Gaat hij vreemd?

21-09-2010 10:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn echtgenoot heeft voordat wij een relatie kregen het bed gedeeld met een getrouwde(!) collega. Inmiddels zijn wij getrouwd, 2 kinderen en hebben het goed samen.

Laatst las ik een paar smsjes van hem en kwam ik erachter dat hij nog stevig aan het flirten is met betreffende collega. Ik heb hem hiermee geconfronteerd, maar hij zei dat het allemaal niets te betekenen heeft en dat flirten moet kunnen.

Wat moet ik hier nu mee?
Wat is de aard van de sms-jes?

Ik vind het wel op het randje, om te flirten met een soort van ex, terwijl je zelf getrouwd bent.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je gevoel volgen! Je gevoel bedriegt je nooit. Als jij je ongemakkelijk voelt bij die sms-jes moet hij het laten. Voor jou.

Rot situatie trouwens. Sterkte!
Volg je hart. Dat klopt.
Een goed gesprek met hem aangaan lijkt me wel een aardig begin.
Als dat geflirt over jouw grenzen heen gaat, dan moet je dit met je man bespreken en hier duidelijke afspraken over maken. Ik kan me voorstellen dat jij het a) niet leuk vindt dat hij flirt en b) het niet leuk vindt dat hij dit soort contact onderhoudt met iemand waarmee hij ooit seks heeft gehad.

Je zult toch met hem moeten praten denk ik.
Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik zou het flirten al niet toestaan. Dat vind ik niet nodig. Mijn man flirt maar met mij, en anders niet.

Als hij een keer eenmalig flirt bij de bakker oid dan heb ik daar geen probleem mee, maar dit is een ex, waar hij het bed mee heeft gedeeld.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud van die sms'jes. Zelf zou ik er niet gecharmeerd van zijn als mijn vriend dat zou doen. Of hij ook echt vreemdgaat is een tweede, maar met dit ge'sms gaat hij al over jouw grenzen heen. Tijd voor een goed gesprek dus, lijkt me.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Als jij het te ver vind gaan, dan heeft hij dat te respecteren.

Vind dat soort smsjes ook niet nodig naar een ex.
Ben het wel met Maleficent eens, je hebt flirten en je hebt flirten... En dat hij nu nog steeds intens contact heeft met een getrouwde collega, terwijl hij zelf ook getrouwd is én hij heeft een verleden met haar. Het zou mij allemaal wat te dichtbij komen... Vind het ook raar dat de man van TO vindt dat dit moet kunnen. Hij zou toch moeten kunnen begrijpen dat het flirten juist met deze vrouw voor TO niet prettig is. Krijg het gevoel dat hij de grenzen van TO behoorlijk opzoekt.
quote:Maleficent schreef op 21 september 2010 @ 10:24:

Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn, maar ik zou het flirten al niet toestaan. Dat vind ik niet nodig. Mijn man flirt maar met mij, en anders niet.

Als hij een keer eenmalig flirt bij de bakker oid dan heb ik daar geen probleem mee, maar dit is een ex, waar hij het bed mee heeft gedeeld.

En bij de slager dan?

Nee flauw,ben het met je eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sms-contact van flirterige aard met een collega is ver over mijn grens in elk geval. Flirten kan leuk zijn, maar dan gebeurt het toevallig, in face-to-face situaties, een keertje bij de bakker, zoals Male zegt.

Iemand bewust mobiel flirterige berichtjes sturen, en dan ook nog een "ex" past echt niet binnen mijn idee van een fijne relatie.

Maar ik begrijp dat hij jou een zeur vindt? Fijne vent.
quote:Maleficent schreef op 21 september 2010 @ 10:24:

Eens met Maleficent.

Dat je onverwachts eens iemand tegenkomt waarmee je een spannend oogcontact hebt...vooruit. Zolang het daarbij blijft natuurlijk.

Maar je man en collega hebben een verleden samen. Dit zou een afgesloten hoofdstuk moeten zijn. Hij heeft gekozen voor een relatie met jou. Hij zorgt er nu heel bewust voor dat de spanning tussen hem en deze collega blijft hangen. En ik moet eerlijk zeggen, dat als ze die spanning op blijven zoeken en dat deze dus aanwezig blijft tussen hen terwijl ze al een seksueel verleden hebben, dat ik de kans niet uitsluit dat er meer aan de hand is.

Vertrouw inderdaad op je gevoel. Stel heel duidelijk je grenzen en leg uit waarom je die grenzen stelt. Dat het niet de bedoeling is dat jullie relatie ten onder gaat omdat hij het verleden niet af kan sluiten.
Had jij al het gevoel dat er iets aan de hand is, dat je SMS-jes van hem leest?

Verder: eens met de rest. Flirten met een ex is een no-no.
Ik vind flirterige smsjes sturen naar je ex al een soort vreemdgaan, in iedergeval is het zeker heel veel excuses waard.

Ik had hem denk ik wat aan gedaan als je hem daarmee confronteerd en dat hij dat dat moet kunnen.

Wow. Echt een Wow
Of het "moet kunnen" is aan jou....

Ik zou hem dat hééél duidelijk maken!
Misschien de rollen eens omdraaien en je man vragen wat hij ervan zou vinden als jij dat soort SMSjes verstuurt aan een ex... Meestal zijn ze dan wat minder coulant.

Ennuhh... wat is WoW? *blont*
quote:SuperCow schreef op 21 september 2010 @ 10:51:

Misschien de rollen eens omdraaien en je man vragen wat hij ervan zou vinden als jij dat soort SMSjes verstuurt aan een ex... Meestal zijn ze dan wat minder coulant.

Ennuhh... wat is WoW? *blont*

Wow is, gewoon "Woooooow!!!!!"

Niet een afkorting ofzo
quote:Michelle90 schreef op 21 september 2010 @ 10:56:

[...]

Niet een afkorting ofzo
Je leert iemand toch pas na een tijd echt kennen. Ik heb anderhalve maand geleden nog zo'n respectloze lul gedumpt. Hij stond andere vrouwen aan te gapen in de stad: ogen er van top tot teen overheen, mond hing letterlijk open. Het leek of hij het expres in mijn blikveld deed. Alsof hij mij iets probeerde duidelijk te maken. Ik vond het enkel maar een hilarische vertoning, omdat hij bepaald niet aantrekkelijk is (gigantische buik, véél te groot, kalend hoofd) en vooral omdat ik het zo DOM van hem vond. Ik neem namelijk niet eens meer de moeite om te twijfelen of zoiets "moet kunnen". Ik trek onmiddellijk en onherroepelijk mijn conclusies. Had hij niet verwacht. Jammer dan.

Overigens was dit niet het enige voorval. Hij was mij te veel bezig met contacten leggen/onderhouden met de dames. Ach ja, mannen van vijftig...
Flirten met een (getrouwde) ex vind ik inderdaad wat te ver gaan. Ben ook eigenlijk wel benieuwd wat er dat in dat SMSje stond.

Het betekent niets..........Waar hebben we dat eerder gehoord? De bekende doodoener.

Ik vraag me af waarom hij daar dan nog behoefte aan zou hebben aangezien hij nu met jou is getrouwd.

Maar misschien is jou man wel van het soort dat altijd spanning met anderen nodig heeft, in dit geval een ex.

Ik zou hem voorstellen om in dat geval zijn vingers eens in het stopcontact te steken. Moet hij eens kijken wat voor spanning hij dan krijgt.
@Frankie33, wat een droeftoeter zeg die vent! Heel goed dat je daar geen verdere aandacht aan hebt besteedt!
quote:Aranea schreef op 21 september 2010 @ 11:45:

Flirten met een (getrouwde) ex vind ik inderdaad wat te ver gaan. Ben ook eigenlijk wel benieuwd wat er dat in dat SMSje stond.

Het betekent niets..........Waar hebben we dat eerder gehoord? De bekende doodoener.

Ik vraag me af waarom hij daar dan nog behoefte aan zou hebben aangezien hij nu met jou is getrouwd.

Maar misschien is jou man wel van het soort dat altijd spanning met anderen nodig heeft, in dit geval een ex.

Ik zou hem voorstellen om in dat geval zijn vingers eens in het stopcontact te steken. Moet hij eens kijken wat voor spanning hij dan krijgt.
Nope
quote:_barbie_ schreef op 21 september 2010 @ 11:47:

@Frankie33, wat een droeftoeter zeg die vent! Heel goed dat je daar geen verdere aandacht aan hebt besteedt! Ja leuk he. Ik had er zelf ook wel gein in. Vooral toen de voorspelde e-mails kwamen. Ik heb hem een kort, hermetisch dichtgetimmerd bericht teruggestuurd. Want de kleinste opening die hij vindt, daar zal hij direct een speld tussen steken. Brrrr... :puke:
Ik zou het ook zeker niet op prijs stellen dat hij nog een dergelijk flirt contact heeft met zijn 'ex'.

Kan me voorstellen dat hij weet dat jij het niet leuk zou vinden en daarom zou ik het nog vervelender vinden.
quote:Michelle90 schreef op 21 september 2010 @ 10:56:

[...]

Niet een afkorting ofzo Ik kon er al niets van breien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven