Mode & Beauty alle pijlers

rode laarzen

19-09-2010 20:05 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb gistermiddag deze rode laarzen gezien, ik vind ze erg mooi maar m'n zusje vindt ze gruwelijk ordinair. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog tips bij wat voor kleding ik ze het best zou kunnen dragen?

Bij voorbaat dank

--> ze staan onder deze link http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-5012568/18108
Moohooi! Ik hou ervan.

Maar ik zou ze wel bij redelijk eenvoudige kleren dragen. Dus een spijkerbroek met een mooi shirtje, of een zwart jurkje ofzo. Niet te heftig. En ik zou het rood ergens in je accessoires terug laten komen (oorbellen, ketting, riem, zoiets).
Welke rode laarzen ? Heb je een plaatje?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik sluit me aan bij Fiorah, houd het eenvoudig.
Mooi!!

Al zou ik ze zelf niet aan durven..
zwart jurkje, rood topje eronder, zwarte dikke panty en die laarzen, lijkt me echt heel mooi, echt helemaal niet ordinair.
Deze vind ik mooi.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind ze super, en NIET ordinair, wel vrolijk en anders!
Prima laarzen toch. Mooi onder een zwart jurkje.
Mooie laarzen,niks ordinairs aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijn, fijn, fijn, alvast bedankt voor de reacties.

Ik dacht: zwarte panty, spijkerrokje, zwart shirt, rode oorbellen + armbanden...
Ik heb ook zulk soort rode laarzen, nog een tikkie stoerder.

Je kunt ze eigenlijk bij van alles aan, jeans, jurkje, rokje...verzin het maar.

Het wordt pas ordi wanneer je er een ordi hoofd boven hebt

Met een mooie klassieke kop vol haar à la Katja Schuurmans is het gewoon hip.
quote:Enn schreef op 19 september 2010 @ 20:13:

Deze vind ik mooi.

[afbeelding]Zonder die Indiaan vind ik ze top.
quote:Groen_Druifje schreef op 19 september 2010 @ 20:14:

Ik dacht: zwarte panty, spijkerrokje, zwart shirt, rode oorbellen + armbanden...Ja, ik zeg: briljante combi! Het is dat rood mijn kleur niet is, maar stiekem wil ik ze nu ook.
Hej groen druifje

Ik heb ze in het zwart en ze lopen heeeerlijk!

Als je deze nou had gekocht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met zwart en iets roods? Dat heb ik het juist nooit aan, dat vind ik te verzonnen.
quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:15:

Ik heb ook zulk soort rode laarzen, nog een tikkie stoerder.

Je kunt ze eigenlijk bij van alles aan, jeans, jurkje, rokje...verzin het maar.

Het wordt pas ordi wanneer je er een ordi hoofd boven hebt

Met een mooie klassieke kop vol haar à la Katja Schuurmans is het gewoon hip.

Cool!
quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:16:

Met zwart en iets roods? Dat heb ik het juist nooit aan, dat vind ik te verzonnen.Te verzonnen?
quote:Groen_Druifje schreef op 19 september 2010 @ 20:14:

Ik dacht: zwarte panty, spijkerrokje, zwart shirt, rode oorbellen + armbanden...Het kan. Maar ik zou zelf helemaal in het zwart gaan en dan alleen die rode laarzen. Maakt het spannender dan wanneer je nog meer rode accenten gebruikt is mijn mening.
Absoluut niet ordinair. Leuke laarzen hoor, ik vind ze in het blauw wel leuk, maar ik mag van mezelf geen laarzen meer kopen.

Ordinair is lak, platteauzool en overknee, dan zouden ze ordinair zijn.
Rood met grijs ook heel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven