Fulltime en dochter van 11

20-09-2010 11:26 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik wil jullie ven wat voorleggen.

Ik vraag expliciet niet naar VERoordelingen maar graag positieve of negatieve feedback.

Volgende gaat hoogst waarschijnlijk gebeuren.

Sinds ruim een half jaar ben ik alleen. Ex en ik zijn bezig met de omgangsregeling en die wil niet echt vlotten. Maar dat even ter zijde.

Ik wil heel graag weer aan het werk en kan de baan van mijn leven krijgen.Ik hoor dat deze week maar via inside info weet ik dat er een heel grote kans is dat ik de juiste ben voor de plek.

Een fulltime baan welliswaar maar echt mijn hart gaat er naar uit.

Nu mijn enige dilemma.

Mijn dochter is bijna 11 en zal dan 5 dagen per week naar de bso moeten. Ik ben nog in onderhandeling met een oma voor 2 dagen bso bij haar maar dat hoor ik nog.

Wat zijn de gevolgen voor haar??????

Zal zij schade oplopen???

Ik heb het uiteraard met haar erover gehad en ze weet dat het niet anders kan. Maar om alles te gaan bekostigen hier thuis zal ik echt veel moeten werken. En ja, dan het liefst in deze functie waar ik echt mijn ei in kwijt kan.

Tenslotte moet ik nog 20 jaar werken en mijn meisje hoeft nog maar 2 jaar lagere school.

Snappen jullie het een beetje??
Foobs, wat fijn dat je voor de baan gaat. Hopelijk krijg je 'm ook

Zoonlief, intussen 8 jaar, gaat ook iedere dag naar de BSO. Bevalt prima! Ze doen er genoeg leuke dingen, hij ermaakt zich er prima. Vaak als ik hem kom halen is het te vroeg en blijft hij daar nog om later zelf naar huis te komen.

Bij onze BSO is het mogelijk om een contract te tekenen dat kinderen bijv bij een vriendje gaan spelen maar dan om 5 uur terug naar de BSO gaan. Zo is er wel toezicht maar kan hij ook afspreken. Terug afspreken kan hier altijd in het weekend of in de schoolvakanties (dan ben ik vrij).

Misschien nog een handige tip: Kook in je weekenden voor een aantal dagen vooruit en stop het in de diepvries. Of kook voor 2 dagen en vries een portie in. Scheelt veel tijd

Laat je nog even weten wat het geworden is?
Ik laat het zeker weten...................allemaal blijven duimen voor me hoor!!!
IK HEB DE BAAN!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben echt zo gelukkig hiermee.

Mijn toekomst ziet er weer een stuk rooskleuriger uit.

Dank jullie dames voor de fijne woorden dat ik me niet schuldig hoef te gaan voelen en dat het me geen slechte mama maakt.
Gefeliciteerd!!
Nee duh natuurlijk maakt het jou geen slechte moeder als je gewoon in je eigen levensonderhoud kan voorzien.

Mijn dochter moet nog 4 worden en ze gaat eigenlijk elke werkdag naar de gastouder/oma/school. Ik vind dat een kind ook gewoon een aanvulling op je leven moet zijn en niet een invulling.

Ik snap best dat je beschikbaar wilt zijn en zo hoor maar eens wat afwisseling in beschikbaarheid zie ik totaal niet als een probleem. Zorgt bij mijn dochter dat ze ook een goede band op kan bouwen met andere mensen. En leert omgaan met andere regels.

Maar gefeliciteerd met de baan
Het Viva forum is papaja.
Tuurlijk ,gaan voor die droombaan. Je dochter is al 11 jaar hoor.

Die kan toch toch wel 2 x per week alleen thuis zijn na school. Dan bel je haar thuis op, ff kletsen . Ze zal ook wel regelmatig met vriendinnen spelen na school. En dan paar keer per week naar de BSO (vrijdag is het de rustigste dag daar!) of oma.

DOEN!

En na 1 jaar bij een werkgever kun je meestal part-time werken (bv 32 uur per week).
oh, lees net dat je de baan al hebt!!!! Gefeliciteerd!
Goed zo! Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd! Goed gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven