Minnaressen deel 36
donderdag 19 juli 2007 om 18:01
Feeks Rosa wil je ervan overtuigen da je ergens in geloofd wat ook mss. wel zo is/kan zijn maar hij blijft schipperen tussen jou en zijn vrouw.Je hebt er zelf achtyer te komen of je hier uiteindeljk gelukkig van word.Ik betwijfel het zeer.Ik word er doodongelukkig van, van zijn liefde voor mij die hij me nog steeds blijft verkondigen als hij de kans ziet en neemt wanneer hij me tegenkomt.
Maar je bent mij niet.Als jij er okee bij voet nogmaals wie zijn wij om te oordelen.*;
Maar je bent mij niet.Als jij er okee bij voet nogmaals wie zijn wij om te oordelen.*;
donderdag 19 juli 2007 om 18:49
hallo, ik ben ik ook weer even. Het valt me wel op dat er veel overdag gepost wordt, maar dan ben ik aan het werk en ook 's avonds heb ik niet altijd tijd. Ik wil nog wel even zeggen dat het niet mijn bedoeling was om allerlei verwijten over me heen te krijgen, ik wilde eigenlijk praten met lotgenoten. En ik weet 10 jaar is lang, maar ik lees ook verhalen van 1,2, 5 en ja dan ga je soms door tot 10 jaar. Er zijn reacties van; weet je wel wat je gemist hebt? ik zeg dan niet zoveel. Ik heb geen behoefte aan kinderen (weet niet eens of het wel gelukt zou zijn), heb een heerlijk appartement gekocht (is helemaal van mij), heb een hele leuke, drukke baan, fijne vrienden en vriendinnen en een lieve familie.
Omdat hij heel vaak bij mij is, bij mij eet, met mij op stap gaat, naar feesten enz., zelfs op vakantie en ik daarnaast lekker mijn eigen gang kan gaan heeft het zo lang kunnen duren. En natuurlijk omdat ik van hem hou en ik zeker weet dat hij ook mij houdt. Alleen nu blijkt dat zijn leugens veel dieper zijn dan ik had kunnen denken, vandaar dat ik mijn hart wilde luchten.
Omdat hij heel vaak bij mij is, bij mij eet, met mij op stap gaat, naar feesten enz., zelfs op vakantie en ik daarnaast lekker mijn eigen gang kan gaan heeft het zo lang kunnen duren. En natuurlijk omdat ik van hem hou en ik zeker weet dat hij ook mij houdt. Alleen nu blijkt dat zijn leugens veel dieper zijn dan ik had kunnen denken, vandaar dat ik mijn hart wilde luchten.
donderdag 19 juli 2007 om 19:59
Feeks schreef:
>Het feit dat dit niet respectvol naar zn vrouw is, tja, daar sta ik buiten.>
Daar sta jij helemaal niet buiten. Jij hebt nl iets met een man die zijn vrouw dus zo bejegend. Dat zegt dus iets over hem. En jij zou je dat beter wel aantrekken omdat jij met hem verder wil en jij daar (ipv zijn vrouw) dus mee te maken krijgt mochten jullie bij elkaar komen.
Maar als dat jou niet interesseert, whatever...
Daar sta jij helemaal niet buiten. Jij hebt nl iets met een man die zijn vrouw dus zo bejegend. Dat zegt dus iets over hem. En jij zou je dat beter wel aantrekken omdat jij met hem verder wil en jij daar (ipv zijn vrouw) dus mee te maken krijgt mochten jullie bij elkaar komen.
donderdag 19 juli 2007 om 20:25
Tja, dat heeft uiteindelijk elke minnares, dat ze door een relatie te hebben met gm, meewerkt aan het bedrog naar zijn vrouw. Dus dat hij respectloos naar haar is.
Of hij nu resprectloos is door het met zijn vriendin in het echtelijke bed te doen, door haar te vragen naar het vakantie adres te komen, uiteindelijk komt het er neer dat hij vreemd gaat, tegen de afspraken in en haar voorliegt.
Ik vind het ergens een beetje hypocriet om het dan te gaan hebben over resprectloos en wat dan echt erg en respectloos is. Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer en hebben alle minnaressen hier mee te maken gehad.
Zoiets als respectvol vreemd gaan bestaat volgens mij niet.
Of hij nu resprectloos is door het met zijn vriendin in het echtelijke bed te doen, door haar te vragen naar het vakantie adres te komen, uiteindelijk komt het er neer dat hij vreemd gaat, tegen de afspraken in en haar voorliegt.
Ik vind het ergens een beetje hypocriet om het dan te gaan hebben over resprectloos en wat dan echt erg en respectloos is. Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer en hebben alle minnaressen hier mee te maken gehad.
Zoiets als respectvol vreemd gaan bestaat volgens mij niet.
donderdag 19 juli 2007 om 20:27
quote:
Feeks schreef:
Dat was voor jou toen toch ook geen reden om af te haken SLI, of heb ik dat nou verkeerd onthouden?
Feeks schreef:
Dat was voor jou toen toch ook geen reden om af te haken SLI, of heb ik dat nou verkeerd onthouden?
donderdag 19 juli 2007 om 20:36
quote:Zoiets als respectvol vreemd gaan bestaat volgens mij niet.Hahahahaha nee Raffaella dát bestaat idd. niet.Tenzij je een open relatie hebt en beide er geen probleem van ondervinden dan.En klopt hoor vreemdgaan is vreemdgaan in welke vorm je dat doet je doet er uiteindelijk gewoon aan mee.
Ik hoor GM nog zeggen,(eind vorigjaar was dat) uit respect voor zijn vrouw honereert hij haar wens>>Zij wilde niets weten meer over hem en mij.Of hij doorging of niet whatever,zolang hij haar er maar niet mee zou belasten,want dan kon hij vertrekken.Dát noemt hij tot op heden respect tonen.Wat een hard gelag.Vreselijk heb hem ervan trachten te overtuigen niets geholpen toen trok ik de stekker eruit.En dat geeft me ondanks gemis enorm veel rust en uiteindelijk slijt het gemis.
Ik hoor GM nog zeggen,(eind vorigjaar was dat) uit respect voor zijn vrouw honereert hij haar wens>>Zij wilde niets weten meer over hem en mij.Of hij doorging of niet whatever,zolang hij haar er maar niet mee zou belasten,want dan kon hij vertrekken.Dát noemt hij tot op heden respect tonen.Wat een hard gelag.Vreselijk heb hem ervan trachten te overtuigen niets geholpen toen trok ik de stekker eruit.En dat geeft me ondanks gemis enorm veel rust en uiteindelijk slijt het gemis.
donderdag 19 juli 2007 om 20:57
quote:
quote: SLI reageerde
Feeks schreef:
Ik weet niet wat je onthouden hebt Rafaella. Waar je het dus over hebt.
Ik weet dat ik niet alles heb gepikt en in zo'n situatie ook niet mee zou zijn gegaan maar daar gaat het mij niet om.
Ik heb het over Feeks en wat zij schrijft.
Maar je hebt gelijk. Het is allemaal respectloos naar de vrouw toe maar er zitten mi wel gradaties in. En dat zegt net iets meer voor mijn gevoel.
Het gaat mij er ook niet om hoe fout de één of de ander is. Het ging mij er om dat Feeks tijdens hún vakantie in een hotel op de zijlijn mag staan en dat ook nog prima vind?!
Maar goed. Misschien denk ik hier gewoon anders over.
Laat maar gaan.
quote: SLI reageerde
Feeks schreef:
Ik weet niet wat je onthouden hebt Rafaella. Waar je het dus over hebt.
Ik weet dat ik niet alles heb gepikt en in zo'n situatie ook niet mee zou zijn gegaan maar daar gaat het mij niet om.
Ik heb het over Feeks en wat zij schrijft.
Maar je hebt gelijk. Het is allemaal respectloos naar de vrouw toe maar er zitten mi wel gradaties in. En dat zegt net iets meer voor mijn gevoel.
Het gaat mij er ook niet om hoe fout de één of de ander is. Het ging mij er om dat Feeks tijdens hún vakantie in een hotel op de zijlijn mag staan en dat ook nog prima vind?!
Maar goed. Misschien denk ik hier gewoon anders over.
Laat maar gaan.
donderdag 19 juli 2007 om 21:06
Sli nergens om hoor maar soms denk ik dat jij geluk hebt gehad vwb. GM die je ECHT met rust liet.Je kan nu van alles gaan zeggen maar gestel het was doorgegaan dan weet je niet in hoevere je mee zou gaan in gm's straatje.
Beetje gemakkelijk en afzijdig houden op deze manier m.i.Ondanks dat je esoluut geweigerd zou hebben dan nog.
Je bent de dans ontsprongen op verzoek van GM.
Beetje gemakkelijk en afzijdig houden op deze manier m.i.Ondanks dat je esoluut geweigerd zou hebben dan nog.
donderdag 19 juli 2007 om 21:44
Wat ik heb onthouden SLI, is dat jij onwijs gek was op je vriend, dat hij ook niet zomaar uit je systeem is. Dat jij, toen in ieder geval, ook dacht dat hij erg gek op jou was.
Dat hoe hij met zijn vrouw omging, jou niet in jouw gevoelens voor hem belette. Volgens mij, maar daar twijfel ik aan, heb je zelfs gehoopt dat hij toch met jou verder zou gaan.
Volgens mij heeft Feeks helemaal niets aan die oordelen, wij voelen niet wat zij voelt, wij zijn er niet bij.
Kan het ermee te maken hebben, dat jij jouw situatie achteraf anders ervaart dan op dat moment zelf?
Dat hoe hij met zijn vrouw omging, jou niet in jouw gevoelens voor hem belette. Volgens mij, maar daar twijfel ik aan, heb je zelfs gehoopt dat hij toch met jou verder zou gaan.
Volgens mij heeft Feeks helemaal niets aan die oordelen, wij voelen niet wat zij voelt, wij zijn er niet bij.
Kan het ermee te maken hebben, dat jij jouw situatie achteraf anders ervaart dan op dat moment zelf?
donderdag 19 juli 2007 om 21:52
quote:Sli
nergens om hoor maar soms denk ik dat jij geluk hebt gehad vwb. GM die
je ECHT met rust liet.
Sorry hoor maar dit haal je telkens aan als er iets is waar ik anders
over denk of wat ik anders zou hebben gedaan en ik zie echt niet in wat het een met het ander te maken heeft.
Je kan nu van alles gaan zeggen ja, mag het? wat fijn zeg. maar gestel (gestel is geen woord) het
was doorgegaan dan weet je niet in hoeverre je mee zou gaan in gm's
straatje.
Dat weet ik wel degelijk. Niet zover. Dat deed ik namelijk ook niet toen we nog heftig aan waren.
Beetje gemakkelijk en afzijdig houden op deze manier m.i. Wat bedoel je hier nou mee??
Ondanks dat je resoluut geweigerd zou hebben dan nog.
Pardon? Ik ben ontsprongen wat ik zelf wilde ontspringen. Of heb ik niet zelf die knop omgedraaid?
En ik mis wat ik niet wil missen maar daar gaat het helemaal niet om.
Waarom gaat het hier nu over mij?
Ten overvloede wil ik even vermelden dat ik nu idd geirriteerd ben.
nergens om hoor maar soms denk ik dat jij geluk hebt gehad vwb. GM die
je ECHT met rust liet.
Sorry hoor maar dit haal je telkens aan als er iets is waar ik anders
over denk of wat ik anders zou hebben gedaan en ik zie echt niet in wat het een met het ander te maken heeft.
Je kan nu van alles gaan zeggen ja, mag het? wat fijn zeg. maar gestel (gestel is geen woord) het
was doorgegaan dan weet je niet in hoeverre je mee zou gaan in gm's
straatje.
Dat weet ik wel degelijk. Niet zover. Dat deed ik namelijk ook niet toen we nog heftig aan waren.
Beetje gemakkelijk en afzijdig houden op deze manier m.i. Wat bedoel je hier nou mee??
Ondanks dat je resoluut geweigerd zou hebben dan nog.
Pardon? Ik ben ontsprongen wat ik zelf wilde ontspringen. Of heb ik niet zelf die knop omgedraaid?
En ik mis wat ik niet wil missen maar daar gaat het helemaal niet om.
Waarom gaat het hier nu over mij?
Ten overvloede wil ik even vermelden dat ik nu idd geirriteerd ben.

donderdag 19 juli 2007 om 22:05
quote:Wat ik heb onthouden SLI, is dat jij onwijs gek was op je vriend, dat hij ook niet zomaar uit je systeem is. Dat jij, toen in ieder geval, ook dacht dat hij erg gek op jou was. Dat heb je goed onthouden
Dat hoe hij met zijn vrouw omging, jou niet in jouw gevoelens voor hem belette.
Dat heb je ook goed onthouden.
Volgens mij, maar daar twijfel ik aan, heb je zelfs gehoopt dat hij toch met jou verder zou gaan. Niet helemaal onthouden dus maar dat klopt ook.
Jullie begrijpen mijn punt helemaal niet. Het is niet mijn bedoeling te oordelen oid. Ik wilde Feeks alleen proberen ietsie wakker te schudden wb die actie. Maar nogmaals. laat maar gaan!!! Ik ben blijkbaar niet te begrijpen.
Nee. Ik heb toen we nog vet aan waren ook dingen geweigerd die mij niet aanstonden.
Daarom reageerde ik op Feeks haar actie.
En ipdv gaat het nu over mij en ik ben alles behalve interessant nu. Tabee.
Dat hoe hij met zijn vrouw omging, jou niet in jouw gevoelens voor hem belette.
Dat heb je ook goed onthouden.
Volgens mij, maar daar twijfel ik aan, heb je zelfs gehoopt dat hij toch met jou verder zou gaan. Niet helemaal onthouden dus maar dat klopt ook.
Jullie begrijpen mijn punt helemaal niet. Het is niet mijn bedoeling te oordelen oid. Ik wilde Feeks alleen proberen ietsie wakker te schudden wb die actie. Maar nogmaals. laat maar gaan!!! Ik ben blijkbaar niet te begrijpen.
Nee. Ik heb toen we nog vet aan waren ook dingen geweigerd die mij niet aanstonden.
Daarom reageerde ik op Feeks haar actie.
En ipdv gaat het nu over mij en ik ben alles behalve interessant nu. Tabee.
donderdag 19 juli 2007 om 22:11
Ik snap wel dat je feeks wakker wilde schudden, maar ik zeg daarbij; je reageert vanuit je eigen referentie kader. Zij heeft er msch wel een heel ander gevoel bij, dan zielig langs de zijlijn te moeten wachten.
Maar wat scheelt eraan, SLI, dat jij totaal niet intressant bent?
Als je geen zin meer hebt om te antwoorden; tot later en nog een fijne avond. :R
Als je geen zin meer hebt om te antwoorden; tot later en nog een fijne avond. :R
donderdag 19 juli 2007 om 23:05
quote:
Maarre Feeks, wat voor gevoel heb jij er nu zelf bij, dat je gm graag wilt dat je naar zijn vakantie adres komt? Of wat is volgens jou de gedachte erachter?
SLI, je had het niet zo bedoeld, maar ik heb erg gelachen om je stukje aan Face.
Ik weet dat hij me daar wil omdat hij weet dat hij me gaat missen, dit niet wil en ook (maar dat denk ik zelf) dat hij bang is dat ik me in die 3 weken in de armen cq. bed van een ander stort.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik het heel lief vind hoe sommigen on my behalf reageren*;
Maarre Feeks, wat voor gevoel heb jij er nu zelf bij, dat je gm graag wilt dat je naar zijn vakantie adres komt? Of wat is volgens jou de gedachte erachter?

Ik weet dat hij me daar wil omdat hij weet dat hij me gaat missen, dit niet wil en ook (maar dat denk ik zelf) dat hij bang is dat ik me in die 3 weken in de armen cq. bed van een ander stort.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik het heel lief vind hoe sommigen on my behalf reageren*;
donderdag 19 juli 2007 om 23:35
quote:
quote: rafaella reageerde
SLI, je had het niet zo bedoeld, maar ik heb erg gelachen om je stukje aan Face.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik het heel lief vind hoe sommigen on my behalf reageren*; Ik begrijp niet dat er enigszins fel op de reactie van SLI gereageerd wordt. Ook bij mij gaan de nekharen overeind staan van de posts van Feeks. Niets negatief bedoeld naar jou toe feeks maar ik vind het van je GM helemaal niet 'lief' dat hij jou bij zich wil hebben tijdens zijn bona-gezin vakantie. Ik vind het zeer egoïstisch en respectloos naar zijn vrouw toe én naar jou toe dat hij er uberhaupt over na wil denken jou die kant op te halen!
Ik ben het met SLI eens. Respectvol vreemdgaan kan niet maar er zijn vele gradaties van (gebrek aan) respect!
quote: rafaella reageerde

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het heel lief vind hoe sommigen on my behalf reageren*; Ik begrijp niet dat er enigszins fel op de reactie van SLI gereageerd wordt. Ook bij mij gaan de nekharen overeind staan van de posts van Feeks. Niets negatief bedoeld naar jou toe feeks maar ik vind het van je GM helemaal niet 'lief' dat hij jou bij zich wil hebben tijdens zijn bona-gezin vakantie. Ik vind het zeer egoïstisch en respectloos naar zijn vrouw toe én naar jou toe dat hij er uberhaupt over na wil denken jou die kant op te halen!
Ik ben het met SLI eens. Respectvol vreemdgaan kan niet maar er zijn vele gradaties van (gebrek aan) respect!
vrijdag 20 juli 2007 om 00:31
vrijdag 20 juli 2007 om 01:21
quote:Ik snap wel dat je feeks wakker wilde schudden, maar ik zeg daarbij; je reageert vanuit je eigen referentie kader. Zij heeft er msch wel een heel ander gevoel bij, dan zielig langs de zijlijn te moeten wachten. Juist, dat heeft ze duidelijk en juist dat kan ik niet begrijpen. En dat komt omdat ik niet vind dat zij zichzelf op die manier goed behandeld.
Ik ben megainteressant Rafaella, maar niet in deze. Het ging nl over die actie en jij en Face draaiden het om naar mij en dat doet er nu even niet toe. That's all.
Slaap lekker!!
Ik ben megainteressant Rafaella, maar niet in deze. Het ging nl over die actie en jij en Face draaiden het om naar mij en dat doet er nu even niet toe. That's all.
Slaap lekker!!
vrijdag 20 juli 2007 om 06:53
Sli ik draai niets om,ik geef gewoon aan hoe het mss. was gegaan bij mocht het door zijn gegaan.En ja ik weet dat je op je strepen stond toen al en nog had gedaan was het doorgegaan.
Met makkelijk/afzijdig houden bedoel ik mee dat het niet doorging en het makkelijk is om nu te zeggen hoe en wat er gebeurd zou zijn.Ondanks je standpunten tov. wel/niet meegaan in bepaalde dingen vwb. je relatie toen.
Je hebt idd. zelf de knop omgedraaid en GM liet je ook meteen met rust in die zin de dans ontsprongen.Je begrijpt mij niet Sli.Je zegt alsmaar dat jij niet begrepen word.
Het een heeft mss. idd. niets met het ander te maken.Begrijp niet waarom je zo fel reageert eigenlijks.En geirriteerd bent.Ik doel nergens op en je voelt je aangevallen lijkt wel omdat he nu inenen over jou gaat.
Het gaat niet alleen over jou maar om hoe je reaageerd op Feeks terwil je zelf ook een en ander toch wel gedaan hebt toendertijd waarva je nu zegt jeetje hoe kon ik.iets?Nouja het komt niet over blijkbaar.Jammer.
Raffaella waarom had je te lachen om Sli's stukje naar mij?Ben nieuwschierig.
Met makkelijk/afzijdig houden bedoel ik mee dat het niet doorging en het makkelijk is om nu te zeggen hoe en wat er gebeurd zou zijn.Ondanks je standpunten tov. wel/niet meegaan in bepaalde dingen vwb. je relatie toen.
Je hebt idd. zelf de knop omgedraaid en GM liet je ook meteen met rust in die zin de dans ontsprongen.Je begrijpt mij niet Sli.Je zegt alsmaar dat jij niet begrepen word.
Het een heeft mss. idd. niets met het ander te maken.Begrijp niet waarom je zo fel reageert eigenlijks.En geirriteerd bent.Ik doel nergens op en je voelt je aangevallen lijkt wel omdat he nu inenen over jou gaat.
Het gaat niet alleen over jou maar om hoe je reaageerd op Feeks terwil je zelf ook een en ander toch wel gedaan hebt toendertijd waarva je nu zegt jeetje hoe kon ik.iets?Nouja het komt niet over blijkbaar.Jammer.
Raffaella waarom had je te lachen om Sli's stukje naar mij?Ben nieuwschierig.

vrijdag 20 juli 2007 om 06:56
quote:
Ben het ook eens met Sli,ik reageerde nl. ook op een manier die ik zo ervaren heb en niet in mee kon gaan zo GM graag zou willen.Zie posting van lang w-end weg en hij komt mij opzoeken tussentijds.
Ben het ook eens met Sli,ik reageerde nl. ook op een manier die ik zo ervaren heb en niet in mee kon gaan zo GM graag zou willen.Zie posting van lang w-end weg en hij komt mij opzoeken tussentijds.

vrijdag 20 juli 2007 om 07:27
Ik leg ff uit wat er mis ging. Ik zat gisteren achter een andere, langzamere computer die op de eerste pagina van het topic bleef hangen. Daar waren reacties van MV en Fleurtje. Ik had niet goed gekeken en dacht dat het recent was. Toen het ding eindelijk eens goed ging werken, zag ik dat ik op oude postings had gereageerd. Maar ik blijf nog steeds bij de strekking Feeks, als je dit gelooft, dan geloof je ook dat sprookjes in de Efteling waar gebeurd zijn.
En nee, ik rel niet. Ik ben ervaringsdeskundige die ook jarenlang aan het lijntje is gehouden.
En nee, ik rel niet. Ik ben ervaringsdeskundige die ook jarenlang aan het lijntje is gehouden.
vrijdag 20 juli 2007 om 07:36
Lieve feeks, het is niet respectvol naar jou toe om vlakbij in de wacht te zitten zodat meneer als tie jeuk heeft jou achter de hand heeft, ik begrijp echt wel dat je dat had gedaan omdat je van hem houd en hem niet zo lang wil missen maar als je het nuchter bekijkt is het natuurlijk hartstikke krom,zou je daar wel mee om kunnen gaan dat hij de meeste tijd bij zijn gezin is en jij in je eentje wachtend op een vrij minuutje?
@puk, hoe gaat het nou? heb je mijn msn al?
@face,je bent een schatje!!
*;
@puk, hoe gaat het nou? heb je mijn msn al?
@face,je bent een schatje!!
*;