High Tea Noord Holland

20-09-2010 18:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok...reizen...mwah...of het helemaal goed staat hier? maar ik kon ook niet zo goed iets beters verzinnen.

En vanuit Drenthe naar Noord Holland is het eigenlijk ook wel een hele reis tenslotte.

Ik moet een uitje organiseren met een high tea. Iemand tips voor een goede high tea in de buurt van Schoorl/Alkmaar?

Alvast bedankt!
Ietsjes zuidelijker kun je in Haarlem bij Juffrouw Zonder Zorgen heel leuk hightea'en. Of moet het echt regio Alkmaar zijn?
Als je in die buurt ook lekker kunt fietsen, dan is iets zuidelijker ook een optie.
Laatst een high tea bij Brasserie in 't groen gehad. Wij waren zeer tevreden, prachtig uitzicht, en leuk fietsen daar ook.
In de omgeving van Hoorn kun je ook erg mooi fietsen (jammer dat de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen niet te begaan is) en in Hoorn zit aan de grote noord Gumbleton's Tearoom.

Super leuk tentje, waar echt een grote verzameling theepotten en kopjes op planken staan. En, de hapjes zijn ook echt heeeerlijk!!
gumbleton had ik gevonden, maar heeft helaas geen plek meer. :(
Theetuin in Zuiderwoude.
de viersprong schoorl

aan de voet van de klimduin

Anne en Max in Alkmaar!

en misschien: abby's in Alkmaar
quote:Star schreef op 20 september 2010 @ 18:48:

Theetuin in Zuiderwoude.

Wilde ik ook zeggen! Theetuin 't Einde heet het voluit. Prima als begin- of eindpunt voor fiets- en boottochtjes.

http://www.ttuin.nl/
Hof van Alkmaar, in -jawel- Alkmaar.

Kijk hier even op de website. Staan de verschillende soorten high tea die ze bieden inclusief de prijzen. Ik ben er meerdere malen geweest en zeker een aanrader. Als je met 4 of minder bent kun je in het torentje zitten. Betaal je wel iets meer, maar je zit lekker privé met heel mooi uitzicht!
quote:Yamuna schreef op 20 september 2010 @ 18:49:

de viersprong schoorl

aan de voet van de klimduin

[afbeelding]Ow daar is het zo leuk! Bij de klimduin dan die high tea nooit gehad daar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:marisje23 schreef op 20 september 2010 @ 18:43:

In de omgeving van Hoorn kun je ook erg mooi fietsen (jammer dat de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen niet te begaan is) en in Hoorn zit aan de grote noord Gumbleton's Tearoom.

Super leuk tentje, waar echt een grote verzameling theepotten en kopjes op planken staan. En, de hapjes zijn ook echt heeeerlijk!!

Is goed om te horen, daar ga ik volgende maand heen!

Hof van Alkmaar ben ik ook geweest, erg lekker.
De Bokkesprong in Groet is ook zeker een aanrader!

High Tea - De Bokkesprong
Theeater

deze is erg leuk, en er staan nog een heleboel op deze site in NH
Ma Brown in Haarlem!!

Jeetje, daar ga je rollend de deur uit...

Leuk om te combineren met fietsen in de Kennemerduinen bijvoorbeeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Creightons in Egmond Binnen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties, zo te lezen moeten we toch es wat vaker richting Noord Holland

We gaan dit maal tea-en aan de voet van het klimduin, ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven