Mode & Beauty alle pijlers

rode laarzen

19-09-2010 20:05 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb gistermiddag deze rode laarzen gezien, ik vind ze erg mooi maar m'n zusje vindt ze gruwelijk ordinair. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog tips bij wat voor kleding ik ze het best zou kunnen dragen?

Bij voorbaat dank

--> ze staan onder deze link http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-5012568/18108
quote:nouschi schreef op 19 september 2010 @ 20:16:

[afbeelding]

Als je deze nou had gekocht.

Toch kan je ook zulke laarzen dragen zonder dat het ordinair is.
quote:Iwannalive schreef op 19 september 2010 @ 20:18:

[...]

Het kan. Maar ik zou zelf helemaal in het zwart gaan en dan alleen die rode laarzen. Maakt het spannender dan wanneer je nog meer rode accenten gebruikt is mijn mening.Eens, ik vind rode accenten erbij ook te verzonnen, en een beetje kinderlijk. Laat de laarzen do the talking!
Ik ben gek op rood en wil deze winter ook rode laarzen, heb rode oorbellen, spijkerrokje zwart topje... of grijze trui, wollen trui.... prachtig! deze zijn alleen te hoog voor mij. Op bonprix vind je ook leuke..
dubbel
quote:Groen_Druifje schreef op 19 september 2010 @ 20:18:

[...]

Te verzonnen?

Ja! Zoals in een recept, men neme een paar rode laarzen. Trekke daarbij een zwart jurkje aan (zzzzzzzzzzzaai) en make het af met rode accessoires (gaap).

Juist rode laarzen (nee, niet van die hoerenstappers) vragen om creativiteit. Verzin er iets bij wat niet voor de hand ligt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet mijn smaak qua model, maar ik vind ze ook zeker niet ordinair.

(Tenzij je ze wilt combineren met roze fake-fur en panterprint ofzo,maar zo te lezen was je dat niet van plan )
quote:Enn schreef op 19 september 2010 @ 20:23:

[afbeelding]Erg Otto....
Maar vinden jullie de laarzen echt zo anders dan anders? Ik helemaal niet, eigenlijk. En ik vind ze ook niet mooi of stijlvol. Ik zie dan zo'n gekortwiekte schoolpleinmoeder voor me, die eigenlijk nét niet op hakken kan lopen. Ik vind het eerste paar van Enn vele malen mooier.
quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:22:

[...]

Ja! Zoals in een recept, men neme een paar rode laarzen. Trekke daarbij een zwart jurkje aan (zzzzzzzzzzzaai) en make het af met rode accessoires (gaap).

Juist rode laarzen (nee, niet van die hoerenstappers) vragen om creativiteit. Verzin er iets bij wat niet voor de hand ligt.Oke, haha, ik snap wat je bedoelt. Al vind ik het soms wel fijn om me aan "het recept" te houden. Het is dan wel niet origineel, maar wel veilig
Ik heb ook laarzen van vrijwel hetzelfde soort leer, zelfde kleur, ook wat gerimpeld, maar dan een mooier model (vind ik, uiteraard).

Ik heb ze onder allerlei kleuren aan, een van mijn leukste outfits is een printjurkje met als hoofdkleuren wit en verschillende kleuren blauw waar ik ze altijd onder aan doe. Ook vaak met grijs. Of een heel donkerblauwe spijker kokerrok, met daarop bijvoorbeeld een wit overhemd, en een grijs krijtstreep giletje wat eigenlijk bij een pak hoort.

Vrijwel nooit met zwart eigenlijk, dat vind ik juist snel ordinair ogen. En ook nooit met rode accessoires, want ik vind het al snel suf, zo'n setje-completje.
Am Yisrael Chai!
(Ik bedoel de laarzen uit de OP, trouwens).

(En ik heb ze ook nooit met zwarte panties aan, bedenk ik nu. Ik vind die matte kleur rood echt niet mooi bij zwart. Beetje hetzelfde als mat-bruine laarzen, dat vind ik ook lelijk met zwart, dat contrasteert zo hard.)
Am Yisrael Chai!
quote:Iwannalive schreef op 19 september 2010 @ 20:19:

[...]

Toch kan je ook zulke laarzen dragen zonder dat het ordinair is.Kom maar op met een plaatje dan, vooralsnog zeg ik on-mo-ge-lijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Ieuw. Je punt is duidelijk.
Al beter

Ow hemeltje 2Italy!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Van deze stijl hou ik.

Rode jurk en dan rode laarzen. Vooral omdat het stoere laarzen zijn kan het goed. Sexy en stoer. Verder geen tierlantijntjes, rood vraagt al genoeg aandacht.

quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:30:

Al beter

[afbeelding]Mooi maar dat is niet rood rood.
quote:Aubrey schreef op 19 september 2010 @ 20:30:

[...]

Ieuw. Je punt is duidelijk. De laatste is wel leuk voor een thema met carnaval!
quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat vind ik wel heeel mooie laarzen trouwens.
quote:Celeone schreef op 19 september 2010 @ 20:25:

Maar vinden jullie de laarzen echt zo anders dan anders? Ik helemaal niet, eigenlijk. En ik vind ze ook niet mooi of stijlvol. Ik zie dan zo'n gekortwiekte schoolpleinmoeder voor me, die eigenlijk nét niet op hakken kan lopen. Ik vind het eerste paar van Enn vele malen mooier.Jemig, zei ik eerste paar? Die vind ik juist spuuglelijk.
quote:Iwannalive schreef op 19 september 2010 @ 20:31:

Van deze stijl hou ik.

Rode jurk en dan rode laarzen. Vooral omdat het stoere laarzen zijn kan het goed. Sexy en stoer. Verder geen tierlantijntjes, rood vraagt al genoeg aandacht.

[afbeelding]
quote:nouschi schreef op 19 september 2010 @ 20:31:

[...]

Mooi maar dat is niet rood rood.ff het rood van druifje bij verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven