Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan net in dat halve jaar ben ik HCG belast, dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben ook al zo braaf
Ik ben volgens mij het allerbraafst. Om niet te zeggen saai. Maar Mal, jij een waarschuwing? Kan ik me ook niks bij voorstellen. Engels zijn volgens mij overspannen of zo.

Amalia, nog hierperdepiep hoera voor je bakfiets, leuk!

En Mamax, da's niks nee, een ongebruikte Bugaboo in de huiskamer. Hoop dat je 'm snel kwijt bent voor een mooie prijs.

Ah, mijn meneer trakteert op chips (Burt's Sweet Paprika, die's lekkerrrrr...), ik ben weg!
Goedemorgen,

Hel ik doe gewoon lekker braaf met jou mee . Hoe is het tegenwoordig bij jullie met schoonmam's, poes, rug en Maatje haar paardenmanie?

Bridges, kan je die site misschien even neer gooien hier, ik kan echt geen wijs worden uit jullie hints. Jij al wat beter vandaag?

Star, is dat niks dan voor je zo'n omscholing?

Amalia, ik zag op je www dat jullie fiets op losse schroeven reed Nu wel alles veilig? Hoe gaat het eigenlijk met het verbouwproject?

Suze, bezige bij is u. En hoe gaat het met de dametjes? Heeft Juultje het naar haar zin in groep 2?

T is nu echt ziek, straks gaat man even met hem en PomPom naar de HA, ik vermoed keelontsteking, aangezien hij heel veel last heeft van zijn keel en niet hoest of zo. Gisteren ook aardig wat koorts. Juf zij dus dat het bij het uitje naar de bieb (waar hij heel graag naartoe wilde) goed ging en toen ze terug naar school liepen stortte hij in. Dus vanmorgen lag hij om 8 uur op de bank met een waterijsje.

Verder nu even rust op het werk en drukker thuis, ach ook wel eens fijn voor de verandering. Ga maar eens een rondje koffie doen.
Oh ja poesje doen we toch maar niet. Eerst zo maar eens aankijken met 1 kat en 1 hond en straks 3 kippen.
Hallo allemaal!

Enka, sterkte met de zieke. Fijne schoonmoeder heb je!

Mal, van de nekplooimeting! Super!

Bridges, jij ook wat beterschap.

Mamax, serieuze onderzoeken zeg! Ik moet ook nog steeds, maar stel het voor me uit en is minder ingrijpend dan bij jou denk ik zo). eerst maar een borstsonografie, bah.

Suze, stoer vier dagen werken en post hbo. Petje af!
Arme T! Keelpijn is zo naar... Maar het bibliotheek-uitje heeft hij toch maar mooi in the pocket. En zo maakt Pompom ook nog eens wat mee. Lekker uitrusten op werk, doe je goed. Wordt een aardige beestenboel bij jullie straks, gezellig hoor. Schoonmoeder zie groep. En Maatje nog steeds erg bangig sinds de ponybeet. Maar ze vindt paardjes nog steeds het einde.
Aaah, arme Maatje, zo naar zo´n beet! Schrikken. Hakt er goed in denk ik!

Ben even wat afwezig. Ouders komen vandaag en moet nog veel doen.
Amalia, fijn van het huis van je ouders! Het kan raar lopen zeg.
Waterijsje als ontbijt, check

Geen hoest dus voor de rest Enka?

Veel plezier Jin!
quote:Star schreef op 23 september 2010 @ 10:05:

Waterijsje als ontbijt, check

Geen hoest dus voor de rest Enka?

Veel plezier Jin!Nee geen hoest, hier hoofdpijn, keelpijn en koorts. je hoort het ook echt als hij praat, waar hij soms zelf dan wel om moet lachen. T dacht eerst dat er een dropje in zijn keel was blijven steken, heb heel wat moeten uitleggen om hem echt duidelijk te maken dat dat ECHT niet het geval is.
Jinny, rustig aan en veel plezier met je ouders.

Hel,zielig zeg dat Maatje nog niet is bekomen van de schrik.

Star, Ceetje dus ook zielig?

En ja ik ben echt heel blij met schoonmoeder! Voelde ze zich ook nog bezwaard om te blijven eten! Dus dat heb ik heel snel de wereld uit geholpen en dat ze niet zo gek moest doen, dus ze is lekker blijven eten.
Borstsonografie Jin? Heb ik wat gemist? Klinkt ook niet als een pretje. Leuk dat je ouders vandaag komen! Blijven ze lang?

Ceetje ook nog steeds ziek Star? Ik hoorde op school dat het heerst. Ik hoest ook nog steeds, maar vannacht redelijk doorgeslapen voor de verandering, ook wel weer eens lekker.

Suus, heb ik je tekeningen op de groep gemist of staan ze er nog niet? Ben benieuwd naar je verbouwplannen.
Star, beterschap ook voor de freule! getsie. Gaat ze ook niet naar school?

Enka, heerlijk zo´n schoonmoeder, fijn.

Mamax, ben doorverwezen door de gyn. Denk niet dat het iets is hoor, maar heb sinds ik bv heb gegeven nog steeds een pijnlijk plekje dat steeds weer wat opspeelt. Maar even laten controleren. Ouders gaan zondag weer naar huis. Zaterdag is kitafeest en oudste verheugt zich enorm dat hij opa en oma zijn kita kan laten zien. Zo leuk dat ze komen dan! Opa´s en oma´s kunnen gewoon niet zo vaak als bij de andere kinderen dingen meemaken hier en als het wel kan is het echt zo fijn!
Goedemorgen,

Ik heb de fietsenmaker overleefd

Erg leuk.

en die fietsenmakerman, was super. Kinderen kregen allemaal oude zooi mee, en ik had een boodschappenlijstje (beeldkaarten) voor ze gemaakt en mochten ze voor mij shoppen. Allemaal blije kindjes, leuk
Wat leuk Jinny, dat klinkt als een feest! geniet ervan, maar dat komt helemala goed. Je schrijft helemaal stralend!

Wanneer heb je de borstongrafie Jinny?
quote:enka schreef op 23 september 2010 @ 10:35:

[...]

Nee geen hoest, hier hoofdpijn, keelpijn en koorts. je hoort het ook echt als hij praat, waar hij soms zelf dan wel om moet lachen. T dacht eerst dat er een dropje in zijn keel was blijven steken, heb heel wat moeten uitleggen om hem echt duidelijk te maken dat dat ECHT niet het geval is.

Hahahaha een heusche kikker dus in keel

Hoofdpijn Bah da's naar voor die kleintjes.

Ceetje nog thuis, die zit echt vol, je hoort haar reutelen als ze ademt. Hoest als zeehond, geen koorts gelukkig.
Ben je al met taart begonnen Jin? Gaat het lukken? Ben erg benieuwd, hoop dat het een leuk feest is!
quote:bambino schreef op 23 september 2010 @ 11:06:

Goedemorgen,

Ik heb de fietsenmaker overleefd

Erg leuk.

en die fietsenmakerman, was super. Kinderen kregen allemaal oude zooi mee, en ik had een boodschappenlijstje (beeldkaarten) voor ze gemaakt en mochten ze voor mij shoppen. Allemaal blije kindjes, leukKlinkt leuk Bam, goed gedaan.
ah klinkt niet als fijn, kikkers in de keel, vol zitten met snot. bah

Beterschap!
Enka: Ik probeer vanavond even op mijn gemak te bekijken wat je gestuurd hebt, met man. die in de winkelwagen is echt hilarisch ( haha ik droom er steeds over , maakt dus indruk )

We hadden van de week een bijnacomputercrash dus was wat paniek hier, en ben er daardoor nog niet aan toegekomen!
quote:Jinny schreef op 23 september 2010 @ 11:04:

Mamax, ben doorverwezen door de gyn. Denk niet dat het iets is hoor, maar heb sinds ik bv heb gegeven nog steeds een pijnlijk plekje dat steeds weer wat opspeelt. Maar even laten controleren. Ouders gaan zondag weer naar huis. Zaterdag is kitafeest en oudste verheugt zich enorm dat hij opa en oma zijn kita kan laten zien. Zo leuk dat ze komen dan! Opa´s en oma´s kunnen gewoon niet zo vaak als bij de andere kinderen dingen meemaken hier en als het wel kan is het echt zo fijn!

Klinkt ook niet fijn Jin. Hopelijk is het niks raars. Wat leuk voor Oudste dat opa en oma mee kunnen naar het feest! Lief dat hij zich er zo op verheugd!

Bam, wat leuk gedaan die beeldkaarten! Was je van te voren al bij de fietsenmaker langs geweest?
Google is mijn vriend he ;)

Ik had wel de fietsenmaker gebeld, of we mochten komen met kinderen, en dat mocht . het werden er alleen 8 ipv 4 .

Daar verraste ik hem vanochtend mee, want wist het ook niet veel eerder, hahaha

Ik heb dus eerst gekeken wat ik nodig had van de fietsenmaker, dat gezocht op google, en beeldkaarten van gemaakt.

Leek me wel leuk dat de kinderen ook echt wat konden kopen enzo, enzo heb ik weer een voorraadje reservelampen enzo
De juf vroeg of het niet iets voor mij was om juf te worden
Wow Bam, diep respect, jemig, wat een project. Gaaf zeg! Goed gedaan!!!

Star, klinkt niet fijn, arme Ceetje.

Star, zit nu middenin de taarten . Kinderen nog weg, man was ook weg (weer terug van de dokter, heeft ook keelontsteking) en taart 1 staat af te koelen en taart 2 staat in de oven. Plastic kleed ligt klaar, botercreme gemaakt en jam staat op het aanrecht. Jetzt geht´s los !

Mamax, grote dank voor je tips. Ik heb vertrouwen in de taarten (ahum).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven