Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn Mal!
Mal wAt een goed nieuws! Jee gaaf zeg dat het goed gaat. 'balen' dat je nog een week moet wachten. Hier ging dat wel handig: eerst bloed prikken en een week later bij de meting krijg je meteen de uitslag.

Over prikken gesproken: A heeft net weer haar prikken gehad. Zo zielig . Ze slaapt nu lekker. Moet ze nog iig een half uurtje blijven doen, dat komt schoolophaaltechnisch goed uit .

Ha knap, ik heb de verjaardag van Meetje gemist. Proficiat meisje ! Ik moet ook niet het briefje met verjaardagen IN het laatje met verjaardagskaarten leggen .

Oh, mijn ouders hebben hun huis verkocht! Ze zouden stoppen met de verkoop, de makelaar had nog een allerlaatste bezichtiging en hop, verkocht!

Nu moeten ze iets naar zin in deze buurt vinden. Het huis wat ze op het oog hadden is net verkocht, dat is jammer

Ik ben in afwachting op de bakfiets die vandaag komt. Ik heb er zin in want het weer wordt goed deze week wb fietsweer
Mamax ben heel benieuwd Nasr de bril. Hoe vindt hij het? Houdt ie m een beetje op?
Van EETJE. MEETJE moet nog jarig worden heur
We hebben hem zaterdag pas uitgezocht Amaal. Hij krijgt hem volgende week ergens. Fijn dat je ouders het huis verkocht hebben, staat er verder nog wat naar hun zin bij jullie in de buurt?

Paps heeft alles weer achter de rug. Hij heeft alleen een ruggenprik gehad, dus hij klonk al weer goed bij.
quote:Star schreef op 21 september 2010 @ 14:35:

Ik schrok al!

He wat fijn Mamax, dat paps alweer bij kennis is. Bizar dat "jouw" chirurg geen toegevoegde waarde ziet in weghalen zeg. Weet niet precies waar hij zit, maar van zoiets kan je toch ook last hebben als je ergens tegenaan zit?
Na, dat heeft ook zo moeten zijn dan Amalia. Leuk. Enig idee op wat voor temijn ze jullie kant op komen? Dat stulpje wat je laatst op de groep had gelinkt nog te koop? Dat zag er aardig uit voor opa en oma.

Suus, scholing, altijd leuk. Wat moet je doen?
Fijn dat alles is goed gegaan Mamax.

Leuk, amalia dat ze nu dichter bij jullie komen wonen.

IS het nieuwbouwproject al helemaal vol?
Hier een kind dat al driftig in het sinterklaasboek zit te kruisen wat hij wil hebben mooi op tijd....
En inmiddels is paps alweer thuis ook. Fijn!

Haha Bam, hier hebben de mannen bij oma al wat uit de Intertoys gids geknipt. Ik heb ze beloofd dat ze als die van ons binnen is mogen knippen en plakken. Die geweldige nieuwe spelletjes nog gezien? Takkie Kakkie, waarbij ze zoveel mogelijk poep moeten verzamelen en Snottebellen trekken, dat spreekt voor zich.
Ik heb de Bugaboo vanmiddag op MP gezet, krijg ik een mailtje van iemand uit Oostenrijk of ik hem op wil sturen.
quote:Star schreef op 21 september 2010 @ 14:35:

Maar Eetje heb ik gefeliciteerd hier hoor!

Oh voor meetje nog op tijd, mooi
Als zij het betalen maakt het toch niet uit mamax?

Fijn dat hè vader thuis is!
Op zich niet, ze wilde ook vooruit betalen en uiteraard ook de verzendkosten. Vind het gewoon apart.

Meetje is tegelijk met m'n moeder jarig, die vergeet ik niet
quote:mamax schreef op 21 september 2010 @ 20:37:

Ik heb de Bugaboo vanmiddag op MP gezet, krijg ik een mailtje van iemand uit Oostenrijk of ik hem op wil sturen. Wel ja joh.
Gelukkig Star, ik dacht in eerste instantie ook Maar ze komt wel serieus over.
Het nieuwbouwhuis wat ze wilden is net vorige week verkocht. Nu zitten in de stress, 31-12 oplevering. Laten wij nou net de zolder verbouwen, ik zie ze er al 3 mnd bivakeren straks . Handige oppas
quote:mamax schreef op 21 september 2010 @ 20:57:

Gelukkig Star, ik dacht in eerste instantie ook Maar ze komt wel serieus over.Knap heftig hoe je dat moet gaan verpakken dan. Of heb je de originele doos nog?
O, dat is ook best snel toch, zeker als ze nog niks anders hebben. Staat er verder nog wat te koop naar hun gading?

Mevrouw Oostenrijk gemaild dat ik het geen probleem vind hem naar Oostenrijk te sturen. Verzendkosten zijn 35 euro, valt me nog best mee.
35,-? Jee dat is inderdaad best een koopje!
Via TNT tot 20 kg. 20-30 kg is 40 euro. Geen idee wat die wagens in Oostenrijk kosten, maar voor de verzendkosten hoef je het niet te laten hem in Nederland te kopen.
Ze zijn vast duurder in Oostenrijk dan. Nederlandse vrouw?
Ze heet ..., klinkt duits.

Ik haal de naam zo weer weg.
Ik hoefde geen naam hoor, maar dacht als ze nou in het Nederlands met je mailt, is ze vast Nederlands
OOOOOOOOOOOOOOOOOO goed dat je naam wel gezegd heb en ik ben gaan Googlen, is een handelaarster.

http://cgi.ebay.nl/Bugabo ... -dunkelgrau-/140337957513

Onderaan de naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven