3000+ deel 66
dinsdag 21 september 2010 om 10:24
Vandaag, 21 september 2010, word een memorabele dag. Chooc gaat na 12 jaar gerookt te hebben, stoppen met roken!
Ik ben net het traject ingegaan bij de stoppen met roken mevrouw. Over precies een jaar gaat de vlag uit! Dan ben ik én gestopt én klaar met het traject!
Ik heb een boek gekregen over wat roken met je doet, volgende week een longfunctie (?) en de zuigtabletten liggen klaar. Van MM krijg ik een fiets als ik een half jaar gestopt ben. Van lief vriendje 6 flessen wijn die we samen opdrinken.
Manager van MM is ook vandaag gestopt. Wie het eerst weer rookt moet de ander mee uit eten nemen (dat wil ik niet zijn want hij eet bij dure restaurants!). Zijn hier nog dames die me willen stimuleren/motiveren/wedjes leggen?
Ik ga nu ff slapen, dan neem ik koffie met mijn laatste peuk. Zal hem bewust oproken en er een foto van maken.
Ik wil stoppen!!
Omdat:
- het beter is als ik een kindje krijg
- het stinkt
- ik last heb van mn longen
- het geld kost
- ik er een vale huid van krijg
- ik witte tanden wil hebben
- ik heul graag een goede fiets wil!
- ik al mn halve leven rook
- MM niet rookt
- omdat ik het wil! Niks moeten, mogen of wat dan ook: ik wil het!
(sorry voor de lange post!)
Tot straks! Zonder sigaret!
Ik ben net het traject ingegaan bij de stoppen met roken mevrouw. Over precies een jaar gaat de vlag uit! Dan ben ik én gestopt én klaar met het traject!
Ik heb een boek gekregen over wat roken met je doet, volgende week een longfunctie (?) en de zuigtabletten liggen klaar. Van MM krijg ik een fiets als ik een half jaar gestopt ben. Van lief vriendje 6 flessen wijn die we samen opdrinken.
Manager van MM is ook vandaag gestopt. Wie het eerst weer rookt moet de ander mee uit eten nemen (dat wil ik niet zijn want hij eet bij dure restaurants!). Zijn hier nog dames die me willen stimuleren/motiveren/wedjes leggen?
Ik ga nu ff slapen, dan neem ik koffie met mijn laatste peuk. Zal hem bewust oproken en er een foto van maken.
Ik wil stoppen!!
Omdat:
- het beter is als ik een kindje krijg
- het stinkt
- ik last heb van mn longen
- het geld kost
- ik er een vale huid van krijg
- ik witte tanden wil hebben
- ik heul graag een goede fiets wil!
- ik al mn halve leven rook
- MM niet rookt
- omdat ik het wil! Niks moeten, mogen of wat dan ook: ik wil het!
(sorry voor de lange post!)
Tot straks! Zonder sigaret!
dinsdag 21 september 2010 om 10:37
Succes Sjook!
Ik ga even met de stoomreiniger aan de slag om de meeste katteluchtjes weg te halen, vanavond krijgen we gezinsuitbreiding: De kat van LM komt hier wonen omdat ie nu altijd alleen zit en uit protest en verveling het hele huis onderpiest daaro.
Dus even aan de poets, kattenbak verschonen en het katteluikje dichtmaken.
Ben al moe van het typen, nu moet ik het nog doen...
Wie weet waar je energie kan kopen per kilo?
Ik ga even met de stoomreiniger aan de slag om de meeste katteluchtjes weg te halen, vanavond krijgen we gezinsuitbreiding: De kat van LM komt hier wonen omdat ie nu altijd alleen zit en uit protest en verveling het hele huis onderpiest daaro.
Dus even aan de poets, kattenbak verschonen en het katteluikje dichtmaken.
Ben al moe van het typen, nu moet ik het nog doen...
Wie weet waar je energie kan kopen per kilo?
dinsdag 21 september 2010 om 11:56
MU: ik vind het juist een hele knappe beslissing! Als je haar nog langer laat lijden, doe je dat alleen voor je zelf. Voor haar welzijn, is het veel beter om haar in te laten slapen. Dat doe je voor haar, en je wilt toch het beste voor haar??
Dus niet schuldig voelen, hoe moeilijk het ook is.
Nogmaals een
Dus niet schuldig voelen, hoe moeilijk het ook is.
Nogmaals een