Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

zondag 19 september 2010 om 16:10
Ik sta op een nagellakdieet omdat ik wil sparen en als ik me niet inhou er zo 50¤ per maand naar nagellak gaat. Ik kan het namelijk niet bij eentje houden
Bovendien mag ik voorlopig niet mijn vingernagels lakken ivm werk, dus dan is de lol er ook wel deels vanaf, hoewel teennagels ook leuk zijn hoor. Maar ik heb nog zoveel staan die ik nog nooit gedragen heb, dat ik nog wel een tijdje zoet ben ....
Bovendien mag ik voorlopig niet mijn vingernagels lakken ivm werk, dus dan is de lol er ook wel deels vanaf, hoewel teennagels ook leuk zijn hoor. Maar ik heb nog zoveel staan die ik nog nooit gedragen heb, dat ik nog wel een tijdje zoet ben ....

zondag 19 september 2010 om 16:16
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 16:12:
Da's balen Wintermuts
Hoezo voorlopig?
Mag het straks wel weer dan?Als ik straks alles heb geprobeerd en ik heb weer een fase van mijn werk waarbij ik wel weer lak kan dragen (ja, mysterieuze baan ) dan doe ik dat weer. Maar misschien dat ik ook wel besluit te sparen en dat de lol ervan af is. Had vooral een kooplust toen ik was gestopt met nagelbijten en dan is het leuk om je nagels extra aandacht et geven. Nu zijn niet afgekloven nagels normaal geworden inmiddels, maar moeten ze wel blanco zijn.
Da's balen Wintermuts
Hoezo voorlopig?
Mag het straks wel weer dan?Als ik straks alles heb geprobeerd en ik heb weer een fase van mijn werk waarbij ik wel weer lak kan dragen (ja, mysterieuze baan ) dan doe ik dat weer. Maar misschien dat ik ook wel besluit te sparen en dat de lol ervan af is. Had vooral een kooplust toen ik was gestopt met nagelbijten en dan is het leuk om je nagels extra aandacht et geven. Nu zijn niet afgekloven nagels normaal geworden inmiddels, maar moeten ze wel blanco zijn.
zondag 19 september 2010 om 21:41
Ik ben weer bijgelezen en heb heel wat plaatjes voorbij zien komen. Ik vind de grijze nagellakken wel apart. Ik bezit een zilveren, maar donkergrijs heb ik nog niet.
Ik ben "kaal" vandaag en morgen ook. Van de week kijk ik wel weer naar een lakje, afhankelijk van de outfit.
Zou je je nagels eigenlijk niet af en toe moeten "luchten, bijkomen, rusten" of hoe dat ook heet?
Ik ben "kaal" vandaag en morgen ook. Van de week kijk ik wel weer naar een lakje, afhankelijk van de outfit.
Zou je je nagels eigenlijk niet af en toe moeten "luchten, bijkomen, rusten" of hoe dat ook heet?

maandag 20 september 2010 om 09:01
Ooooh sorry, sorry, sorry, ik hoorde jullie niet roepen gister!!!! Eyeko heeft heeeeeeelemaal geen verzendkosten binnen Europa. Ik vind het een superleuke winkel. Lakken zijn mooi, flesjes enorm schattig. Op-/aanbrengen vond ik minder, maar het resultaat heft dat weer op. Ik had alles vrij snel in huis, weet niet precies hoe lang meer.
Ik wil graag All the Pinks, maarja....nagellakdieet duurt nog altijd voort.
Zwup, die wishlist van jou op pagina 76 Mooie grijs heb je op ook, ik ken het merk niet, zal nog eens kijken bij de douglas. Die Sparkle-iscious van de Burlesque Collectie
Elle, handg zo'n repair setje! Fijn dat het werkt. Is dat van Essence of een ander merk? Mijn nagelriemolie is bijna, bijna op, dan ga ik voor Lemony Flutter!
Wintermuts, ik ga ook die cuticle remover van Nfu Oh proberen. Maar eerst deze opmaken (zal wel even gaan duren helaas.) Ik ben trouwens samen met jou op hetzelfde dieet, helaas, helaas - er komen zoveel mooie lakjes voorbij!
Mantelpakjes, ben benieuwd naar je wieltjes als je gelakt hebt. Maak je foto's? Mooie kleuren heb je besteld!
Veronique, ik denk dat het wel goed is om je nagels te laten luchten/bijkomen/rusten tussen het lakken door. Even goed verzorgen in die tijd ook. Ik kan het alleen vaak niet laten om toch na een paar dagen te lakken
Bij mij gaat Meet Me At Coral Island er vandaag of morgen weer af. Weet niet wat ik dan ga doen, ik denk of weer een French of de Vendetta van Chanel.
Vendetta
Ik wil graag All the Pinks, maarja....nagellakdieet duurt nog altijd voort.
Zwup, die wishlist van jou op pagina 76 Mooie grijs heb je op ook, ik ken het merk niet, zal nog eens kijken bij de douglas. Die Sparkle-iscious van de Burlesque Collectie
Elle, handg zo'n repair setje! Fijn dat het werkt. Is dat van Essence of een ander merk? Mijn nagelriemolie is bijna, bijna op, dan ga ik voor Lemony Flutter!
Wintermuts, ik ga ook die cuticle remover van Nfu Oh proberen. Maar eerst deze opmaken (zal wel even gaan duren helaas.) Ik ben trouwens samen met jou op hetzelfde dieet, helaas, helaas - er komen zoveel mooie lakjes voorbij!
Mantelpakjes, ben benieuwd naar je wieltjes als je gelakt hebt. Maak je foto's? Mooie kleuren heb je besteld!
Veronique, ik denk dat het wel goed is om je nagels te laten luchten/bijkomen/rusten tussen het lakken door. Even goed verzorgen in die tijd ook. Ik kan het alleen vaak niet laten om toch na een paar dagen te lakken
Bij mij gaat Meet Me At Coral Island er vandaag of morgen weer af. Weet niet wat ik dan ga doen, ik denk of weer een French of de Vendetta van Chanel.
Vendetta