week, dan heb ik er nl 2 weken vakantie opzitten)

Ik moet ook maar eens op nagellakdieet, al zag ik nog wel een hele mooie paarse van Chanel, paradoxal.....misschien op Schiphol ff kijken. (Noteert en vriendlief oren van het hoofd zeuren, dan heeft hij in ieder geval tijdens de vakantie een verjaardagscadeautje, itt vorig jaar)

Net zoals dat ik op een MarliesDekkers dieet moet, schoenendieet en gewoon normaal dieet. (vergeet ik nog iets?)
Goedemorgen,

Wat kan een mens kleppen over nagellak hè?

Glitter, elk dieet sucks

Indigo, mooi dat er geen verzendkosten zijn bij Eyeko

En ja, het repairsetje is van essence.

Het is eigenlijk geen setje, maar een pakje met 10 nagelstickers en een apart flesje nagellijm die je over de sticker smeert.

Even bijvijlen en polijsten en je nagel is weer als nieuw.
Glitter, lekker vakantie, waar ging je ook alweer heen?

Die Vendetta is ook mooi Indigo!
Haha ja maar mijn bankrekening wordt niet onbeperkt aangevuld, daarom moet je af en toe op dieet. En wat mezelf betreft daar mag nog wel wat meer vanaf.

We gaan naar Cyprus, Pafos, voor de 4de keer in 1,4 jaar.
quote:akka schreef op 19 september 2010 @ 20:29:

Elle: die Vampira lijkt me mooi!

Ja, die lijkt me ook geweldig.

Ik ben nog aan het denken, ik heb al zoveel lakjes gekocht
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 20 september 2010 @ 10:00:

Haha ja maar mijn bankrekening wordt niet onbeperkt aangevuld, daarom moet je af en toe op dieet. En wat mezelf betreft daar mag nog wel wat meer vanaf.

We gaan naar Cyprus, Pafos, voor de 4de keer in 1,4 jaar.

Haha, hier wordt mijn bankrekening ook niet aangevuld helaas

Lekker naar Cyprus, had je geloof ik ook wel al geschreven!
Heeeeeeerlijk je vakantieplannen Glitterzzzz!

Elle, handig zo'n zetje, ik zal eraan denken als ik een gescheurde nagel heb.

Mijn nagels zijn heel erg opgeknapt van die vijlbeurt laatst. Echt mooi! Ben er nog niet uit wat het wordt vandaag...eerst even cuticle remover enz.
Ben m'n vijl kwijt....

Gevonden. Ben verder niet ongeduldig ofzo
Ik kan mijn linkerhand wel goed lakken, maar omdat ik rechts ben blijft mn rechterhand altijd een beetje afgeraffeld.

Hoe vaker ik het doe, hoe beter het lukt. Dus misschien moet ik blijven oefenen.

tips?
Cacaopoeder, oefenen is het beste, maar zorg in ieder geval dat je goed zit zodat je je pols/hand kan ondersteunen. Recht aan tafel op een goede hoogte werkt altijd het beste voor mij. Zorg daarbij ook nog voor goed licht en neem er de tijd voor. Lak niet te dik, je kan altijd nog een laagje doen. De eerste laag hoeft ook niet mooi te zijn, dus probeer niet te veel te corrigeren. Met de tweede laag zie je dat toch niet meer en als je uitschiet kan je dat later weghalen met een wattenstaafje gedoopt in remover.

Succes!
Ik begin als rechtshandige vaak met mijn rechterhand te lakken tegenwoordig. Dat gaat wat netter.

Allerbeste gaat om mijn handen afzonderlijk van elkaar te lakken, dus eerst de rechterhand, dan een uurtje niks en dan links..... Dan kan ik de kwastjes blijkbaar weer steviger vastpakken om netjes te lakken.
quote:indigoblue schreef op 20 september 2010 @ 09:01:

Zwup, die wishlist van jou op pagina 76 Mooie grijs heb je op ook, ik ken het merk niet, zal nog eens kijken bij de douglas. Die Sparkle-iscious van de Burlesque Collectie

......

Bij mij gaat Meet Me At Coral Island er vandaag of morgen weer af. Weet niet wat ik dan ga doen, ik denk of weer een French of de Vendetta van Chanel.

[afbeelding]

Vendetta

Ik ga denk ik toch ergens volgende week de wishlist bestellen. Heb mijn moeder ook seche vite beloofd, dus dat is een mooi excuus

Ik ben nog opzoek naar een mooi bescheiden nude-achtig kleurtje. Heeft iemand een goede suggestie? Ik heb namelijk geen idee. Veel staat me namelijk niet

Ziet er goed uit die Chanel, Indigo!

Ik heb inderdaad de grijze gelakt, maar er is een stuk van mijn wijsvinger van mijn rechterhand afgesprongen

Ik heb nog even overwogen om weer naar huis te gaan en bij te lakken.
quote:Cacaopoeder schreef op 20 september 2010 @ 13:03:

Ik kan mijn linkerhand wel goed lakken, maar omdat ik rechts ben blijft mn rechterhand altijd een beetje afgeraffeld.

Hoe vaker ik het doe, hoe beter het lukt. Dus misschien moet ik blijven oefenen.

tips?Oefenen, oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Bij mij gaan beide handen inmiddels even goed, maar dat heeft ook jaren op zich laten wachten. En idd niet te dik lakken en als je er naast lakt, gewoon weghalen met een wattenstaafje met nagellakremover.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 20 september 2010 @ 10:00:

Ik moet ook op allerhande dieeten, maar dat is gewoon niet leuk!

Ik heb trouwens waarschijnlijk wel schoenen gevonden!

Het zijn geen sneakers, maar enkellaarsjes... Wat vinden jullie?

Sorry, ik mag dit niet als plaatje plakken dus *klik* voor het laarsje.
Ik vind ze mooi Zwup.

Groeien jullie nagels allemaal even snel? Ik heb 1 nagel waarvan ik zou zweren dat die harder groeit dan de rest.

Kan nog steeds niet kiezen. French of Vendetta??? French vind ik zo mooi en simpel. Vendetta vind ik een mooie kleur.

Zwup, ik heb nude polish van Eyeko, die vind ik heel erg mooi. Maar ik vind de Eyekos best wel duur als je ze los koopt en volgens mij zijn de andere kleuren in dat setje niet echt jouw ding. Aan de ander kant...¤ 4 is eigenlijk niet zo duur, ben aleen verwend miet al die Catrice lakjes Opi heeft toch ook een hoop nudes?

Samen, ¤ 15

Los, ¤ 4
Ik vind die nude wel mooi!

Mijn nagels groeien wel ongeveer even snel denk ik. Soms denk ik van niet, maar dan had ik er eentje gewoon wat minder afgeknipt dan de rest. Had je ze wel allemaal gelijk geknipt?

Ik ga nu die webshops even bekijken, want ik droom van kaki, nude en grijs sinds ik op dit forum zit! Of ik ga van het weekend even de stad in. Ook leuk.
Qua prijs vallen de laarsjes ook nog heel erg mee. Vind 105 euries niet overdreven duur. Ook niet goedkoop, maar dat is weer wat anders

Die nude is inderdaad mooi! Maar de rest doet me niet zoveel. Ik zie gewoon door de lakbomen het lakbos niet meer

Zal als ik vanavond weer thuis ben even gaan sneupen naar OPI nudes.

Ik zou voor de Chanel gaan trouwens
Mijn pink- en ringvingernagels groeien denk ik niet sneller, maar slijten minder af omdat je die minder gebruikt. Of is dat een heel raar idee?

Vero, dromen over lak is goed Je kan ook zowel internetshoppen als dit weekend de stad in gaan
Die Chanel lakt echt weer goddelijk

Ik hou het bij 1 laagje ook denk ik.

Nee, ik dacht het al van die andere kleuren

De laarzen zijn mooi! Niet schreeuwend duur, nee.

Veronique, daar twijfelde ik juist over idd, misschien heb ik die ene iets minder kort gevijld?
Mag ik nog even wat vragen aan jullie?

Is Trans de goedkoopste site om Opi te bestellen? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om me aan te melden... #@%@@
Bad Zwup! Slechte invloed! En en voorstellen...
Hahaha, ik ben Vero

Akka, volgens mij is het wel de goedkoopste. Ik heb tot nu toe nog geen andere shop gevonden in ieder geval. Misschien heeft iemand anders een idee?

Hoe kan het dat je je niet kan aanmelden? Wat voor foutmelding geeft de site?
Ik heb de diverse webshops bekeken, maar ik vind het wat moeilijk zo. Je moet ook op naam kiezen en ik ga meer op kleur af. Zoals je in een winkel langs een rekje loopt en dan op een bepaalde kleur afstapt. Nou ja, ieder zijn ding natuurlijk, lees hier vaak hoe tevreden jullie erover zijn en de spanning als er weer een pakketje moet komen

Dus ik moet even geduldig zijn, ga zaterdag wel de stad in. Of even op het station bij de etos kijken van de week, kan ook geen kwaad. En de hema op het station.
Ik vind het ook lastig hoor om van een potje op een site precies te zien welke kleur het nou is. Daarom zoek ik over het algemeen meerdere plaatjes van nagels die gelakt zijn in die kleur en vaak is er ook nog wel een review over beschikbaar. Dat maakt het al een stuk makkelijker.

Wat lees ik nu Een Hema op het station!? Ik woon dus echt in een boeren gaat zo te horen
Pas geleden heb ik rode nagellak van Chanel gekocht, Dragon om precies te zijn. 1 potje kost 25 euro en in het vervolg doe ik dat dus niet meer. Het smeren was geweldig, ook de kleur, maar na 1 dag gingen er al stukjes af en het verwijderen werd 1 grote kliederboel. Ik hou het voortaan bij OPI of Herome kleurtjes. Iets goedkoper, maar blijft beter zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven