Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt leuk hoor Bridge

Zal ik me eens om laten scholen?

O dat is jammer dat je niet even kan slapen!

Ik werd om 11.00 gebeld dat ik Ceetje moest halen, ook ziek.
Er wordt weer flink gekwakkeld he.. Hier t. ook hoor, buikpijn vandeweek... Sterkte met Ceetje!

(voordeel van lamlendig boodschappen doen is dat ik zomaar paar laarzen heb gekocht... Weet niet of man daar blij mee is, maar ach... en die jurk bij Hema, met een tregging (toch?) Dus moet geheel nog even passen en even denken of er nog een riem of zo bij moet. Heb de paarse trui gekocht, maar laarzen zijn bruin... Hmmmm...)
Paars en bruin kan toch best? Lekker herfsterig!
Met riem of niet?
Wat?
nog riem om die jurk? of niet?

(heb er geen eigenlijk...)
(Hmmm val ik even stylish door de mand... geen verstand van haha...)
Ik ben niet zo van de riemen en al helemaal niet zoals ze dit seizoen weer hip zijn; hartstikke hoog net onder de boobs.
Dat is precies de reden waarom ik dus ook nog niet zo'n riem heb.
En kunnen spijkerjasjes nog?

(Hmmm zie net site die 15 % korting op KL jurkjes heeft, en had de mijne nog niet besteld dus dat is mooi :-) )
Ook op de nieuwe jurrekies? Heb jij mazzel

Tja, spijkerjasjes zal ik maar geen mening over geven

Maar toch heb ik de mijne ook nog niet aan de vuilnisman meegegeven, mocht het ooit nog nodig zijn
Heb er geen meer maar zag er een bij Shoeby en twijfelde opeens weer.... Kocht wel alvast het sjaaltje wat erom heen hing.

(Oh wat erg ben ik, haha)

Die paarse daffodil met 15%... Dus dat is fijn!
Koninklijk goed?
Nee andere site. So much.
O die klotesite. Waar die muts voor kwam spammen op KL topic.
Is dat zo? Hmmm niet gezien... Nou ja, is wel 15%...
Ik zie dat ie 74 is?
oud jurkje zeg
hallo

Mal voor de mooie echo en nu maar wachten op de uitslag en dan heerlijk op vakantie!

Bridges, leuke laarzen! En niet lekker, bah. En hoe bevalt de cursus en tas tot nu toe?

Star, leuk zeg naar Artis! En 5 kleuters moet te doen zijn, denk ik zo. En Ceetje dus ook al opgehaald, T dus net ook bij de BSO door schoonmoeder (mijn redster in nood). Hij had vannacht al keelpijn maar wilde perse naar school want ze gingen met de klas naar de bieb. En nu ligt hij dus thuis te slapen op de bank met zijn knuffels en PomPom (ja dat kleurenbeest kwam dus net nu een nacht logeren...)

Mamax, ik ben wel benieuwd hoor naar Maxi zijn stoere brilletje, heeft hij hem zelf uitgekozen? En bugaboo in de verkoop, ik weet niet of ik hem zo ver op zou sturen maar ja als zij alles van te voren betaald...

Amalia, en al op de bakfiets gereden? Is nu wel perfect testweer
73, en dan nog korting eraf, komt hij op 63 geloof ik...

Vanavond wel even uitzoeken.
Verder gaat alles hier zijn gangetje, ben druk met een super ondeugende L, waar ik dan stiekem steeds erg om moet lachen. Het enige wat we hem nu al consequent aan het afleren zijn is dat slaan niet mag.

En L heeft weer wat nieuwe woordjes, en zijn favoriet is nu hawoo (hallo) en dat roept hij tegen iedereen en als er niet gereageerd wordt nog 3 keer.

Ook hebben we alweer een nieuw katertje aangeboden gekregen van een tante, maar ik twijfel nog...weet niet of ik het nu al wil. Ik kreeg foto's en hij is echt heel leuk, maar ja dat zijn alle kleine poezen.

Verder gewoon lekker druk, morgen weer naar school ivm met de kerstmusical. Ik ben met een groep ouders verantwoordelijk voor het decor. Mega professionele opzet. De musical wordt ieder jaar door de leraren voor de leerlingen/ouders en oud-leerlingen gespeeld, en later op DVD. Dit jaar voor het eerst in het eigen theater. Dus leuk om te doen.
Mevrouw Oostenrijk mailde dat haar collega er al een aantal gekocht had, dus dat het niet meer nodig was.

Bridge, leuke laarzen! Zoiets zoek ik ook nog. Paarse jurk is leuk! Hadden ze de Flowerbomb daar ook met korting?

Enka, we hadden afgesproken dat we met z'n 3en zouden kijken welke bril leuk was end at hij de leukste mocht kiezen. Uiteindelijk hadden we er 2, eentje van buiten bruin en van binnen lichtblauw en een donkerblauw. Maxi koos zelf voor de donkerblauwe (die vonden wij gelukkig ook het leukste)

Mini nog steeds thuis met verhoging. Maxi speelt nu lekker op het plein, ze hebben het net helemaal vernieuwd met een groot klimrek. Gisteren kwam hij al helemaal blij thuis, ze hadden piraatje en legertje gespeeld
Mmm, komt TNT-meneer net een grote zak van de H&M afleveren, is 'ie voor de buurvrouw van twee huizen verder (niet thuis). Was al helemaal blij verrast dat mijn bestelling er zo snel was. Ik vermoed dat onze meisjes straks in dezelfde outfitjes lopen.

Kindje is uit spelen, heb ik zomaar een paar uurtjes voor mezelf. Gek hoor. Pompidom, wat zal ik eens gaan doen?

Even naar de Kruidvat in buurdorp racen voor een aanbieding van LP konijnenhok (ja, ze zijn nog altijd populair hier, Bam, de LP) vast voor Sint ofzo. Of toch maar een terrasje pakken.. 't Is mooi weer. Als ik snel ben kan het allebei nog.

Getver, staat die vieze kater van de buren weer tegen m'n struiken te sproeien.

Okee, zo ver ego. Toedels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven