Mode & Beauty alle pijlers

Blonderen..

20-09-2010 17:48 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Ik moet vandaag iemand blonderen.. Maar ik zou echt niet meer weten hoe het moet.. Het mengen dan.. Ik weet de verhoudingen niet meer.. Kan iemand mij helpen.. Alvast heeeeel erg bedankt..
Oh oh...ik hou mn hart vast voor diegene!
Niet doen dan dus!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eh,niet doen? Of koop een pakje uit de winkel waar alles kant en klaar in zit.
Wat dacht je om niet te gaan blonderen?

Maar het over te laten aan iemand die weet wat hij doet?

Ook lullig om persoon in kwestie even voor lul te laten lopen...
Het gras aan de overkant is niet groen.
grapje
Zo moeilijk is blonderen niet hoor als je de juiste verhoudingen weet Ik zou even googlen Supermouke! Ik weet de verhoudingen ook niet (meer) uit m'n hoofd.
Nou bedankt.. :( ik zeg het een beetje verkeerd.. ik moet highlights blonderen.. Dus niet alle hare.. ;)

Sorry!

Succes (ook voor degene die geblondeerd moet worden)
quote:tandpasta schreef op 20 september 2010 @ 17:56:

Zo moeilijk is blonderen niet hoor als je de juiste verhoudingen weet Ik zou even googlen Supermouke! Ik weet de verhoudingen ook niet (meer) uit m'n hoofd.Ik heb al heel wat zitten google maar kan het ook niet vinden.. :(
Ik wilde hier een hele instructie gaan typen.

Bij nader inzien doe ik het toch maar niet Zometeen ben ik het nog schuld ook....
Ja, dat vind ik echt.
Highlights?

Nou ja, zelf weten, maar volgens mij is de luipaard-look uit dit jaar....
Ja, dat vind ik echt.
Kun je je studieboeken er niet even op na slaan?
quote:Saaar schreef op 20 september 2010 @ 18:02:

Ik wilde hier een hele instructie gaan typen.

Bij nader inzien doe ik het toch maar niet Zometeen ben ik het nog schuld ook....Ik heb alleen de verhouding nodig van de waterstof en de blondeerpoeder.. de rest weet ik wel..
Tja, op eigen risico... welke spullen heb je? Als je gebruik maakt van waterstofperoxide (hoeveel procent?) en blondeerpoeder, dan is de verhouding 1 op 1. Het papje moet eruit zien als yoghurt..
Ja ja...

Welk percentage gebruik je?
Ja, dat vind ik echt.
quote:Stephanietje schreef op 20 september 2010 @ 18:06:

Tja, op eigen risico... welke spullen heb je? Als je gebruik maakt van waterstofperoxide (hoeveel procent?) en blondeerpoeder, dan is de verhouding 1 op 1. Het papje moet eruit zien als yoghurt..1 op 1 haal je dan vaak niet, dan moet je vaak iets meer waterstofperoxide nemen dan poeder.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Stephanietje schreef op 20 september 2010 @ 18:06:

Tja, op eigen risico... welke spullen heb je? Als je gebruik maakt van waterstofperoxide (hoeveel procent?) en blondeerpoeder, dan is de verhouding 1 op 1. Het papje moet eruit zien als yoghurt..Ik heb 6 en 12 % thuis staat.. Thanks voor je antwoord..
Dus, bij deze je uitleg.

Kom je straks nog even vertellen hoe het is geworden?
Ja, dat vind ik echt.
Geen 12%, alsjeblieft niet!
Ja, dat vind ik echt.
12 % was ik ookniet vanplan.. Tuurlijk kom ik het ff vertellen.. bedankt voor jullie antwoorden.
spannend! veel succes... ik check zo ook even weer of je er een blije blondine van hebt gemaakt...
Haha!
quote:Saaar schreef op 20 september 2010 @ 18:04:

Highlights?

Nou ja, zelf weten, maar volgens mij is de luipaard-look uit dit jaar....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Saaar schreef op 20 september 2010 @ 18:07:

[...]

1 op 1 haal je dan vaak niet, dan moet je vaak iets meer waterstofperoxide nemen dan poeder.Je hebt de luipaardlook wel zelf gehad dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven